zwanger na icsi

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door wolffje, 19 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    oke en dan zou je lichaam het nu zelf op moeten lossen..geef het de tijd meid na al die hormonen die je er ingepompt hebt met de hele icsi poging er ook nog bij dat maakt je lichaam helemaal van pad. hoop dat je snel gewone cyclus weer hebt.

2. Mama van twee

Mama van twee Nieuw lid

13 jan 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ongeveer 15 weken volledig gewerkt en toen 6 uur per dag gaan werken, maar dat bleek ook te zwaar. Met 22 weken besloten te stoppen, maar datzelfde weekend ben ik spontaan bevallen. Veel te vroeg dus en daarom zijn onze kindjes overleden.
    Ik ben nu weer 6 weekjes zwanger. Mijn tweede zwangerschap en derde kindje dus. Ik ga in iedergeval vanuit dat het 1 kindje is. Ik moet de eerste echo nog krijgen...

3. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo lieve meiden ...

Pff zit er even helemaal door heen !! Ik hield me zo sterk maar dat houd een keer op !

Het is ondertussen alweer bijna 4 weken geleden dat het vreselijk mis ging !! En nog steeds spookt de vraag door mijn hoofd waarom ..en waarom wij !! Wat heb ik verkeerd gedaan ....
    Het hele traject van de eersts icsi behandeling ging zo goed en nu gaat alles niet zoals ik graag wil !!
    Nog steeds zit er iets in mijn baarmoeder wat weg moet maar nog steeds geen bloeding afwachten wordt er dan gezegd ....en we willen zo graag verder !
    Gezien mijn leeftijd (42) hebben we nog tot dec dit jaar om een icsi poging te gaan doen maar krijgen we die kans nog ...want ja zolang er nog geen nieuwe cyclus is kunnen we niet verder !

Aanstaande donderdag weer naar Zwolle en dan maar weer kijken wat er nog zit en wat ze evt van plan zijn om te gaan doen !

Liefs Xxx

4. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    mama van twee zo dat ik wel heel erg heftig. ik heb er elke dag meer vrede mee dat ik niet meer werk moet er alleen aan denken dat ik ook echt mn rust nemen soms wil ik te graag maar kom mezelf dan echt wel tegen. spannend dat je nu nog moet wachten tot je 1e echo. misschien wel een tweeling maar alles is welkom

5. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    decembergirl snap je heel goed vond al dat je je zo flink hield denk jemig hey tis niet niks wat je allemaal mee maakt. dat is het hele.isci proses alleen al alleen daarvan moest ik altijd al bijkomen en nu gezien jouwn afloop helemaal.

gooi het er lekker uit. snap het aan de ene kant heb je nog die klap van dat het mis is gegaan maar eigenlijk diep van binnen wil je ook wel weer verder met de volgende poging omdat je dan weer richting de goede kant zou kunnen gaan.

wij hebben tussen de 2e en 3e poging wel heel wat maanden rust gehad 8 maand ofzo vond het wel fijn maarja ik ben 25 dus nog tijd zat om maar even makelijk te zeggen en bij jouw telt leeftijd ook mee.

nog steeds geen bloed verlies dan? helemaal niks geen kramp ofoz? ga voor je hopen dat je snel weer mag beginnen

6. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hoihoi

Nog steeds geen bloedverlies soms zit er een dag tussen dat ik wel iets in mijn buik voel net of moet ik ongesteld worden maar nog niks !

7. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    hoelang is nu geleden dat mis is gegaan? want kan tot 6 weken duren voor je ongesteld word. en donderdag je niet maarzo weg laten sturen hoor

8. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hoihoi

Het is nu 4 weken geleden dat het mis ging . Ik hoor het wel wat ze donderdag zegt maar laat me niet zomaar weg sturen !

Liefs

9. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    4 al weer hoop morgen op een goede uitslag succes meid

10. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hoihoi

Ja alweer 4 weken gaat snel he ....ik hoop idd op goed bericht vandaag !

Xx

11. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    nou echt wel. hoelaat moet je als ik vragen mag?

12. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo lieverds

Vanmorgen weer naar Zwolle geweest ! En waarschijnlijk is een cyste aan de rechterkant de boosdoener dat er niks gebeurt . Het meeste van de zwangerschap was toch wel weg bij de eerste echo na de miskraam
    Moest weer bloedprikken en als de waardes lager zijn dan vorige week dan moet ik een kuur provera doen 10 dgn wordt vanmiddag gebeld met de uitslag ! Hoop dat die wel hun werk gaan doen !

We hebben ook afgesproken dat we de cyclus hierna weer gaan starten met icsi heb de eerste injecties decapeptyl alweer in de koelkast liggen .

Liefs Xxx

13. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo lieverds

Gebeld door de verpleegkundige en ik mag starten met de provera en zodra ik ongesteld ben bellen voor de eerste echo en dan als die goed is mogen we weer starten met de menopur !!!

Liefs Xxx

14. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    hey meid toch wel positief gelukkig..lekker weer binnenkort starten. gelukkig dat het maar een cyste is en dat je niet verdere stappen hoeft te ondergaan lijkt me een hele opluchting. je gaat weer knallen!!!

15. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    decembergirl.hoe gaat het met je?

16. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hoihoi

Het gaat goed met me ...vandaag de laatste pil van de kuur nu met smart wachten op de rode duivels en dan hang ik meteen weer aan de telefoon met Zwolle !!

17. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Sorry meiden verkeerd gelezen..

18. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    decembergirl hoop.dat je snel kunt beginnen al dat gewacht is ook niet wat

19. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    angel gefeliciteerd met je zwangerschap

20. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo,

Gister bij het afvegen een klein beetje bloed aan het wc papier dus er is wat gaande ! Voel ook wel in mijn buik dat er wat gaande is .
    Vanmorgen bij het opstaan was er niks te zien op het maandverband maar bij het afvegen wel weer wat bloed te zien niet veel ....ik twijfel heel erg of ik nu al moet bellen voor de eerste echo . Ik wacht nog even af tot een uur of twaalf en dan bel ik even met Zwolle .

Liefs Xx

Deel Deze Pagina