Zwanger na lang traject ivf/icsi

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door m676, 27 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    #541 Pien15, 1 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2015
    Heftig kaat, vind dat je er knap mee om gaat, en die emoties maar gewoon de loop laten, het moet er idd wel uit. Gelukkig heb je er niet al te veel pijn van gehad. Ik heb 1,5 terug ook mk gehad en lichamelijk viel het me toen ook wel mee. Maar ja, de leegte die overblijft is gewoon veel moeilijker. Snap dat jullie wens alleen maar toegenomen is. Ik hoop dat het de volgende keer goed mag gaan!

Mpo: het is nog heel vers natuurlijk, het zal voor iedereen verschillen hoeveel tijd het nodig heeft. Maar niets is vreemd, dus geef het de tijd.

Mi87: kan me heel goed voorstellen dat het voor jou ook wel heftig nieuws is als je rond diezelde termijn zit... Je hebt het gewoon niet in de hand, probeer positief te blijven he!

Ego: Ik had gisteravond de vk op bezoek. Ik heb sinds donderdagavond echt opvallend veel harde buiken gehad. En gisterenavond was het echt een komen en gaan dat ik het niet meer vertrouwde, een warm bad hielp niet. Gelukkig kon de vk me geruststellen en heeft gevoeld dat ik in elk geval geen ontsluiting heb. Ben erg slank dus waarschijnlijk een gevoelige baarmoeder, toen ze mijn buik voelde werd ie gelijk weer hard. Het zat me niet lekker, maar ik kon gerust gaan slapen in elk geval.
    Kan komen doordat kindje drukker is dan anders, of dat ik te druk ben geweest. Maar ik voel het dus m.m. als ik juist rustig aan doe... Vandaag heb ik het overdag ook wel vaak gevoeld, maar door bezig te zijn valt het weer wat minder op. Zal mijn best moeten doen om wat rustiger aan te doen ;).

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Harde buiken door dat je slank bent? Bij mij hebben ze dat nog nooit gezegd, wel dat m'n harde buiken steeds door m'n actieve schoppende kindjes komt.

Maar wat eng moet dat gisteren zijn geweest. Fijn dat je serieus nam en je is komen onderzoeken. Hopelijk zakken de harde buiken af want het kan je zo onrustig maken, he?

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Even heel ego. Ik reageer later uitgebreider.
    Gisteren weer bruinverlies. Dit keer donkerder en er ook wat buikpijn bij. Tot nu toe is het bij die ene keer gebleven. De verloskundige belde net toevallig om morgen de intake te verschuiven naar eerder. Dus ik gaf ook meteen het bruinverlies aan. Ze wilde proberen om hartje te luisteren en als dat niet lukte een echo in te plannen voor in de middag. Maar dan zou ik tot aan de echo in de stress zitten. Ik ken mezelf. Ik heb liever een echo voor de intake. Vanmiddag om 16 uur mag ik komen. Ben behoorlijk bang.

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Ah gadsie Sas! Killing. Ik duim bid hoop en klaver (was het toch) dat het goed zit en heel snel 16 uur is!!!

5. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Pff Sas, succes! Ik hoop zo voor je dat het bruinverlies onschuldig is...
    X

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik wacht gespannen af...pffff
    Succes saskia!

7. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Saskia, ik hoop dat je straks een goeie echo hebt!

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Sterkte Saskia! We hopen straks goed nieuws van jou te horen!!

9. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Nog een klein uurtje Saskia.. we duimen allemaal voor een goede mooie echo :)
    Dames ; ik heb een snel (en raar) vraagje tussendoor; ik heb zo beetje branderig gevoel van onder (buitenkant) , een vriendin zei dat dit kan komen door string en dat ik gewone onderbroeken van katoen moet kopen dan gaat het over. Kan dit kloppen? Hebben jullie dit ook wel eens?

10. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Hi Saskia, hoe is het gegaan bij de VK?

11. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ik zit ook al steeds te refreshen... Het mag echt niet fout zijn hoor...Niet nog eentje! Duim duim...

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Kan zijn fitty. Kan ook schimmel zijn hebben ook veel zwangere vrouwen last van.

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Saskia het moet en zal idd!

14. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Saskia wat spannend! Hoe was t?

Kaaat, ik heb idd van een vriendin ook weleens gehoord dat het over was ket ander ondergoed. Zelf geen ervaring

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Kleine Bob doet het!!! Was de salsa aan het dansen, ruggegraatje mooi te zien, hartje ook duidelijk en zelfs armpjes en beentjes. Hartje ook gehoord en de meting kwam exact uit op 9 weken en 3 dagen. 10 punten zei ze, mooier kan het niet ❤
    Placenta ligt laag en dat zou ook sneller voor bloeding kunnen zorgen.

16. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ooow wat fijn meid!!

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Wat goed, geweldig!!

18. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff super nieuws Saskia! Ik had precies hetzelfde mpo, hele tijd de tijd in de gaten houden en de site refreshen..je doet toch wel flink mee met een ander...ik had dit weekend ook weer flink last van buikpijn en heel klein beetje bruin verlies, ik probeer dan niet gelijk onzeker te worden maar toch he dat kleine stemmetje...vrijdag alweer verloskundige...dit weekend had mn zus een roze romper gegeven haha ik pakte het uit: ok het word blijkbaar een meisje, hihi maar ik denk dat het een jongen word, over 3,5 week weet ik het

19. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Saskia :) Dat is fijn :) Super goed nieuws :)

20. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grrr k word gek! Heb al 3 verschillende sites geprobeerd om een leuke banner te maken maar krijg het niet voor elkaar hij zegt elke keer ongeldig bestand, zelfs als ik er eentje maak van zwangerschapspagina :( dacht tis nu wel tijd voor een aangepaste banner maar niet dus :(

Deel Deze Pagina