Hallo meiden, Vandaag mijn eerst punctie gehad voor IVF. Ik heb PCOS en mijn eierstokken zaten vol met blaasjes. Echter zijn er maar 3 eitjes gevonden. Wie heeft hier ook ervaring mee? Ben zo bang dat er geen bevruchtingen en of celdeling zal zijn en dus alles deze ronde voor niets is geweest... X
Ik had er afgelopen punctie 4 maar er was er eentje al te rijp dus uiteindelijk 3. Er zijn er twee goed bevrucht maar daar is er maar eentje 5 dagen oud van geworden en dus teruggeplaatst. Ik ben nu 5+2 zwanger dus ik zou me nog niet te druk maken als ik jou was!! Het gaat niet altijd om hoeveelheid. Het geeft natuurlijk wel een beter gevoel. Maar de poging voor deze had ik 7 eitjes en ook maar 2 embryo's.
Gefeliciteerd! Dankjewel voor je reactie, dat geeft wat hoop. Hoop dat de mijne inderdaad dus toppertjes zijn...Het zaad is lig goed dus daar kan het niet aan liggen...pfff wat een gedoe allemaal.
Hier had ik ook maar eitjes waarvan er 3 bevrucht zijn. Van de verse tp ben ik nu bijna 8wkn zwanger en de andere 2 liggen samen in de vriezer. Dus heb hoop, je hoeft er maar 1tje nodig te hebben om zwanger te worden! Succes!