Hoi Iedereen! Ik ben er gister achter gekomen dat ik weer zwanger ben! Hiervoor heb ik 3 miskramen gehad, de laatste augustus j.l nog. En nu dan weer voor de 4e keer zwanger, maar kan er nog helemaal niet van genieten! Ben zo bang dat het weer mis kan gaan! In gedachten ben ik alleen maar bezig met wat ik voel, en of dat wel of niet goed is! Kan soms wel janken van angst! Terwijl ik een gat in de lucht zou moeten springen.....
Zie nu pas dat ik het onderwerp 2x heb geplaatst! Ik dacht namelijk dattie het de eerste keer niet deed, want hij stond niet in de forumlijst, en het hele bericht was weg! Dus toen ben ik maar opnieuw begonnen. Vandaar! Maar weten jullie misschien of ik het andere bericht nog weg kan krijgen?
En bedankt voor jullie lieve reacties! Dat doet me goed Tot nu toe gaat alles nog goed! Morgen afspraak bij de huisarts!....
Heej, en nu hard duimen op een plakbeebje Alvast heel veel plezier en succes bij de dokter morgen!! Kuss
Hamstertje,van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.Ik begrijp,als geen ander dat je heel bang bent dat het weer mis zal gaan,ik zal duimen dat jullie binnekort een pracht echo mogen krijgen. Zelf heb ik 10 miskramen gehad en heb ik in 2008 na 22 weken en 4 dagen een vroeggeboorte gehad.Wij waren de wanhoop nabij en hadden de moed opgegeven,toen ik plots weer zwanger mocht worden en het ging in 1 x goed,dit keer heb ik vitamine b-complex geslikt en tarwekiemolie (tarwekiemolie stimuleerd de bloedsomloop van de baarmoeder en de vitamine b-complex helpt je lichaam bij zware inspanningen) en weet je,Syl werdt in Januari 2011 geboren en ik ben nu alweer zwanger en wel bijna 20 weken,ik wilde je dit laten weten,zodat je hopelijk weer wat vertrouwen in je zwangerschap krijgt.
@Chanelle noah: Jij ook gefeliciteerd! idd, onze duimen draaien heel erg hard!!! Ook voor jou Dat we maar gezonde kindjes op de wereld mogen zetten @Vlinder: Wat heftig wat je hebt meegemaakt! En wat geweldig dat alles nu goed gaat! Het doet me goed om zo'n verhaal te lezen! Dank je wel! Wanneer heb je je 20 weken echo?
Gefeliciteerd! Snap dat je bang bent.. (ben ik ook geweest laatste zwangerschap, zal ik volgende ook zijn en dan nog langer..) maar probeer er toch een beetje vertrouwen in te hebben. Knuff, ik hoop dat het deze keer gewoon allemaal goed verloopt!
Hamstertje ik heb vanmiddag de 20 weken echo,dat is iedere keer weer spannend. Ik hoop zo voor jullie en ook voor chanel noah dat jullie dit binnenkort mogen mee maken.
De 20 weken echo was heel goed,de kleine is helemaal gezond en alles zit er op en er aan.We weten zelfs het geslacht al,we zijn erg blij dat alles goed is met de kleine.Nu moeten jullie op naar de 20 weken echo.
Gefeliciteerd! Hoop dat het deze keer helemaal goed gaat. Blijf er vertrouwen in houden, ookal is dat makkelijekr gezegd dan gedaan.