Dank jullie wel allemaal! Hier gaat het best goed. Durf zo nu en dan zowaar echt te geloven dat ze nu mogen blijven bij ons. Het is zo onwerkelijk na zo'n lange tijd........
GEFELICITEEEEEEEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een prachtig wonder (2 zelfs ) draag je bij je..... Ik vind het fantastisch voor jullie!! En het geeft de meiden in de mmm weer moed..(ook mezelf) Geniet ervan!!
MissQ: WOW!!!!! gefeliciteerd meid!!!!!! geniet lekker van je zwangerschap! enuh,....duppelop genieten he volgens mij hebben we wel vaker gekletst opt forum tijdens je eerste ivf behandeling ?! vind het zooo super voor je! en ik moet zeggen, t geeft me nog meer vertrouwen! wij beginnen morgen met de deca voor poging 2! en zijn 3,5jr onderweg waarvan gister precies 2 in de mmm!
wat fijn voor jullie!!!!!! ikz ou je kindje gewoon mee nemen hoor, op die leeftijd en met al die indrukken zijn ze écht niet bezig met het feit dat de echo inwendig is haha
Lieve schat. Ik heb je al honderd keer gezegd hoe blij en gelukkig ik voor je ben..... die 8e september heeft t m gedaan en alweer 10 weken zie ik , had je dat contract al getekend met pattex????? waarschijnlijk ook op 8 september gebeurd he Meis... ik ben helemaal happy voor je. Dikke kus van mij
Ik word helemaal vrolijk van al jullie berichtjes!!! Enneuh, pattex was speciaal langs geweest op jouw verjaardag Chell!!!!!!
Wow, MissQ, wat mooi (ik zat in het mei/juni IVF/cryo topic). Hardstikke gefeliciteerd meid, en twee nog wel Geniet maar van de zwangerschap
Dank jullie wel meiden! Maandag de volgende echo en dan gaat onze kleine man van 5 jaar mee, ben zo benieuwd wat hij ervan gaat vinden
oooooooooh wat leuk en wat een goed nieuws! heerlijk zeg en dubbel op genieten dan maar en natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!