HCG waarde na cryo-tp

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ruubs, 21 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Hoi dames,
    Hier veel onzekerheid. Op 11 november heb ik een expanding blastocyste (6 daags) teruggeplaatst gekregen. Ik ben 13 dpo begonnen met testen, die was licht positief. Elke dag liep de test op en vandaag op 16 dpo een knaltest. Vanochtend bloed laten prikken en aan het eind van de ochtend mocht ik bellen voor de uitslag. De assistente vertelde mij dat ik slechts een lichte verhoging heb, namelijk een HCG-waarde heb van 172 en dat ze niet kon zeggen of dat goed genoeg was. Ze ging het overleggen met de arts. Nu belde ik net (ongeduldig en erg onzeker), maar ze kan het pas na 16:00 uur met de arts overleggen ivm spreekuur.

Hoe hoog was jullie HCG-waarde na een (cryo)tp? En hoe denken jullie over een waarde van 172?
    Als ik de tabellen zie op internet, is het niet heel hoog een zwangerschap van 4 weken, maar ook absoluut niet te laag!!

2. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Men houdt een ondergrens 50 aan op 14 dpo. Op 16 dpo zou het tweemaal verdubbeld moeten zijn, ongeveer 200 en daar zit je in de buurt. Het belangrijkste is dat je het 24 uur later weer prikt en kijkt of het dan mooi verdubbeld.

Veel sterkt met wachten! En probeer zo positief mogelijk te blijven, hoe onzeker het ook is allemaal.

3. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    #3 Ruubs, 21 nov 2016
    Laatst bewerkt: 21 nov 2016
    Bedankt voor je snelle reactie! Ik werd net gebeld dat ze de arts tussen twee afspraken door overvallen hebben haha en die zei; JAHOOR ZWANGER!! Ik ben zoooo opgelucht!

Beheerders, topic mag gesloten worden! Bedankt

Deel Deze Pagina