Hallo Ik ben zwanger. Vind het allemaal nog er onwerkelijk. De testen zijn van vanochtend. En zit nu op dag 25 van de cyslus. Heb een cyslus tussen de 23 en 28 dagen. Heb net het ziekenhuis gebeld. En mag nu op 6 juni voor echo. Dan ben ik 8 weken. Dat is nog zo'n eind weg. Bij mijn andere zoontje kreeg ik met 5 weken en 6 weken een echo. Wanneer krijgen jullie de 1ste echo? Heb al 2 keer een miskraam gehad dus ben wel heel bang. Leef nu echt naar 6 juni toe.
Gefeliciteerd!! Snap dat je bang bent maar blijf positief! Ja wat duurt wachten dan lang he? Ik hoor morgen wanneer ik voor de 1e echo mag, krijg hem rond week 9 á 10. Succes meid, met je verdere verloop van je zwangerschap!
Gefeliciteerd!! Ik weet hoe onzeker je je voelt! Heb ik ook meid, ik denk dat ik volgende week pas de vk ga bellen...eerst even genieten!
ook hier gefeliciteerd... en "raar" dat je nu "pas" bij 8 weken mag gezien je geschiedenis... ik mocht bij mijn dochter ook met 5.6wk komen voor echo met 7.6wk nogmaals en toen hartje gezien.. bij volgende krijg ik ook weer rond de 6 weken een echo... probeer er van te genieten! want met 8 weken is er natuurlijk al veel meer te zien dan met 6wk ( bij mij zagen ze toen alleen een zwangerschapsring)
proficiat, geniet van je zwangerschap ik kreeg gisteren de eerste echo maar met een angst gevoel, de dokter maakte zich zorgen vanwege men schildklierziekte, men hgc waardes waren niet goed, maar alles was perfect. probeer je geen zorgen te maken, geniet ervan, maak je je wel zorgen dan kan je nog altijd vroeger een echo laten maken. misschien wil je dokter de echo pas met 8 weken omdat dan het hartje zeker te zien is?
Zeker na iui is het onwerkelijk he, maar gefeliciteerd en geniet ervan! Bij ons was het de 5e poging raak met iui en kreeg ik ook met 7w4d eerste echo, leek wel een eeuwigheid te duren en de spanning was groot. Maar idd met die periode is iig al meer te zien dan met bv 6w. Ik was ook bang dat het misging maar hield me vast aan d gedachte dat het vaker goed gaat dan dat het mis gaat!
Bedankt voor de lieve berichtjes doet me echt goed. Ik heb de afgelopen dagen wel wat bloed verloren. Moet zeggen het is niet veel, maar toch maakt het onzeker. Gister bloed geprikt op HCG en vandaag krijg ik de uitslag. Hou jullie op de hoogte. Toch is mijn gevoel nu wel positief.
Ik heb de uitslag binnen 15 dagen na IUI een HCG van 130. Vorige zwangerschap 17 dagen na IUI een HCG van 78. Ja welke kant het op gaat weten we nu nog niet zei de assistente. Ik moet dinsdag terug bellen dan is mijn gyn weer aanwezig. Pfffffffff zooooo spannend
hay Ilja27 .. Hier ook zwanger na de 3e IUI poging !! ik snap je onzekerheid heeeeel goed .. ik ben nu bijna 14 week .. heb inmiddels 3 echo's gehad waarop alles goed was , maar NOG ben ik onzeker !! te bang mijn kleintje weer kwijt te raken !! sterk blijven . en niet teveel piekeren !! is ook niet goed voor je he !! en voor de beeb !!!! wij houden trouwens een echo met 6 weken !!! dus misschien je onzekerheid ff met je gyn bespreken ?? en hopenlijk mag je dan eerder komen !!
Wat een lieve reakties. ja het blijft spannend. Een hele zwangerschap is spannend. En ik probeer zo positief mogelijk te zijn. Verlies heel af en toe nog een spoortje oud bloed. Maak me niet heel veel zorgen hierover. Zolang ik geen krampen heb zit het wel goed. Zie er uit naar de echo. Ben ook wel benieuwd of het er 1 of 2 zijn. Mijn man zegt steeds het zijn er 2. Dat gevoel heb ik niet. Maar wat super dat je ook na 3 IUI's zwanger bent. Ik wist niet wat ik zag toen de test positief aan gaf. Had echt zoiets van dat kan gewoon niet. Het begint heel langzaam door te dringen. Na de echo zal het wel meer door dringen. Hou jullie op de hoogte.