puistjes??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rachel22, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rachel22

rachel22 Actief lid

16 feb 2006
    239
    0
    0
    verzorgende c
    ik heb sinds een paar weken opeens last van puistjes op mijn gezicht!!nooit geen last van gehad en nu opeens volop precies onder mijn mond drie op een rij!
    en ik heb echt last van een oneffen huid!
    tijdens mijn eerste zwangerschap nergens geen last van gehad en nu.... vlekken puistjes enz!

iemand hier ook last van?:$:$

2. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ik sinds vorige week, 11 weken dus. Ook dat vind ik raar want je HCG bouwt na 10 weken alleen maar af heb ik begrepen..
    Hoop dat ze gauw weg gaan.

3. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    hallo dames,
    ik heb er een aantal weken geleden ook last van gehad,was toen denk ik 20 weken zwanger.
    in het begin had ik alleen puistjes,naarmate ik verder zwanger was kreeg ik ook een droog gezicht,en rode vlekken.
    heb normaal nooit foundation op doordeweeks,maar toen toch wel.
    heb tevens een andere dagcreme gehaald.
    de foundation van rimmel is erg fijn,dekt niet het hele gezicht af,camoufleert wel genoeg,en je huid kan nog ademen.

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ow hier ook! echt heel erg, had vorige week echt een grote puist op mn kin! Bah

Vorige zwangerschap ook geen last van pukkels gehad (eigenlijk nergens van, dus denk nu een jongen :D)

Ik maak mn huid nu extra schoon en ik eet ook niet vet ofzo maar als de ene weg is dan staat de ander alweer op doorkomen :(

5. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Ik heb er tot aan een week of 11 last van gehad, ik wist nog niet dat ik zwanger was en had voor het eerst kapsalon gegeten, het was zalig!
    Maar toen ook gezegd ik eet nooit geen kapsalon meer, krijg ik veel te veel puisten van :D
    Nu eet ik kapsalon omdat ik de echte reden van de puistjes weet ;)

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Fijn he die hormonen haha.
    Ik had het een week geleden en nu zijn ze zo goed als weg.
    Alleen op mn schouders en rug zitten er nog een paar.

7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ow ja die op mn rug was ik even vergeten,,,,,,zucht

8. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf het moment dat ik overtijd was kreeg ik al puistjes. Maar dan alleen in mijn gezicht. Na een week heeft dit zich uitgebreid naar hals, schouders en rug. Erg ontsierend en ik kan er ook moeilijk afblijven. Ook mijn haar is vetter en futlozer. Nee ik ben geen schoonheid momenteel. Maar gelukkig weet ik uit ervaring dat dit over een paar weekjes minder gaat worden. Dus tja.. het hoort er allemaal bij zal ik maar zeggen

9. Blauw78

Blauw78 Actief lid

30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ook zomaar in de 10e week, maar heb eigenlijk nooit last van pukkels en puistjes. Nu, einde week 12 nergens meer last van :)

10. mama86mama

mama86mama Actief lid

12 dec 2009
    153
    0
    0
    Hoi hoi!

Bij mij trekt het nu ook gelukkig weg, ik heb ze alleen op me voorhoofd maar t zijn bultjes die je niet ziet, ik voel ze alleen als ik me voorhoofd aanrqaak!

Ik zie trouwens dat we op dezelfde dag zijn uitgerekend|!
    x

11. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had rond week 18 enorm last van puisten op mn gezicht (en anders ook vrijwel nooit!) Baalde ontzettend, maar ondertussen ben ik er weer vanaf! :)

12. patty1989

patty1989 Lid

8 okt 2009
    55
    0
    0
    verzorgende
    Omgeving Helmond
    Ik heb ze al bijna de hele zwangerschap :( .
    Vantevoren nooit last van gehad , zo heel af en toe eens in de maand verscheen er een klein puistje maar that's it .
    En nu heb ik er best veel op mijn gezicht :( En ze gaan ook niet weg , ik was 2 x per dag mijn gezicht met clearasil , maar het helpt niets .

13. asje79

asje79 Actief lid

20 mei 2009
    203
    1
    18
    Hier ook erg veel puistjes. Vanaf het begin van de zwangerschap en ze zitten er nog steeds. Wel heb ik het 'geluk' dat ik ze eigenlijk alleen op mijn rug en schouders heb, maar dan wel erg veel!
    Heb er in de puberteit ook veel last van gehad en dan schijnt het eerder weer terug te komen tijdens zwangerschap. Als ze maar na de zwangerschap verdwijnen!!

14. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    ik kreeg ze al toen ik stopte met de pil.
    en nu nog steeds op mn kin, rug, en hals. bah bah..
    maar gaat vast wel weer een keer over(hoop ik)

15. wondertje71

18 feb 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit ook helemaal onder. Gezicht, rug en zelfs hals. Daar heb ik ze nooit gehad in t verleden. En dan heb ik t over de pubertijd, ruim 20 jr geleden.. Heb van de huisarts eryacne gekregen. En hoorde goede verhalen over teatree oil. Maar kijken of t werkt. Krijg trouwens een meisje. Misschien is t wel zo dat die je schoonheid wegnemen. Of zal dit weer een bakerpraatje zijn?

16. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Nou hier nog 1 met puistjes in vooral t gezicht, en beetje in hals.
    Maar voel me echt weer 16....pfffffffffff
    ga morgen lekker naar schoonheidsspec, had afspraak al gemaakt voordat ik wist dat ik zwanger was,maar ga haar zeker om advied vragen!!
    Dus zal de tips morgen hier neer zetten;)

Iedereen succes ermee!!

En als het een teken is van een meisje vind ik het helemaal best :)

x miek

17. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    klinkt misschien stom maar ik had met de zwangerschap van mijn kleine meid die nu 1,5 jaar is ook veel last van puistjes nog meer als daarvoor....

Ik heb toen ontdekt dat dat kwam door varkensvlees dat ik at : ham,rollade,leverpastei ,speklappen enz enz..

dus ik heb vanaf toen eigenlijk geen varkensvlees meer gegeten is in begin wennen geen spekjes bij de boerenkool, runderrook worst kopen in plaats van de normale maar het hielp mij enorm.

ik heb sindsdien geen puistjes meer gehad.

18. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hier ben ik pas sinds een week of 4 veel puistjes...vooral men kin,nek,rug en borsten! enorm aantrekkelijk haha en dan ook nog dat vette haar...
    tja,ze zeggen dat de dochter de schoonheid van mama steelt he...die krijg je pas terug als de dochter geboren is...
    Weet niet of het echt zo is,zou er misschien eens een poll over kunnen doen :p

19. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Als ik vaak varkensvlees at had ik ook gezegd van 'dat laten we staan'
    maar dat eten we amper omdat manlief het niet lekker vindt :)
    Maar ach we komen ook wel weer over de puistjes heen.
    Ze zitten nu alleen op mn rug, schouders en 1 in mn hals.

20. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    corina
    ja wij aten regelmatig een tosti ham en kaas. en hamlapjes schotel en zulk soort dingen. en merkte echt deden we dat niet hadden we weinig tot geen last van.

had toen ook op me rug en nek paar en dan me gezicht vol . maar vond het vreselijk toen de zomer er aan kwam en ik niet spagetti topjes meer aan kon want vond het zo vreselijk eruit zien zo puistjes op me rug.

Deel Deze Pagina