hallo dinsdag heb ik de 20 weken echo gehad en vandaag de geslachtsbepalende echo helaas hebben beide geen geslacht opgeleverd tenminste niet voor 99%. vandaag zei die mevr dat ze met 75% zekerheid zeggen kon zeggen dat het een meisje is en ik mag terug komen. dat is op zich mooi maar wil het zo graag weten. zijn er meer geweest die 75% hadden en later bleek dat het waar was of juist niet ik hoor dat heel graag groetjes marielle
bij mijn 20 weken echo werd ook gezegt met een percentage zekerheid dat het een meisje is. Ze mogen namelijk ook nooit voor 100% zekerheid zeggen eigenlijk. Dus hier ga we van uit het is een meisje.. en over 2 weken ga we weer voor pretecho en hopelijk kunnen de dames bij de pretecho praktijk wat luchtere met de regels omgaan en een 100% vaststellen
Hallo, bij mijn eerste zwangerschap heb ik tot het eind niet geweten wat het was,ben 3 x voor een pret echo geweest en steeds konden ze het maar niet zien,ze vertelden mij toen ook dat het een meisje kon zijn,maar dat kon ze niet met 100% zekerheid zeggen.Ja hoor na de bevalling een meisje. Nu is het nog spannend van wat dit gaat worden! succes groetjes rosanna
kan me zo goed voorstellen dat je t zeker wil weten... meiden zijn ook lastiger te zien... en daar komen helaas nog wel s jongetjes uit als ze denken dat t een meid is .... bij een jongen hangt er nu eenmaal vrij duidelijk wat tussen die benen als ze het niet goed in beeld kunnen krijgen en je mag terug komen dan zou ik daar echt even op wachten voordat alles roze is hiihi...
Ik kreeg bij de 20-weken echo een zekerheid van 85% dat het een meisje was, en vier weken later bevestigden ze dit bij een geslachtsbepalende echo. Het is inderdaad een meisje geworden!