Hallo allemaal, Wanneer ben je nu precies overtijd? Is dit na de week dat je ongesteld had moeten worden? EN nog een vraagje: Ik had afgelopen zondag, uiterlijk dindag (deze week) ongesteld moeten worden. MIjn cyclus is altijd hetzelfde. Vanaf gister heb ik ongeveer 1 druppeltje licht rozig bloed verloren en vandaag ook. Wel heb ik ook wat bloed verloren na gemeenschap. NOrmaal geproken vloei ik de 1e dag al helder rood bloed en dan begint mijn ongesteldheid. Nu dus niet! Kortom, wanneer kan ik testen? Wil t niet te vroeg doen, maar die spanning,.... Liefs Olyfje
Je bent nu al overtijd zoals ik het lees, dus NU testen... Als het altijd regelmatig is zou het best wel eens kunnen dat je zwanger bent... Succes
dag sams, bedankt voor je snelle antwoord! maar vanaf welke dag ben ik overtijd? Geloof dat ik t verkeerd begrijp,... En natuurlijk van harte gefeliciteerd met het kleine wondertje! Hoop dat je van je zwangerschap kunt genieten! Enne... op naar de pretecho! Ik heb de pretecho van mn zus gezien, en dat is echt geweldig om te zien! Veel plezier! Liefs Olijfje.
ohhh okay! dacht dat ik nog een week moest wachten,.. dank je wel! ga strakjes een test halen,... en nu duimen maar,....