Zwanger na IUI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Roosje75, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Je zou het kunnen proberen Rach
    Maar ja als ie negeatief is dan ben je zo teleurgesteld,
    terwijl als je misschien langer wacht dat ie wel positief is
    Hoe voel je je verder?
     
  2. he ooievaar,
    ja gaat goed! op andere forum (IUI) heb ik berichtje aan je geschreven. ben heel gevoelig voor alles, snel overprikkeld, en beetje down. ben net verhuist en alles komt beetje op me af. ik moet hier een baan vinden, vrienden maken, huis opknappen, en die IUI's. beetje veel allemaal:)
    maar ik sla me er doorheen net als jullie allemaal, toch?
    rachel
     
  3. haha lees me berichtje even over: echt hollands: ja gaat goed.. en dan komt het echte gevoel;)
     
  4. Roosje75

    Roosje75 Fanatiek lid

    1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hee Rachel,

    Ow, dus je bent een heleboel aan het opknappen! Dat is wel fijn; dat houd je nu wel bezig! En met verfvingers ga je toch minder snel naar de wc; dat is zo'n gedoe... :) :)

    Wij zijn eigenlijk ook naar de arts gegaan omdat ik een eileider minder heb en we dachten dat we daardoor dus minder kans hadden.
    Maar toen bleek dus ook dat de zwemmers te langzaam waren. Uiteindelijk is dat allemaal wel goed gekomen, maar sinds ik bij de arts loop is mijn cyclus helemaal ontregeld (28-53 dagen!). Of dat spanningen zijn? Volgens de arts zou het geen verschil moeten maken of je 1 of 2 eileiders hebt, maar ik weet het niet..
    Ik heb nu een flink ei aan de linkerkant (goede kant) en heb gisteren pregnyl gespoten, morgen iui en dan maar duimen!

    Meid, als ik jou was, had ik waarschijnlijk al 6 testen versleten! Maar wat
    ooievaar schrijft is natuurlijk ook waar; als je te vroeg test en het is neg dan ben je (hopelijk onnodig!) teleurgesteld! Wat is wijsheid?

    Pff, jij hebt ook veel aan je hoofd nu zeg!
    Ben je van ver verhuisd naar waar je nu woont?
    Wel knap dat je dat durft: helemaal opnieuw beginnen.. Nieuw huis, nieuwe baan, nieuwe vrienden etc etc!
    Heel veel sterkte meid (met alles) en het komt allemaal wel goed!
    In Limburg is dat een vast gezegde: alles kumptj good!
    En daar houden we ons (allemaal hier) maar aan vast, he?

    Ik ga gauw wat werken; anders krijg ik nog ruzie met mijn baas ;)

    xx
     
  5. hi roosje75,

    ja goed he dat volhouden tot zaterdag! mar heb ik ook met mijn man afgesproken, want anders koop ik er elke dag één, en het is gewoon beter te wachten tot de dag zelf! :( dus doe ik maar..

    tja idd veel aan mijn (ons) hoofd en dat is nog lang niet alles, maar het geeft niet hoor :rolleyes: je hoeft je iig geen zorgen te maken :)

    ja ik woonde in amsterdam en nu dus in utrecht. is wel even wat anders! het is idd moeilijk, maar ik weet dat ik hier vast wel mijn plekje vind, en nieuwe vriendinnen ga maken, ookal ben ik daar nou ook niet echt een ster in, nou ja, de tijd zal het zien. het is idd spannend, en eng en ook leuk, nieuw, anders. komtj good ;)

    spannend jou IUI heel veel sterkte, enneh.. heeft je baas niks door dat je tijdens je werk op zwangerschapsforums zit te surfen? hihihi...
    liefs
     
  6. Roosje75

    Roosje75 Fanatiek lid

    1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hee Rachel,

    Ben ik weer! Zijn ook druk met een verhuizing; zaterdag gaan we 'om' dus heb nog genoeg te doen! Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen ;)
    Maar vandaar dat ik wat laat reageer; heb nu vrij (en volgende week ook nog; heerlijk!) en dan 'zit' ik wat minder op internet.
    Gelukkig heeft mijn baas niks in de gaten; zit alleen op kantoor en als ik iemand hoor aankomen, dan klik ik gauw een word documentje aan ofzo..
    Fout, he? :) :)

    Knap dat je het volhoudt tot zaterdag; RESPECT! Hihihi...

