Zwanger na lang traject ivf/icsi

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door m676, 27 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Saskia, ik was ongerust. Ineens bevloog me het gevoel: ik wil nu weten of alles nog goed is! Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik in het begin elke twee weken een echo en nu zaten er vier weken tussen... dat was me te lang.

Over twee weken weer. Die stond wel gepland.

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dat heb ik ook... Moet continu aan je denken mpo.

3. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Mpo ; ik weet niet of dit gerust stelt maar ik heb eind september curretage gehad na miskraam en het viel heel erg mee. Mijn man mocht er bij blijven en lichamelijk viel het heel erg mee en geestelijk kwam de klap pas toen we thuis waren ; hoop verdriet maar dat is ook goed om er uit te laten,een paar dagen later kwam een vriendin op bezoek bij mij thuis en ze zei: geen zorgen , je lichaam weet nu hoe je zwanger moet worden en het komt allemaal goed. Klinkt raar maar dit stelde me heel erg gerust. Kort daarop was ik weer zwanger terwijl het daarvoor jaren niet lukte

4. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Mi87 dat is fijn dat je gelijk terecht kon voor de echo en goed nieuws hebt gekregen. Dat stelt dan toch weer gerust en kan je vooruit kijken naar de volgende echo

5. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    #505 fitty, 26 feb 2015
    Laatst bewerkt: 26 feb 2015
    M676 moet je morgen urine laten testen ivm blaasontsteking ? En bandenpijn kunnen ze toch niet controleren ?
    Heeft de VK je wel beetje gerust kunnen stellen ?

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Mi87, snap het helemaal! Ik tel ook af tot dinsdag. Gelukkig kreeg je echo en is alles goed.

Mpo, sterkte en succes vandaag...

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Mpo heel vee sterkte vandaag! Denk veel aan je!

Mi87 fijn van goede echo. Ik denk er over om vandaag ergens een afspraak te maken. Ik moet nog wachten tot maandag over een week, maar roze blijft en wordt er schijt onzeker van!

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    MPO, heel veel succes en sterkte vandaag, maar ook voor de tijd die na vandaag komen gaat. Ik vind het verschrikkelijk voor je, had het zo graag anders voor je gezien...

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Kaaat gewoon doen! Die onzekerheid is al helemaal niks...

10. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    kaaat, inderdaad gewoon doen! Hier zeiden ze dat ze elke middag spoedplekken hebben en als ik me ongerust voelde mocht ik bellen om weer even te kijken. Weer niet hoe ze bij jou zijn maar hier os het erg laagdrempelig en dat is super fijn!

In ieder geval moet elke praktijk spoedplekken hebben waar je terecht zou kunnen. Met jouw verleden moeten ze daar ook wat coulanter in zijn.

Succes mpo vandaag. De curettage valt inderdaad reuze mee. Het is de geestelijke pijn die het ergst is. Maar zoals iemand al zei: je lichaam weet nu hoe je zwanger raakt. Dus ik weet gewoon zeker dat je snel weer zwanger bent!

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Mijn misselijkheid was ook een aantal dagen zo goed als weg... Maar daar is ie weer ;)

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    He gelukkig, saskia! :D

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Jeeeeh Saskia!

Hier een afspraak voor een echo voor morgen gemaakt. Net ook wat rood dus ook de vk even gebeld. Zij zegt zolang geen kramp niet al te druk maken. Als het het weekend blijf mag ik maandag ochtend bellen en dan langs voor een echo bij hun.
    Bah ik vind dit echt verschrikkelijk. Alles wat ik voel in mijn lijf vergroot ik uit en analyseer ik.

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Kaaat, zo herkenbaar en begrijpelijk... Maar vooral zo vervelend. Niet leuk :(
    Hoe laat morgen echo? Spannend weer, veel succes!

15. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Fijn dat je vandaag kunt gaan kaaat! Succes.

Ik heb urine laten testen, maar nog geen uitslag. Het is wrsch bandenpijn/spierpijn, want vannacht moest ik weer veel hoesten en dan voel ik hetzelfde. Ik blijf een beetje ongerust, laat het gauw donderdag zijn.

