zwangerschap 1: Eerste ronde raak, helaas een mk bij 4wk5dg Daarna hebben we even een pauze ingelast. zwangerschap 2: Ook gelijk weer in de eerste ronde weer raak!
Hier was ronde 40 de gelukkige ronde! Het heeft voor ons 45 maanden geduurt voor die hele mooie positieve test.
Deze zwangerschap heb ik 23 maanden na het verwijderen van mijn spiraal positief getest. Nog net binnen de twee jaar. In deze 23 maanden wel 7 miskramen gehad.
Wow, dit had ik even gemist zeg!! Nu maar hopen dat deze beeb zich goed vasthoudt!!! Gefeliciteerd meid!! On topic, in ronde 30, 1 maand voor mijn kijkoperatie, testte ik positief. Dat was na 2 jaar en een paar maanden.
Hier eigenlijk na een halve ronde... Mijn vriend besliste de dag voor m'n eisprong ineens dat hij er toch voor wilde gaan. Na 2 weken wisten we het resultaat al! Maar ik besef maar al te goed dat wij heel veel geluk hebben gehad! Mijn moeder heeft voor mij ook bijna een volledig jaar geprobeerd en net voor de hormoonbehandeling ging beginnen, was ze zwanger van mij.
Bij de eerste: ronde 11 (ik was toen 35) Bij de tweede: ronde 2! (bijna 37) Jammer dat de poll niet zo heel veel zegt zonder leeftijden erbij!
de eerste was niet gepland dus geen idee was toen 16 toen ik zwanger raakte 17 toen ik moest bevallen nu zwanger in de 2e ronde was toen nog net 17 nu 18 jaar