    Nou, volgens mij ben je wel gemakkelijk met contacten leggen,niet? Als ik zo met je 'praat' lijk je me toch heel gemakkelijk in de omgang. Vlotte babbel...hahahahaha!
    Ik ben maar een boerinnetje uit Limburg, dus eerlijk gezegd zijn Utrecht en Amsterdam in mijn ogen hetzelfde. DE GROTE STAD hihihihi.. Vind het leuke steden om te shoppen, maar ben ook altijd weer blij als ik weer in mijn eigen dorpje ben... wat een wereldreiziger (muts bedoel ik)! :rolleyes:

    Meid, als je nog meer aan je kop hebt, en je moet het kwijt dan is dit hier de ideale plaats om het te doen. Je kunt hier alles uit kotsen, zonder dat iemand je er op aan kijkt! Dus als je er behoefte aan hebt, dan gebruik je me maar gewoon als praatpaal; no problem!

    Vandaag iui gehad! Superspannend nu! Alles redelijk vlot gegaan; niet te lang hoeven wachten en de inseminatie ging prima! Nu wachten tot 13 september voordat ik mag testen van de arts (14 dagen)... Duimen draaien en kaarsen branden dus! Ben speciaal naar een kapelletje hier in de buurt een kaars gaan branden, terwijl ik helemaal niet gelovig ben!
    Nog fouter dan stiekem internetten op het werk, ik weet 't... :oops:

    Maar hoe gaat het met jou? Ben zo benieuwd wat je test zaterdag, je laat het toch wel even weten he? Ik duim voor je.. DUIM DUIM DUIM!

    Heel veel succes meid en tot snel weer...
    xx
     
  7. HI Roosje75
    Ja ik zag dat ej ook op he andere forum (IUI) weer een berichtje had achter gelaten, dus ik keek even hier en voila :)
    grappig dat voor jou utrecht en amsterdam hetzelfde lijken. mag ik even ;)

    Amsterdam is heel groot, je bent er echt anoniem, het maakt niet uit hoe je er bij loopt, pyama, leren pak.. niemand kijkt naar je. ik ging boodschappen doen terwijl ik net uit bed kwam rollen. :oops:
    utercht is veel kleinschaliger. hier kijken mensen je wel na, en het valt me op dat hier heel veel hangjongeren lopen, (zitten..) terwijl wij toch midden in het centrum wonen..

    maar ik kom van oorsprong ook uit een 'durp' dus houd daar ook van hoor! lekker de rust, heerlijk :D

    Lekker dat je vrij hebt vanaf vandaag! lukt het een beetje met inpakken? veel is het he!
    heel spannend dat je vandaag je IUI hebt gehad, je 1e.. is dan allemaal nog heel nieuw, en ik hoop (voor ons) dat dat ook maar nieuw blijft, en dat het de 1e keer gewoon raak is! doe je vandaag daarom nog rustig aan? heb je je voeten nog op het dasboard gelegd? :) :)

    Ik bn opzich niet héél moeilijk met contacten leggen, dat klopt misschien wel een beetje..maar waar begin je? dat is voor mij altijd beetje moeilijk, ik heb 'startproblemen' :rolleyes:
    'maar een boerinnetje' ? wat is dat nou? 'lemburug' is toch mooi? ook heerlijk om te wonen hoor. maar dat zou voor mij iets te ver van mijn familie zijn! ja je bent echt een wereldreiziger wan je winkelt weleens in de big city hihii.. ;)

    ik vind het heel lief dat je zegt dat ik bij jou me hart mag luchten, maar misschien is het juist ook wel lekker om dat niet te doen. en ieder mens heeft toch wel eens zorgen? ik ben gelukkig, en ik denk als je dat bent, je al heel wat voorhebt op mensen die alles voor elkaar hebben, maar diep in hun harten ongelukkig zijn.

