Als eerste Proficiat om mee te beginnen. Ik ben 28 weken zwanger van onze eerste, via de 5de x IUI. Zelfs nu blijf ik onzeker en dat gaat pas weg als ik straks die kleine in mijn handen hebt, waarschijnlijk. Genoeg echo's gehad om te zien dat alles goed was maar het gevoel krijg je gewoon niet weg . Natuurlijk probeer ik wel te genieten van alles wat om mij pad komt. De eerste weken/maand had ik helemaal geen behoefte aan sex, beide trouwens niet, was goed misselijk. Kwam ook doordat ik toen zwanger van een 2ling was wat helaas met de 8ste week nog maar 1tje was. Daarna nog een paar weken niks gedaan ivm de vermoeidheid maar zoals ze wel vaker zeggen de vk naar een aantal maanden komt dat wel weer terug en dat klopt ook wel. Maar juist is nu het weer minder.
gefeliciteerd!! we zijn niet echt onzeker tuurlijk is het spannend of het goed gaat. hebben nu 2 echo's gehad. durven wel te sexen haha alleen heb niet heel veel zin dus gebeurt wel minder dan eerst maar ja dat hoort erbij denk ik. veder idd naar je lichaam luisteren geniet ervan.