Bij de eerste was ik 19 dat ik zwanger werd binnen 3 maanden. Bij de tweede was ik 21 dat ik zwanger werd met 8 maanden
bij me oudtser 1ste ronde bij me jongste door de pil heen en daarna 6 mks gehad, nu weer bezig voor de 1ste ronde en denk (en hoop) dat t raak is...
1e* en deze zwangerschap, allebei 1e ronde Ik was beide keren 31 toen ik zwanger raakte. En ik besef, ondanks alles, dat we hier toch heel veel geluk mee hebben.
Ik raakte zwanger in ronde 31, Hebben er dus een leuk tijdje over gedaan!! We liepen al wel in het ziekenhuis voor allerlei onderzoeken, maar uiteindelijk is het toch op de natuurlijke manier gelukt!! En nu we nog maar ruim 6 weken te gaan hebben kan ik het nog steeds niet echt geloven!!
Pfff wat zijn er veel meiden die in ronde 1 2 of 3 direct zwanger zijn!! Wordt er een beetje onzeker van zo eigenlijk haha
de 12e ronde zwanger. probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Erg moeilijk, dat weet ik. Maar ik heb net mijn eerste intake-afspraak in het ziekenhuis gehad en ben ineens zwanger.
In ronde 10 zwanger. Wel de eerste 6 maanden bezig geweest met ontpillen maar toen wel gewoon geklust.
hoi ik ben september 2008 gesopt met de pil en was in Maart/ april zwanger dit is helaas een miskraam geworden met 8 weken maar gelijk de maand erna zonder een menstruatie was het alweer raak!