Fitty - uitgerekend 30-08-15 10 IUIs en na 3e IVF behandeling tp 2 zwanger! Fisher- uitgerekend 07-09-15 3 ICSI behandelingen, 9 embryo tp, spontaan zwanger! Kaaat- uitgerekend 29-09-15 2 ICSI behandelingen 7 tp, waaruit 2 keer een kindje, nu spontaan zwanger! Saskia1984 - uitgerekend 02-10-15 4 ICSI behandelingen, 8 embryo tp, zwanger van verse blasto tp! Pien - uitgerekend 18-5-15 6 IUI's en na 3e IVF zwanger van verse tp! M676 - uitgerekend 16-8-15 1e kindje na 13x iui met 2x mk, nu na 7 iui's, 1 bbz, 2ivf's met 1 cryo, spontaan zwanger Lelie137 - Uitgerekend 20-09-2015 2x IUI, 2x IVF zonder cryo's, zwanger van verse tp van IVF2. MI87 - Uitgerekend 03-10-2015 1e kindje na 4 jaar , tubectomie, diagnose POF, 5x iui, 2x ivf, 1 mk. Nu spontaan zwanger Heb wel meerdere vroege miskramen gehad maar niet meegerekend.
Heb ik ook nooit gehad mpo, dus geen zorgen voor wat dat betreft! Vermoeidheid is ook lastig. Daar had ik eigenlijk ook niet zo'n last van . Ik had wel last van het feit dat ik nergens last van had, tot een week of 12 , daarna was ik er achteraf wel erg blij mee, want de mmm was ellendig genoeg, dus waarom tijdens de zwangerschap eigenlijk nog kwaaltjes willen he? Maar goed, daar heb je niets over te zeggen. Als mmm meisje zou ik er wel wat kwalen voor over hebben hoor (maar goed, kan ik makkelijk zeggen natuurlijk ).
Ik heb ook geen last van misselijkheid, ook wel erge last van vermoeidheid , maar dat word nu al minder
Pien, ik kan me voorstellen dat je liever symptomen had gehad . Het maakt je onzeker hè, maar achteraf wel erg lekker dat je zo weinig last van alles hebt gehad. Ik klaag voor mijn gevoel er ook wat af thuis, m'n vriend zal wel denken 'shit...en we moeten nog zoveel maanden' . Door de mmm heb ik het gevoel dat ik eigenlijk niet mag klagen omdat ik nu eindelijk zwanger ben ...
Hoi hoi!!! Net terug! Gister en vannochtend emasefane op en wereld van verschil!!! Heerlijk! Iets misselijk maar ik kan weer functioneren en bovendien een beetje eten! De dufheid neem ik wel voor lief. De echo was goed! Een prachtig boontje met hartslagje gezien! Dooierzakje ernaast. Ook op goede grote met de termijn. Helemaal goed. Ernaast zat een klein plekje waar het bloed vandaan komt. Beetje rest/oud bloed en dat komt er nu steeds uit. Het zat op een gunstige plek en kon er zo uitlopen. Het hoefde niet langs het embryo of zo. En het zou vanzelf wel verdwijnen. Kwam vaker voor. Ze maakte zich er geen zorgen over. Volgende afgspraak is de termijn echo met 10 weken. Dit zal 11 maart gebeuren. Vlak voor we op vakantie gaan.
Wat fijn dat de emesafene helpt MI87! Zo beroerd zijn is echt verschrikkelijk. Goed om te horen dat er een onschuldige reden is voor je bloedverlies, je kunt weer rustig ademen . Op naar 11 maart! En voorlopig geen eendenbekken meer voor jou, haha .
MI87 wat goed! Gefeliciteerd nu op naar de termijnecho. Pien wat heerlijk zo weinig kwaaltjes! Ik mag ook niet klagen hoor, maar doe ik toch wel
Mi wat fijn he een goede echo!! Kun je emafesane bij de drogist kopen of heb je het via de huisarts besteld?
Fijn Mi dat de echo goed was! En gelukkig dat het bloedverlies geen kwaad kan, stelt ook weer gerust!