Ik werd met drie keer ICSI derde keer zwanger. Was een tweeling helaas ook een ma. (met decapeptyl, puregon, progestanbolletjes en pregnyl) Daarna IUI met donorzaad:met pregnyl ter ondersteuning eisprong alle keren: poging 1= misluk poging 2= zwanger-> ma poging 3= mislukt poging 4= zwanger-> ma poging 5= zwanger-> ma poging 6= zie banner ))))))
Hier zwanger van de 6de IUI met Puregon, Pregnyl en utrogestan We waren al voor de intake voor IVF geweest maar de laatste poging was gelukkig raak! Daarvoor met 12 maanden oi zwanger maar dat werd een MA.....
de aantal bezichtigingen, en het aantal stemmers omt niet overeen ik wil meer stemmennnnn!!! hahahhaa up up up
nog steeds té weinig stemmen!! up up up!! het aantal bezoekers wat hier is langs geweest en het aantal stemmen komt niet over een
Hier OI met Gonal-f (187,5) en Pregnyl (10000). En aan het einde nog met Cetrotide. Een maand heb ik nog Fostimon gebruikt. Februari '10 was de 1e ronde. 6e ronde was raak maar miskraam, 8e ook raak maar ook mis en in december was het dan raak. In januari zouden we overgaan op IVF (alles al geregeld) dus super. Nu 15 weken zwanger.