Dankjullie wel allemaal Fisher - uitgerekend 07-09-15 3 ICSI behandelingen, 9 embryo tp, spontaan zwanger! Kaaat - uitgerekend 29-09-15 2 ICSI behandelingen 7 tp, waaruit 2 keer een kindje, nu spontaan zwanger! Fitty - uitgerekend 30-08-15 10 IUIs en na 3e IVF behandeling tp 2 zwanger!
Fitty - uitgerekend 30-08-15 10 IUIs en na 3e IVF behandeling tp 2 zwanger! Fisher- uitgerekend 07-09-15 3 ICSI behandelingen, 9 embryo tp, spontaan zwanger! Kaaat- uitgerekend 29-09-15 2 ICSI behandelingen 7 tp, waaruit 2 keer een kindje, nu spontaan zwanger! Saskia1984 - uitgerekend 02-10-15 4 ICSI behandelingen, 8 embryo tp, zwanger van verse blasto tp!
Fitty - uitgerekend 30-08-15 10 IUIs en na 3e IVF behandeling tp 2 zwanger! Fisher- uitgerekend 07-09-15 3 ICSI behandelingen, 9 embryo tp, spontaan zwanger! Kaaat- uitgerekend 29-09-15 2 ICSI behandelingen 7 tp, waaruit 2 keer een kindje, nu spontaan zwanger! Saskia1984 - uitgerekend 02-10-15 4 ICSI behandelingen, 8 embryo tp, zwanger van verse blasto tp! Pien - uitgerekend 18-5-15 6 IUI's en na 3e IVF zwanger van verse tp!
Hoi dames! Heb even v!uchtig gelezen. Ben enorm misselijk met overgeven. Echt overleven nu. Bloedverlies duurt al anderhalve week. Maar geen buikpijn en duidelijk komt het alleen bij bewegen. Morgen de echo! Ben benieuwd. Ben zo beroerd dat ik denk dat er echt wel wat zit haha. Wil best meekletsen maar ik ben wel een valsspeler met een spontane zwangerschap...dat ik dat ooit nog eens kan zeggen...heel gek. Ben uitgerekend op 3 oktober denk ik. Maar aan jullie of je mij erbij wil hebben Ervaring in de MMM genoeg!
Voor diegene die al een vroege echo heeft gehad, dus rondom de 7 weken. Was dit een inwendige echo? Of eentje op de buitenkant van je buik? Vraag het me ineens af omdat wij donderdag een echo krijgen .
Inwendige echo. Van buiten is in de meeste gevallen nu niks te zien. Met 8 weken lukte het bij mij toen wel. Bij mijn zusje pas met 12 weken. Het verschilt nogal.
Hi mpo, ik heb precies een week geleden een echo gehad omdat de VK dacht dat ik rond de 8.5 week zwanger zou zijn (puur gekeken naar de laatste ongi datum).. Dit bleek echter niet zo te zijn en ze gaf aan dat ze mij rond 6.5 week schatte.. Ik kreeg een echo via mijn buik en we konden het kloppende hartje al zien
Inderdaad inwendig mpo. Ik kreeg met 8 weken ook nog een inwendige. Maar die zijn dan ook wel scherper hoor, en ach wij mmm meisjes zijn wel wat gewend he . Alleen het mooie is nu dat je naar een kindje gaat kijken i.p.v. naar follikels ofzo .
Ja haha inderdaad, duw dat echo apparaat maar weer naar binnen . Door al die echo's weet je wel gelijk waarnaar je moet kijken vind ik. Mijn vriend, die veel minder echo's gezien heeft, snapt er nog niet zoveel van wat er op het scherm verschijnt.
Mi87 tuurlijk mag je erbij gezellig. Laat je weten hoe de echo was morgen? MPO ik heb vorige week een uitwendige echo gehad, het hartje duidelijk zien knipperen Bij mijn andere zwangerschappen tussen de 7 en 8 weken voor controle in het ziekenhuis geweest en deze echo's waren altijd inwendig.
Precies, voor een inwendige echo schikken we niet meer terug hahaha. Alhoewel ik ondertussen wel een eendenbek fobie heb ontwikkeld. Mensen kimderen dat doet altijd zo'n pijn...
Mi87 ja zeker mag je erbij!! Vervelend dat je zo beroerd bent. Ik ben vandaag tot een uurtje of 16 ook zo misselijk geweest maar gelukkig wel zonder overgeven. Succes morgen met de echo, zo spannend!!
Mi87 tuurlijk ben je welkom ik ben ook zo'n soort valsspeler Wat vervelend dat je zo onwijs beroerd bent! Ik heb gisteren zelfs nog inwendige echo gehad maar dat was bij mn ivf arts. Ik heb nog nooit een uitwendige gehad haha!
Ik ben t topic begonnen en ook spontaan zwanger, dusssss.... Mi succes morgen met jullie echo Mop en jullie donderdag!
Veel spontane wondertjes hier na een lang traject. Ik vind het alleen maar mooi en ook hoopgevend voor de toekomst. Zeg nooit nooit!
Fitty - uitgerekend 30-08-15 10 IUIs en na 3e IVF behandeling tp 2 zwanger! Fisher- uitgerekend 07-09-15 3 ICSI behandelingen, 9 embryo tp, spontaan zwanger! Kaaat- uitgerekend 29-09-15 2 ICSI behandelingen 7 tp, waaruit 2 keer een kindje, nu spontaan zwanger! Saskia1984 - uitgerekend 02-10-15 4 ICSI behandelingen, 8 embryo tp, zwanger van verse blasto tp! Pien - uitgerekend 18-5-15 6 IUI's en na 3e IVF zwanger van verse tp! M676 - uitgerekend 16-8-15 1e kindje na 13x iui met 2x mk, nu na 7 iui's, 1 bbz, 2ivf's met 1 cryo, spontaan zwanger
Fitty - uitgerekend 30-08-15 10 IUIs en na 3e IVF behandeling tp 2 zwanger! Fisher- uitgerekend 07-09-15 3 ICSI behandelingen, 9 embryo tp, spontaan zwanger! Kaaat- uitgerekend 29-09-15 2 ICSI behandelingen 7 tp, waaruit 2 keer een kindje, nu spontaan zwanger! Saskia1984 - uitgerekend 02-10-15 4 ICSI behandelingen, 8 embryo tp, zwanger van verse blasto tp! Pien - uitgerekend 18-5-15 6 IUI's en na 3e IVF zwanger van verse tp! M676 - uitgerekend 16-8-15 1e kindje na 13x iui met 2x mk, nu na 7 iui's, 1 bbz, 2ivf's met 1 cryo, spontaan zwanger Lelie137 - Uitgerekend 20-09-2015 2x IUI, 2x IVF zonder cryo's, zwanger van verse tp van IVF2.
En de misselijkheid herken ik... sinds dit weekend heel moe en erg misselihk, vooral na het slapen. De ochtenden zijn moeilijk en als ik savonds op de bank in slaap ben gevallen kan ik daarna boven de pot gaan hangen.
Volgens mij ben ik de enige die nog geen last heeft van misselijkheid. Tenminste, het mag echt geen naam hebben. Hier echt voornamelijk vermoeidheid!! Heel erg...pff.