Saskia, fijn dat je weer misselijk bent :p

16. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Haha, Saskia, hoe blij kun je zijn met misselijkheid he?

Succes vandaag Kaaat. Hoop dat het onschuldig blijkt te zijn en dat je lekker even naar je beeb kan gluren.

m767, ook ik heb echt al wel een tijdje last van bandenpijn, tenminste ik heb maar aangenomen dat dat het is (met behulp van grote vriend en vijand google). Inderdaad met hoesten en niezen een scherpe scheurende pijn aan weerszijden, fijn dat deb=verkoudheden zo lekker blijven aanhouden he? Iets met minder weerstand ofzo? Maar ik voel het ook na een drukke dag op het werk (ben pedagogisch medewerkster) of als ik van mn fiets afstap. Ik zal morgen op de 9mndbeurs eens zoeken naar van die ondersteunende banden. Ik heb trouwens vandaag voor het eerst een positiebroek (legging) aan, haha. Op zich heb ik nog niet echt een vergrote buik (denkik) maar het is wel lekker comfortabel.

Mpo, als je nog mee leest, er wordt nog steeds aan je gedacht. Een ieders grootste nachtmerrie overkwam jou/jullie en ik vind het vreselijk voor je. Echte troostende woorden kan ik niet vinden, maar ik wens je uiteindelijk het grootste geluk van de wereld.
    .

17. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Hey meiden, ik las nog mee hoor, maar was niet zo in de mood om te reageren.
    De curretage is goed gegaan, had veel last van de narcose dus ben vrij snel mijn bed in gedoken. Nu gaan het weer een stuk beter :).

Volgens mij heb ik een aantal van jullie nogal nerveus gemaakt met wat ons overkomen is :(. Vraag idd gewoon een echo aan als het je niet lekker zit.

Nogmaals bedankt voor alle lieve woorden! Xxx

18. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Mpo bang waren we al! Maar door jou weer met onze neus op de feiten gedrukt helaas! Fijn dat je nu wat beter voelt! Dikke knuffel

Ik mag vanmiddag om 12.45! Vannacht weer niets maar vanochtend gelijk weer wel. Wel alleen met afvegen, maar wel echt rood!

Zuuske hoop en denk dat je op de 9 maanden beurs wel wat ondersteunende banden kan vergelijken.

M676 zal groeipijn en bandenpijn zijn ws maar laat t idd maar snel donderdag zijn.. Weet je wat laat t maar snel september zijn ;)

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Succes straks Kaat, ik hoop dat alles goed is!

Mpo: gelukkig is de curretage goed verlopen. Heel veel sterkte de komende tijd, doe rustig aan en neem de tijd om dit te verwerken. Knuffel!

All: het behang voor de babykamer zit er in! Ben erg blij met het resultaat. Daarnaast heb ik steeds meer dingen volgens de vele checklists die op internet te vinden zijn al in huis, is toch altijd lekker om weer wat te kunnen wegstrepen, en kopen voor je kindje is altijd leuk, ook al is het een digitale thermometer ;).
    En toch krijg ik er af en toe ook nog een onbestemd gevoel bij: straks heb ik alles in huis, maar het moet straks nog wel goed gaan allemaal... Blijf het toch nog wat eng vinden ook al kom ik steeds verder in de zwangerschap. Tijdens zo'n bevalling kunnen er ook nog dingen misgaan. Maar ik probeer daar maar niet teveel aan te denken, want ja niets aanschaffen is ook geen optie...

20. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mpo, we zijn inderdaad altijd al onzeker, het doet je wel weer even realiseren dat het allemaal nog niet zo zeker is. Knuffel!

Zuuske, ik heb gisteren al een zwangerschapsbroek gekocht en ga lekker dragen vandaag en ik ben nog net geen 13 weken, zit gewoon lekker haha!

M676 ben erg benieuwd hoe je echo zal zijn. Moet zeggen dat ik nu ook al dagen last heb van buikpijn maar in het begin ook zoveel gehad en het zat er nog steeds dus probeer er niet onzeker te worden, al kijk ik wel weer uit naar de verloskundige aankomende vrijdag :)

Kaat veel succes straks hopelijk is het niets ernstig!

Deel Deze Pagina