    leuk dat je in een kapelletje een kaarsj hebt gebrand. ik ben wél gelovig, maar geloof níet in kaarsjes branden, maar doe het ook ;) snap je het nog? ik vind het een mooi gebaar voor mezelf of iemand anders, om een kaarsje te branden en ergens even bij stil te staan. soms heb je echt hele leuk kapelletjes en ik vind het altijd leuk om even binnen te kijken..
    enneh..als je het aan mij vraagt, ik vind stiekem internetten op het werk en kaarsjes branden in een kerk allebei wel mogen hoor ;) je wilt toch zwanger worden... dit hoort er nou eenmaal bij en dat moet je baas én de dominee maar begrijpen whahaha!

    gaat goed met me. ik voel niks aan me lichaam, dus kan nog alle kanten op. dank je voor je lieve mailtj trouwens. dat doet me echt goed, en ik word er echt blij van! dus je hebt een zeer goede daad verricht vandaag. bedankt!
    liefs rachel
     
  8. Roosje75

    Roosje75 Fanatiek lid

    1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hee Rachel!

    Hoe is het met je? :oops: :oops: Zo lang niks laten horen... sorry!
    Had het erg druk met onze verhuizing; maar nu zitten we eindelijk gesetteld!
    Hoe was je test gegaan zaterdag? Ik hoooop toch zo dat het positief is!
    Ik heb een paar keer aan je gedacht en wou steeds effe kijken hier, maar het is er gewoon niet van gekomen!

    Hier verder geen nieuws meer. Heb 1 dag na de iui wat bruinverlies gehad, maar dat komt denk ik van de behandeling. Verder geen symptomen of wat dan ook; zou ook wel heeeel erg vroeg zijn, he? ;)

    Nou, ik moet het heel kort houden vandaag, want we moeten zo weer weg!

    Ik hoop gauw wat van je te horen (en hopelijk positief)!

    Veel liefs,
    Roosje
     
  9. Roosje75

    Roosje75 Fanatiek lid

    1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi Rachel,

    Ik zag net in een ander forum dat je ongi was geworden! Wat een domme muts ben ik; ik ben gelijk naar dit forum gegaan ipv eerst eens wat rond te kijken... :oops: :oops:
    Hee meid, wat erg voor je! Maar kop op, hopelijk wordt deze ronde JOUW ronde! Ik weet ook dat de kans op een zwangerschap na de 1e iui heeel klein is; daar moet IK ook heel realistisch in blijven. Maar toch... ik had het je zo gegund om direct zwanger te zijn!

    Heel veel succes met deze nieuwe ronde en ik duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim voor je!

    Knuf,
    Roosje
     
  10. roosje... bloed na de IUI? was dat een.... :confused: innestelbloeding? het kan maar zo! :) 8) :) ik hoop het voor je!
    wat lief dat je aan me denkt zeg! maar ik weet dat je druk bent met verhuising, maak je geen zorgen :)

    maar ik ben gewoon ongesteld geworden afgelopen zaterdag.precies de dag dat het moest. ik heb deze maand de 2e IUI en spuit nu ook hormonen (begin er morgen mee, Menopur). het was wel een teleurstelling, want ik had verwacht dat 'dit de oplossing' was, en ik wel zwanger zou zijn. dat valt dus tegen.. maarja, deze ronde weer..!

    dus jullie hebben al gelijk internet? lekker zeg. ik zit nog steeds op een onbeveiligde lijn hier ergens uit de buurt :oops: vandaar dat ik af en toe geen internet heb. casema komt vrijdag helpen want het aansluiten van de modum verloopt niet helemaal soepeltjes!

    ik ben vandaag de stad even ingeweest, beetje gewinkeld, dat ging goed en ben blij dat ik het heb gedaan!

    liefs rachel
     
  11. geeft niet! lief toch dat je gelijk naar deze gaat!
    wil je mij in persoonlijk bericht ej mailadres geven, kan ik je fotootje van mij mailen als je leuk vind!
    liefs
     
  12. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    1 dag na IUI innesteling lijkt me niet echt kunnen ;)
     
  13. oh nee :oops: haal nu alles door elkaar :) :p
     
  14. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihihi maakt toch niks uit! :D
     
  15. Roosje75

    Roosje75 Fanatiek lid

    1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hee Rachel,

    Ik heb je een pb-tje gestuurd, maar ik ben er niet zeker van of het wel goed is gegaan.....

    Laat je me ff wat weten?

    xx
    Roosje
     
  16. is goed gegaan hoor ;)
     

Deel Deze Pagina