Eerste kindje: ronde 11. Tweede kindje: ronde 14. Ons geduld is best weleens op de proef gesteld maar gelukkig weer zwanger geraakt.
Kindje nr 1: ronde 1 ; mk ronde 7; mk ronde 20 en dit werd onze zoon luuk Kindje nr 2: ronde 1 en dit werd onze dochter emma Dus het kan erg verschillen!
Dat vind ik nou eerlijk gezegd! (dat je dat al lang vond duren) Ik had dat eerlijk gezegd ook maar durfde er niet veel over te zeggen omdat het toch een beetje taboe is. Zoiets is natuurlijk ook heel rot om te horen voor mensen bij wie het maar niet wil lukken, dat kan ik me helemaal voorstellen!
Eerste kindje: ronde 1, werd een miskraam Daarna na vier rondes weer zwanger. Nu na een ronde weer zwanger.
In de 5e ronde. Had nogal last van het ontpillen. Dus eerst paar maanden rustig aan gedaan. Toen 1 maand echt serieus en meteen raak!
Eigenlijk beide keren 1e ronde. 1e kindje wel 2 rondes gehad, maar bij de 1e ronde te laat begonnen en bij de 2e ronde te vroeg gestopt (door omstandigheden ervoor en erna geen sex gehad), dus niet geklust rond de vruchtbare dagen. In de maand dat we wel goed klusten gelijk raak. 2e is mijn vader overleden in de 1e ronde en is het vruchtje niet blijven plakken, 2e ronde weer zwanger