Wij hebben 3 IUI behandelingen gehad zonder resultaat en gaan nu verder met ICSI. Hopelijk kunnen we snel starten en levert dit een mooie zwangerschap op.
Wij hebben 7 IUI's achter de rug met donorzaad. Waarvan 4 met Puregon en Pregnyl. Echter geen zwangerschap. We gaan verder met IVF of ICSI. Hopelijk krijgen we dan ons 1e wondertje. Jij succes met IUI 2!!
Nou, die 2e iui is wel erg leeg... Dat geeft een meisje in haar 2e poging niet echt veel hoop! nu maar hopen dat jacq/chantal en ik de statistieken snel recht mogen trekken! Ik moet nog ong een weekje geduld...
39 stemmers inmiddels, maar toch veel meers mmm'ers hier? Zou leuk zijn om beetje realistisch beeld te krijgen!
Dames!!!! Blijf moed houden.... Ik heb het vakje gevult bij de 2e IUI RAAK! Wij hebben IUI gedaan in combi van Pregnyl en Gonal-F.... En de 2e keer was het raak DUs het kan echt hoor!!!!
Ik heb 11x IUI gehad. Geen enkel resultaat behaald. Daarna 1x IVF: niet zwanger. Wegens weinig bevruchte eicellen en traag zaad overgegaan op ICSI (advies ziekenhuis). Toen ICSI: zwanger en 8 cryo's in de vriezer.
Wel fijn gevoel denk ik voor je, 8 cryos! Hopen dat het genoeg is en zegoed ontdooien en blijven plakken! Gaan jullie weer meteen door voor ICSI?
Ik heb gisteren na bijna twee jaar gewoon "proberen" mijn eerste IUI erop zitten. Ben benieuwd, het zullen twee lange weken worden
Ik heb 5 IUI behandelingen met Clomid en Pregnyl gehad. Hierna zouden we met IVF starten. Alle vooronderzoeken gehad, medicatie in huis en bij menstruatie start IVF. De menstruatie is echter nooit gekomen, want ik was spontaan zwanger :-D Nu is ons meisje al weer 6 maanden!
4 IUI pogingen gehad, allemaal mislukt en het grootste probleem was de kwaliteit van het zaad. Daarom daarna overgestapt naar ICSI. De eerste poging is het meteen raak en ik ben nu zwanger. Maar het blijft nog heel erg afwachten of het goed blijft gaan omdat mijn HCG niet hoog genoeg is vlgs het ZH en daardoor is de kans op een miskraam of bbz hoog.