maagpijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door judith1984, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. judith1984

judith1984 Actief lid

14 mrt 2012
    128
    0
    0
    Ik weet nie wat het is maar heb af en toen zon naar gevoel in de maag streek maar ook op dezelfde hoogte in mijn rug.soort beklemmend gevoel en als ik erop druk of wil bukken of naar voren buig verergerd het ook. wat zou dit kunnen zijn?beangstigd me ook een beetje omdat ik dit niet kan plaatsen. ben er laatst snachts wakker van geworden en heb het nu dus weer.

iemand enig idee?

2. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik heb/ had precies hetzelfde! vk wist ook niet wat t was, maar dacht dat t mn ingewanden waren die een beetje aan t verplaatsen zijn, waardoor er op sommige plekken iets ergens tegenaan kan drukken. de boel gaat op dat termijn natuurlijk flink oprekken en je darmen en maag gaan omhoog.
    ben nu bijna 32 wkn en heb t nu veel minder. heb nu wel last vvan mn maag en zo maar niet meer zo raar als eerst. toen trok het ook door naar mn rug. denk dat mn lichaam nu een beetje gewend is aan die verandering en alles een plekje heeft.
    dat denk ik dan....

3. judith1984

judith1984 Actief lid

14 mrt 2012
    128
    0
    0
    @tresje,

thnx voor je snelle reactie ;) ben al blij te lezen dat ik niet de enige ben met "vage" klachten.heb tot nu toe nergens last van gehad dus daarom ook beetje onzeker denk ik. maar wat je zegt klinkt logisch alleen wist niet dat dat nu al kon ben pas 16 weken maar goed hopelijk houdt dit niet te lang aan....

4. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

18 mei 2012
    431
    0
    0
    Vermoed ook het schuiven van de organen.
    Hoe is je houding? Dat kan natuurlijk ook de pijn in je rug verklaren. Ik had hier vooral last van rond de 20 weken en 30 weken.

Deel Deze Pagina