♡Zwanger na IUI uitgerekend lijstje♡ 17 september 2023 Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje 26 september 2023 Muisjepluisje - 25 jaar - 1e kindje 1 oktober 2023 Sappie91 - 32 jaar - 1e kindje 5 januari 2024 Joyce2013 - 36 jaar - 3e + 4e kindje 1 februari 2024 Maankindje - 36 jaar - 2e kindje Afspraken: Joyce2013 - 12 juni - termijnecho (10wkn) Maankindje - 29 juni - intake + echo vk In liefdevolle herinnering Humbly89 - mk juni'23 ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
@Joyce2013 ik lees stiekem wel eens mee met je updates in het uitgerekend januari topic. Jullie weten ondertussen dus wat er aan de hand is met jullie kindje hoe gaat het nu met je?
Klopt we weten inmiddels dat ons zieke kindje Trisomie 18 heeft wat dus klopt bij de echo beelden. Gelukkig is het andere kindje wel helemaal gezond. Volgende week de 13 weken echo en dan word deze goed nagekeken. We hopen dat de natuur zijn werk doet het het hartje van ons zieke kindje laat stoppen met kloppen. Het gaat na omstandigheden goed we moeten door, staan als het goed is niet met lege handen straks. Faith in the future ❤️
Wat een spannende periode voor jullie @Joyce2013 Ik hoop met jullie mee dat je kindje met trisomie 18 natuurlijk stopt met ontwikkelen en dat je andere kindje gezond door blijft groeien. @Maankindje hier gaat t goed. Vandaag 26 weken. De tijd gaat echt heel hard. Nog 2 weken werken, dan 3 weken vakantie, dan nog 5 weken werken en dan start m'n verlof al! Super gek. Kijk er wel echt naar uit dat t vanaf morgen wat koeler wordt. Mijn beste vriend is momenteel een icepack om mee te knuffelen. Hoe gaat het bij jou?
Heey hier gaat het goed hoor! Lichamelijke klachten gaan wel iets meer spelen, maar ook niet gek met 28 weken. Al met al mag ik zeker niet klagen en voel ik mij goed. De kleine doet het ook goed en was gisteren de hele dag druk in de weer ❤️ nog minder dan 6 weken en dan start mn verlof. Zo onwijs veel zin in Hoe gaat het nu met jou??? Ook alweer de 8 weken aangetikt!
Over het algemeen heel goed! Heb wel echt heel erg last van de warmte gehad dus ik ben heel blij met die temperatuur daling en aankomende regen Ik nader de 27 weken, bizar! Hopelijk bij jou ook alles in orde?
Jeetje wat heftig voor jullie zeg! Ik weet nooit heel goed wat ik hierop moet zeggen, maar ik wens je wel veel kracht toe!
Wat goed om te horen dat het goed gaat met jullie alle drie @Wishfull123, @Muisjepluisje en @Sappie91! Die warmte was wel even pittig hè? Ik zit nog volle bak in de misselijkheid en mijn bloeddruk is al erg gezakt deze zwangerschap, dus veel futloos op de bank gehangen de afgelopen weken. Verder gaat het goed! 1,5 week geleden een kloppend hartje gezien in het ziekenhuis en deze donderdag mag ik weer bij de vk. Wel soms wat onzeker nog, ik heb veel buikpijn. Als donderdag alles goed is, dan heb ik er wel vertrouwen in dat dat hartje blijft kloppen! Dan is de nipt de volgende grote horde, maar die kan ik ivm lange vakantie pas bij 15wk laten doen.
Hoi allemaal, Vanmorgen mocht ik eindelijk officieel testen, maar stiekem wisten we het al. Ik ben zwanger. Ik kom graag met jullie mee kletsen!
♡Zwanger na IUI uitgerekend lijstje♡ 17 september 2023 Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje 26 september 2023 Muisjepluisje - 25 jaar - 1e kindje 1 oktober 2023 Sappie91 - 32 jaar - 1e kindje 5 januari 2024 Joyce2013 - 36 jaar - 3e + 4e kindje 1 februari 2024 Maankindje - 36 jaar - 2e kindje 4 maart 2024 Oilell - 33 jaar - 2e kindje Afspraken: Joyce2013 - 12 juni - termijnecho (10wkn) Maankindje - 29 juni - intake + echo vk Oilell - 12 juli - echo 6+2 weken In liefdevolle herinnering Humbly89 - mk juni'23 ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Welkom! Is je HG behandelplan ook al helemaal uit de kast getrokken? Heel benieuwd op welke manier ze nog iets van ondersteuning aan je kunnen bieden.
Ja, vandaag een heleboel telefoontjes gepleegd Ziekenhuis heeft inmiddels 4x emesafene en 6x4mg ondansetron voorgeschreven. Kan nog eventueel prednison en een picclijn (soort blijvend infuus) bij. Als ik te weinig drinken binnen krijg, dan eerst vochtinfuus. In dit tempo dan zit dat er eind deze week wel dik in. Diëtiste schrijft morgen aanvullende voeding voor. Ben inmiddels al begonnen met easy to eat bouwsteentjes en de toetjes, daar zitten goede eiwitten en vetten in. Verder van Nutricia straks nog wat drinkvoeding. Arboarts en leidinggevende op de hoogte gesteld, afgesproken volgende week maandag even te kijken hoe of wat (deze week nog vakantie). Spoelmiddel van de tandarts, om aantasting van het glazuur zo veel mogelijk te voorkomen. Huisarts is op de hoogte, nu gaat het nog goed genoeg maar die kan meteen een verwijzing voor thuiszorg regelen. Psycholoog, fysiotherapeut op de hoogte voor als het slechter gaat. Morgen vertellen we het bij de kinderopvang. Zij hebben aangegeven wel te willen helpen met eventueel wat extra tijd voor het ophalen en zelfs thuis brengen. Dus er wordt een hoop uit de kast getrokken
Ah hopelijk ga je je snel beter voelen. Zelf merkte ik vanaf een week of 15 echt een duidelijk verschil en kwam de energie toen weer terug. Ga je nog een 13 weken echo laten doen na die vakantie?
Wooow nou natuurlijk verschrikkelijk dat je zo beroerd bent, maar wat fijn dat er zo'n uitgebreid plan ligt. Niet aanmodderen en aankijken maar gelijk actie! Hoef je daar niet zoveel energie in te steken, hopelijk maakt het het iets draaglijker ❤️
Over de 13-weken echo deed de assistente tijdens het plannen van de intake nogal moeilijk. Net zoals over het missen van de termijnecho en het officiële window van de nipt overigens volgens haar kon een 13-weken echo niet meer wanneer wij terugkomen. Ben benieuwd hoe de vk er donderdag over denkt. Ga sowieso wel een echo plannen voor na onze vakantie.
Jeetje zeg @Oilell, op basis van je eerdere posts had ik al wel door dat HG dramatisch is, maar als je dit zo opsomt gewoon letterlijk doodziek van begin tot eind. Hoe is het mogelijk hè. Ik hoop enorm voor je dat er door dit stevige plan een deel van de ellende weggenomen kan worden.