Eindelijk durf ik hier nu ook een berichtje te plaatsen. We zijn ZWANGER en hoe! In augustus 2007 de mirena laten verwijderen en uiteindelijk na 6 IUI's, met de 2de IVF behandeling zwanger van 2 FRUMMELTJES!!! Met de 2de IVF zijn er 2 emmies van "matige" kwaliteit (5 cellig) terug geplaatst. 2 dagen daarop last gekregen van overstimulatie en na 5 dagen opgenomen in het ziekenhuis. Was in 1 dag tijd ruim 2 kilo aangekomen. Op de eerste echo met 5 weken was 1 zwangerschapsring te zien. Dolblij na de pijn van de overstimulatie dat er toch 1 emmie zich had weten te redden. Bij de 2de echo met 6 en een halve week waren er 2 ringen te zien. In 1tje een kloppend hartje, zo super blij!!! Bij de echo van 8 weken bleek er ook in de 2de ring hartactiviteit te zijn Dat had de gyn niet verwacht en wij uiteraard ook niet!! Afgelopen dinsdag weer een echo gehad en de emmies tijd ten opzichte van de echo van 8 weken met de helft gegroeid! De gyn zat met een big smile achter zijn buro en wij durven nu eindelijk ook positief te zijn. Het is al mooi dat we zwanger zijn geraakt en nu blijkt dat onze 2 "matige"(!!!!) emmies allebei een plaatsje in mijn buik hebben gekregen zijn we zo blij. Natuurlijk moeten we nog wel een beetje aan het idee wennen dat we er niet 1 maar 2 krijgen. En ook thuis zullen we de nodige aanpassingen en aanschaffingen moeten doen, maar dat hebben we er meer dan graag voor over. De volgende echo hebben we met 11 weken en dan nemen we ons zoontje van 5 jaar mee. Hij weet nog niet dat ik in verwachting ben, alleen vraagt hij wel heel vaak wanneer hij ook een broertje of zusje erbij mag krijgen. Ik ben zo benieuwd hoe hij de 24ste gaat reageren!!!!! Hieronder een foto van de echo van afgelopen dinsdag!!!!!
Proficiat geniet van je zwangerschap! Super na zo lang gewacht te hebben, dat het dan toch raak mag zijn. En nog wel van een tweeling, super!
Nogmaals van harte gefeliciteerd! Ik vind het nog steeds zo leuk dat onze situatie/kindjes zo parallel lopen op 3 dagen na! Wat zal je zoontje het geweldig vinden! Mijn dochter is er he-le-maal vol van! We nemen haar denk ik mee als de echo's niet meer inwendig hoeven, hi hi. liefs!
Dank jullie wel allemaal!!!!!!!!!! @Sportmama, al mijn echo met 11 weken nog inwendig gaat, vraag ik de gyn gewoon om er een handdoekje overheen te leggen Nog "maar" anderhalve week!!!!!!!!!!!
Oh super! Proficiat en geniet ervan! Het is zo mooi en bijzonder, een tweeling. Ik ben ook zwanger geraakt van een tweeling maar dan via icsi. En bij mij is er maar eentje teruggeplaatst trouwens.
Super zeg! Eef is hier ook gewoon bij de inwendige echo's geweest, het bewegende beebje op het scherm leidde genoeg af Geniet er van!!