dankjewel krijg je ook bij elke bezoek aan het ziekenhuis een echo? want dan vind ik wel leuk om mn moeder keer mee te nemen. hoe ver ben jij nu? groetjes
dankjewel zie dat jij ook al veel hebt mee gemaakt. maar dat je nu zwanger bent. jij ook van harte gefeliciteere meid gaat goed niet te veel last van kwaaltjes? groetjes
Leuk, zwanger van een tweeling! Hier ook . Je blijft inderdaad onder controle van het zkh en krijgt meer echo's. Ik heb tot nu toe bij elke controle ook een korte echo gehad (buiten de reguliere echo's om). Fijn dat het goed gaat met jullie!
dankjewel gisteren 13 weken echo gehad. en meteen 3 afspraken weer mee gekregen 1. informatie gesprek over guo 2. 16 weken echo 3. 20 weken echo. nu moeten we naar zoon informatie gesprek over de guo.dat gaat dan over de combinatietest en seo maar kheb geen idee wat dat allemaal inhoud. jullie hier ook gesprek ober gehad? oeww nog 6 weekejes dan weten we wat het geslacht is hihi heerlijk vooruitzicht
oew heerlijk die 13 weken echo zo mooi om te zien hoe mooi ze groeien en ook echt gelijk samen. eentje ligt aan de voorkant bij mn buik en een aan de achterkant bij mn rug. die bij mn rug is was bij de 8 weken echo al niet goed te zien en nu nog niet hihi lijkt nu al op zn vader op naar de 16 weken echo over 3 weken alweer
Hoihoi Gefeliciteerd .... We hebben 7 mei de eerste echo en ook zeer benieuwd wat we gaan zien er zit een kans in dat ook bij ons een tweeling op komst is ....
Fijn dat alles goed was! Wij hebben ook een 13 weken echo gehad, tegelijk met de combinatie test (nekplooi meting). Ik heb ook een GUO gehad, maar daar hadden wij geen gesprek voor eerst. Het is gewoon hetzelfde als de normale 20 weken echo (SEO), maar dan wat uitgebreider en ze kunnen meer dingen zien. Spannend allemaal hoor!
jij ook gefeliciteerd. spannend hoor naar de 1e echo toe hoop dat de dagen snel voorbij gaan. maar bij jouw al bij de 1e icsi raak?
oke voor nekplooi meting hebben wij afgeslagen omdat dit.met een tweeling niet een 100% eerlijke uitslag zou geven en wij zij 25 en 26 dus nog heel jong denk.als er wat is zien ze dat met.20 weken wel. ben benieuwd maandag krijgen we uitleg hoop niet dat dat lang duurt haha
Hallo Er waren bij de punctie 7 eicellen weg gehaald waarvan 5 goed waren en 2 bevrucht die 2 zijn dus ook terug geplaatst . We hadden het niet verwacht dat het meteen raak zou zijn ging er al van uit dat we nog een ronde gingen doen .
Decembergirl , succes morgen Ben erg benieuwd. Hoop echt dat je geweldige echo zult hebben . Laat je ons weten !! Gr wensje
Proficiat allemaal. Hier zwanger van de laatste cryo van poging 2. Nog erg pril dus hopelijk blijft alles goed gaan. Heb namelijk helemaal geen pijnlijke borsten. Alleen met periodes wat steekjes in mijn buik. Voor nu lijkt het nog heel lang te duren voor de eerste echo of überhaupt de 12 weken voorbij zijn