Wat een prachtig buikje al @Joyce2013! Kan niet wachten tot het hier ook zo ver is. Heel leuk ook om volgende week weer de foto van de volgende echo te zien hier
Nee de mijne is een dag later, de 15e. Spannend hè?! Hoe gaat het met jou? Kan je de spanning een beetje aan? En hoe voel je je? Ik vind de tijd op zich best snel gaan. Twee weken geleden voelde ik me soms behoorlijk angstig, bang dat dit kwetsbare geluk me weer afgenomen zou worden. Maar ik dacht, dit is geen leven zo. En als het goed blijft gaan, is dit mijn laatste zwangerschap, beetje zonde als ik die continu in angst doorbreng. Vanaf dat moment is het me vrij goed gelukt om de knop om te zetten, vertrouwen te hebben en te genieten. Qua kwalen voel ik me flink zwanger. De hele dag door misselijk, vermoeid en eigenlijk alleen maar brood en fruit willen eten. @Joyce2013, kan het kloppen dat jouw uitgerekende datum verkeerd staat op het lijstje? Die staat nu op 31 januari.
Ohhh een dag later. Bijna!! Ik voelde me sinds 4 dagen geleden super goed, beetje last van de heupen en liezen met werk maar verder goed. Mijn borsten waren eind week 4 en begin week 5 drama! Pijnlijke tepels en borsten, nog steeds gevoelig maar gelukkig houdbaar overdag. In de nacht moet ik er niet op gaan liggen want dan gaat het pijn doen. Sinds gisteren ineens met vlagen misselijk en vandaag vaker, vooral voor/na een maaltijd en bij bewegen. Kwa eten heb ik vooral zin in hartig! En dat terwijl ik normaal niks van hartig moet hebben alleen maar zoet haha nu ineens andersom. De angst herken ik heel goed. Had ik de eerste week ook, heb me er bij neergelegd dat ik er niks aan kan veranderen wat er ook gebeurd en dus lekker ga genieten van het feit dat ik nog maals zwanger mocht worden
♡Zwanger na IUI uitgerekend lijstje♡ 17 september 2023 Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje 26 september 2023 Muisjepluisje - 25 jaar - 1e kindje 1 oktober 2023 Sappie91 - 32 jaar - 1e kindje 5 januari 2024 Joyce2013 - 36 jaar - 3e + 4e kindje 31 januari 2024 Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje 1 februari 2024 Maankindje - 36 jaar - 2e kindje Afspraken: Joyce2013 - 12 juni - termijnecho (10wkn) Humbly89 - 14 juni - 1e echo bij 7 wkn Maankindje - 15 juni - 1e echo bij 7 wkn Humbly89 - 21 juni - echo vk Humbly89 - 22 juni - intake vk In liefdevolle herinnering ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Lief dat je het vraagt, eigenlijk niet zo goed... 1 kindje loopt een week achter. Ze denkt dat dit kindje ziek is en misschien niet levensvatbaar. Ik had vrijdag mijn videoconsult met het AMC voor de NIPT. Deze is nu omgezet in een fysieke afspraak met de prenatale diagnostiek afdeling. Onze harten zijn gebroken.... Foto 1 "juiste termijn" Foto 2 "te kleine kindje" Foto 3 verschil in grote van de kindjes
Ah nee @Joyce2013 wat ongelofelijk verdrietig dit mag gewoon niet zo zijn. Ik kan me jullie verdriet niet voorstellen, dat moet immens zijn. Hele dikke knuffel. En dan nu die slopende dagen tot vrijdag, ik hoop dat je je een beetje staande kan houden en ondanks alles rust in je hoofd kan vinden om de dagen door te komen.
@Joyce2013 nee wat ontzettend verdrietig nieuws heel veel sterkte komende dagen. Hopelijk is het snel vrijdag.
@Joyce2013 hoe gaat het met je vandaag? Ik wilde je even laten weten dat ik aan je denk. Heb vannacht zelfs over je gedroomd. Ik hoop zo dat er een wonder plaatsvindt!!!
Ach wat ontzettend lief, dankjewel. Het gaat wel, probeer mijn gevoel iets uit te schakelen omdat ik niet wil nadenken over wat er komen gaat. Ik hoop dat ik eerder kan komen dan vrijdag, ze hebben de afspraak van vrijdag nog niet eens omgezet naar fysiek dus blijkbaar hebben ze bij het AMC weinig haast. Ik blijf googlen over hoe en wat, maar er is echt weinig over te vinden. Zeker bij een tweeling, dus ik hoop gewoon dat ze me vandaag bellen dat ik snel mag langskomen.
Uiteindelijk zelf het AMC gebeld, zij bleken geen verwijzing te hebben ontvangen van het VUMC (prutsers) dus erg blij dat ik zelf actie heb ondernomen. De telefonische afspraak kon niet omgezet worden in een fysieke want andere afdeling zo werkt het niet (logisch). Met veel moeite ben ik er toch nog tussen gezet vrijdag 11.45 afspraak van een uur, ze doen een GUO en de bevindingen worden meteen besproken. Dus vrijdag antwoorden, gelukkig..
Wauw wat erg dat je er dan nog zelf achteraan moet gaan! Wel fijn dat je toch nog een afspraak hebt kunnen krijgen vrijdag en dat je dan gelijk antwoorden krijgt dat is natuurlijk helemaal fijn. Blijf voor he duimen dat alles goed komt
Nou zeg, wat een situatie! Hoe kunnen ze jullie nou zo aan je lot overlaten na zo’n naar en onzeker nieuws. Fijn dat je vrijdag terecht kan en meteen meer weet, wel heel rot dat het niet eerder kon. Heel veel sterkte met wachten wederom!!
Dank jullie wel meiden ik vind het ook zo ontzettend slordig heb het VUMC ook gebeld dat AMC nooit de verwijzing heeft gehad alles nu wel gepland staat maar dat dit uitgezocht moet worden waar het intern fout gaat voor een volgende. Want je kijkt je telefoon zowel leeg 1.5 dag en dan blijkt dat je nooit wat had gehoord en daar om 14.10 had gestaan terwijl zij van niks wisten (VU zei dat de huidige belafspraak een fysieke zou worden) Ongelofelijk! Maar dus wel even werk van gemaakt! @Humbly89 Veel plezier vandaag bij de echo!