Wat goed Stiertje!! Geen streepjes maar duidelijk taal plassen!!!!! Was het een cryo uit de behandeling van jullie dochtertje?
@Kaaat: nee, bij de behandeling waaruit mijn dochter is ontstaan, hadden we geen cryo's. Deze cryo was uit de poging die we afgelopen december zijn begonnen. De eerste na de geboorte van onze dochter, de laatste cryo. Dus ik ben wel heel blij dat ik nu zwanger ben, anders had ik opnieuw moeten gaan spuiten.
Stiertje super!! Gefeliciteerd! Hoe vond je het om het hele traject te doen met een kleintje erbij? Lijkt mij best moeilijk. Ik ben altijd een week uit de running na een punctie lijkt mij lastig met een kleine erbij. Hoe oud is ze? Ik mag vanmiddag om 15:30, can't wait!
Ik was gelukkig geen week uit de running, maar een dag of 2: de dag van de punctie zelf en de dag erna. Toen is ze bij m'n schoonouders geweest. Omdat wij vaak heel vroeg weg moesten (7 uur of zo), sliep ze dan van tevoren al bij mijn ouders of schoonouders. Ging prima hoor. Ik vond het wel te doen. Hoop dat dat straks ook nog zo is, als ik me misschien moe en/of misselijk ga voelen (nu al een beetje misselijk trouwens!).
Was een afspraak bij de verloskundige en die is ouderwets en heeft geen echo apparaat. Ze wilde eerst niet naar het hartje luisteren omdat het te vroeg zou zijn en er een kans bestaat dat je niets hoort en onrustig word. Ik zei dat ik toch wel onzeker ben en liever wel wilde proberen, ik ben slank dus ze zag het wel zitten. Al na 2 sec hoorde ze het hartje, jeeej zo blij!!
Pien - uitgerekend 18-5-15 6 IUI's en na 3e IVF zwanger van verse tp! M676 - uitgerekend 16-8-15 1e kindje na 13x iui met 2x mk, nu na 7 iui's, 1 bbz, 2ivf's met 1 cryo, spontaan zwanger Fitty - uitgerekend 30-08-15 10 IUIs en na 3e IVF behandeling tp 2 zwanger! Fisher- uitgerekend 07-09-15 3 ICSI behandelingen, 9 embryo tp, spontaan zwanger! Lelie137 - Uitgerekend 20-09-2015 2x IUI, 2x IVF zonder cryo's, zwanger van verse tp van IVF2. Kaaat- uitgerekend 25-09-15 2 ICSI behandelingen 7 tp, waaruit 2 keer een kindje, nu spontaan zwanger! Saskia1984 - uitgerekend 02-10-15 4 ICSI behandelingen, 8 embryo tp, zwanger van verse blasto tp! MI87 - Uitgerekend 03-10-2015 1e kindje na 4 jaar , tubectomie, diagnose POF, 5x iui, 2x ivf, 1 mk. Nu spontaan zwanger Afspraken: 9-3 Kaaat termijnecho 9-4 Kaaat geslachtsbepalingsecho Dames even het lijstje er weer bijgehaald. Nieuwe dames willen jullie jezelf erbij zetten . En de afspraken. Hier nog steeds roze zo af en toe. Gisteren helemaal niet maar vanochtend weer wel. Ben er wel een beetje klaar mee. Fisher ow geweldig het haartje gehoord. Stiertje een goed netwerk is erg belangrijk bij een behandeling en al een kindje hebben. Of belangrijk het maakt het makkelijker.