Pril babygeluk

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door 636, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 636

636 Actief lid

7 jul 2015
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen! :)

Heb nog wel even zitten twijfelen om al iets te plaatsen want ons babygeluk is nog maar erg pril: volgens de berekeningen 5 weken en 2 dagen. Maar we zijn zo over the moon dat ik het toch ergens kwijt moet! :D

Onze ouders zijn inmiddels ook op de hoogte gebracht en ik heb mijn gyn ook al gebeld. Ondanks dat het allemaal nog erg vroeg is, raadde ze me toch aan om reeds bloed te laten prikken en dan moet ik volgende week (ben dan 6 weken) naar haar collega-gyn (aangezien zij zelf met vakantie is) voor het eerste onderzoekje. Een maand later mag ik dan opnieuw bij mijn eigen gyn: SPANNEND!!

We hopen ontzettend hard dat alles oké is, want ik heb sinds een 3tal dagen soms erg lichte, rozige uitscheiding... Heb dit gemeld aan de gyn, maar dat hoeft volgens haar geen probleem te zijn. Maar tja, ongerust ben ik nu toch al wel. Mijn man wil nog wel eens ahum 'knuffelen' ;), maar dat zie ik gezien de omstandigheden momenteel ècht niet zitten. Wil eerst graag zeker weten dat alles oké is. ;)

Voor m'n eigen gemoedsrust heb ik gisteren toch nog maar eens een test gekocht (niet dat dat zekerheid brengt, helaas), en die was gelukkig nog steeds postief. Hoezo dramamama? ;)

Voorlopig is het dus gewoon de lange dagen aftellen en braaf foliumzuur slikken en de cola zero zoveel mogelijk achterwege proberen te laten... :D

Aan alle mede toekomstige mama's: gefeliciteerd!

2. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Gefeliciteerd! De rozige afscheiding hoeft niets te betekenen, maar je bent nu eenmaal mama in spé en dat brengt ook twijfels en zorgen met zich mee!!

3. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd! en geniet ervan!

4. lizsett

lizsett Actief lid

7 mrt 2012
    482
    0
    16
    Den Haag
    Gefeliciteerd met de zwangerschap! geniet er van :D

5. Sophie221

Sophie221 Bekend lid

11 mei 2015
    608
    374
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

Ik heb zelf enkele druppels bloed verloren in mijn 8ste week, inmiddels ben ik 28 weken zwanger van een gezonde kleine meid.
    Dus het hoeft echt niets te betekenen!

6. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Gefeliciteerd.

En tja die onzekerheid, ik herken mezelf gewoon soms niet meer :)
    Ik wens je een fijne zwangerschap toe

7. Vrouw050

Vrouw050 Lid

8 jul 2015
    84
    0
    0
    Werkzaam in zorg.
    Groningen
    Gefeliciteerd, geniet ervan!

8. 636

636 Actief lid