Na 2(!)mnd gestopt te zijn met de pil, ben ik al zwanger!! Weet nog dat ik er met mijn zoon iets van 7mnd over heb gedaan! Ben op dit moment 7wkn en 3dgn.. aankomende dinsdag hebben we de 1e echo al! 6jr geleden mocht ik met 12 wkn pas komen, maar nu dus al met 8. oef vind het zo spannend! we hebben het al aan onze ouders verteld (dinderdagavond pas haha we weten het zelf al ruim 2 wkn) en ik ook al aan mn baas opt werk.
Proficiat !!! Bij men eerste zw hebben wij er zo'n 5 maand over gedaan, men tweede zwangerschap was na ronde 1 al (helaas miskraam) en nu zitten we in ronde 2 en is het afwachten ....
Gefeliciteerd!! Hier ook ronde 2 raak, helaas een miskraam. MAAR vanmorgen weer positief getest en ook weer de 2de ronde na miskraam!
Gefeliciteerd! Geniet ervan. Hier in de 4e ronde raak, helaas miskraam, nu meteen na de miskraam weer zwanger, ronde 1. Echt een wonder fijne zwangerschap!
bedankt voor alle reacties dames! voel me heerlijk! alleen wat sneller moe, maar dat neem ik voor lief!!
Van harte gefeliciteerd, hier was het in de 4e ronde raak. En ja die kwaaltjes horen erbij. Ziet nu ook weer moe op de bank na een dag werken.
ja echo was helemaal goed! voor zover ze het konden zien dan he.. tis immers nog een klein frummeltje! hartje nog niet gehoord, maar wel gezien! ent klopte mooi.