Hallo meiden, wie heeft er ervaringen met clearblue digitaal zwangerschapstest? Kan dat ook met middagurine? (4 uur of langer niet naar toilet geweest te zijn) Ik zit 2 dagen voor nod en heb sterk t gevoel zwanger te zijn en vind het zoooo moeilijk om te wachten Hoor t graag van jullie!
Bij mij was dit geen probleem Hij gaf gewoon positief aan en had toen in de namiddag getest! Veel succes!!
Ik zou eigenlijk wachten tot de kv test positief is.. het zou zonde zijn om meteen een cb te gebruiken terwijl je nog niet zeker weet of je zwanger bent. Ik weet het, het wachten is erg lastig! Succes en ik duim op een mooie positieve test!
Als de kruitvat nog negatief is, zou ik inderdaad wachten met de cb, anders zo zonde van je geld. Mocht je toch willen testen, ik teste met de clearblue ook positief voor nod met middagurine.. Succes
Ik zou niet teveel van je symptonen uitgaan. Je lichaam kan je goed in de maling nemen, dat had je vorige maand ook al (alle symptonen v zwschap, zelfde als bij je eerdere kindje, maar toch niet zwanger). Ik zou nog een keer met de kv testen ipv de dure cb. Weet je ook wanneer je eisprong was?
Ik testte ook met Clearblue in de middag/avond positief, maar dat was wel een dag of twee nadat ik mijn menstruatie verwachtte.