Zwanger na lang traject ivf/icsi

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door m676, 27 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ben vandaag naar de kapper geweest. Flink stuk eraf. Heb ook behoorlijke uitgroei maar durf haren niet zo goed te kleuren. Ik doe nooit verf maar spoeling en de kapper zegt dat het absoluut geen kwaad kan... Maar toch...
    Zijn hier dames die haren verven, of normaal wel maar nu juist niet?

2. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Heb t in t zh nagevraagd, kon absoluut geen kwaad, dus heb ik t wel gedaan.

3. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Heb mn haren ook al geverfd hoor. Echt geen probleem. Het enige wat wel eens voor zou kunnen komen is dat de verf wat minder lang pakt of dat de kleur ietsjes anders uitvalt door toedoen vd hormonen (aldus de kapster). Je haar wordt heus geen groen oid en voor de baby kan het echt geen kwaad die verfstoffen blijken helemaal nooit in de baarmoeder te geraken (zegt de verpleegkundige). Dus laat jezelf maar lekker verwennen bij de kapper.

Hoera. Fijn die goede echo's. Blijft spannend toch?

Ik ga dinsdag naar het hartje luisteren. Buik is al wat gegroeid, soms zien mensen het echt maar vaak ook helemaal niet. Ligt misschien aan wat ik aan heb? Zelf weet ik ook niet zo goed of er iets gebeurd. Ik voel jammer genoeg nog niks. Geduld dan maar weer...

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Thanks meiden! Dan ga ik lekker een vervolgafspraak maken volgende week ;)

5. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Ik heb eergisteren m'n haren geverfd :) ik heb t ook eerst nagevraagd . Beter is niet thuis te doen , wel bij kapper ivm de lucht in huis

6. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Saskia, veel plezier bij de kapper! Ik vind t altijd heerlijk om te gaan.

Vandaag bij zara geweest. Maar goed dat we nog niet weten wat t wordt. Voor onze oudste de hele winkel al haast leeggekocht!!

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Oeps oeps oeps! Zwangerschapsdementie! Was ons topic even uit het oog verloren ;) niet uit het hart hoor :D

Ik ga even teruglezen. Snel weer reageren maar zijn weekje weg geweest en een manneke die zich steeds meer door de kamer gaat verplaatsen hihi. Hier gaat alles goed met de zwangerschap. Afgelopen dagen weer iets meer misselijk. En we hebben het nieuws bekend gemaakt! Super enthousiaste reacties.

Over 3 weken weer echo...zouden we al wat zien??? Blauw of roze....????

8. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Stiertje en liefprinsesje, gefeliciteerd met de goede echo's!!!!!

Fitty, ooooo wat leuk! Een klein meisje op komst. Super lieve foto's.

Sporten: eh..... wat is dat?
    Ik ga elke vrijdag babyzwemmen met mn zoontje...maar dat is nauwelijks inspanning te noemen...ja het aan en uit kleden hihi.

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Leuk MI!! Wij ook algemeen bekend gemaakt, super hè die reacties!
    Ik heb gisteren mijn baan opgezegd. Misschien een beetje hormonaal *oeps* maar ik vind het in combinatie met onze eigen zaak écht te zwaar. Ik ga alleen mijn lieve collega's wel heel erg missen.
    Maar om iedere avond en iedere zondag te werken aan onze eigen administratie... En 3 volle dagen op kantoor... Ik zie het niet zitten. Geeft teveel onrust en breekt me nu al op.

10. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Mi87 wat een lieve fotos :) zo mooi :)
    Saskia ; lijkt me heel verstandig, je moet nu niet teveel doen, ik merk het zelf op het moment op dagen dat ik te actief ben merk ik avonds van die kleine gemene krampjes van onder/achter moeilijk te omschrijven. De VK zei groei pijnen. Hebben jullie dat ook?
    Ik denk dat het ook komt van de spanning want schoonouders liggen heel erg dwars.

Zuuske ben je al terug van de VK hartje luisteren?
    M676 ik ben op het moment ook helemaal gek van het shoppen :) zullen de hormonen zijn want normaal hou ik niet van winkelen :D

11. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Fitty, volkomen normaal. Meisjes hebben nu eenmaal veeeeel leukere spulletjes dan jongens :D en ik ben een jongensmama!
    Als dit een meid is moet ik mezelf aan de ketting leggen. Je mag wel de koopjes laten zien? Vind ik wel leuk :D

Saskia, ja kan me voorstellen. Kun je nu de administratie overdag doen. En dan in de avond lekker relaxen. Wat voor bedrijf hebben jullie?

Ik ga eens kijken bij mn manneke. Ik was moe na het werk maar hij niet. Heb hem dus naast me gelegd in ons bed met Disney Junior Channel op. Maar hij is toch tegen kwart voor 2 in slaap gevallen maar hij slaapt nu nog.

Ris allang tijd voor zijn flesje.

12. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    dat klinkt wel heel knus en gezellig samen op bed naar disney channel kijken :)

Ik zal van de week als ik alles netjes heb opgeruimd vast paar foto's maken. Zijn vooral kleine spulletjes zoals rompertjes enzo :) Ik ben nu aan het kijken voor een bambi aankleding voor baby kamer :)

13. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    MI wat leuk!

Verstandig Saskia, vooral als het beter voelt.

Fitty, hoezo zijn je schoonouders dwars?

Hartje geluisterd, klopte super. Blijft toch weer een opluchting. Fijn dat het kan.
    Volgende week 20weken echo. :)

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ah heerlijk die geruststelling zuuske!

Wij hebben een bedrijf in rolluiken en screens. Eigen productie en daarnaast ook montage bij klanten. We leveren ook rolluiken aan montagebedrijven die alleen monteren en niet produceren.
    Stiekem gaat er best veel administratie in zitten en nu raffel ik dat maar een beetje af...

15. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Mi, leuke foto!
    Denk je zelf een jongen of meisje? Ik denk steeds een meisje, hoewel ik absoluut geen voorkeur heb.

Saskia, knap dat je doet waar je je goed bij voelt! Twee banen is ook veel!

Fitty, wat een nare situatie met je schoonouders. Is het op te lossen?
    Wb. winkelen. Ik vind shoppen samen met mijn man altijd al leuk, nu met onze dochter erbij of alleen met m'n dochter ook. Heerlijk! Alleen shoppen of met vriendinnen vind ik minder.

Leuk, koopjes showen! Over twee weken kan ik ook baby-fun-shoppen! Al hebben we ook nog heel veel, dus moet mezelf bedwingen :D

Zuuuske, fijn om weer te horen! Wij ook volgende week de 20 wekenecho!

Ik heb al heel mooie ideeën gezien voor een babykamer als het een jongetje wordt. Voor een meisje nog niet, maar mss verhuizen we onze oudste wel en richten we ons meer op de kleuterkamer;)
    Ik zoek me intussen suf naar de perfecte namen! Moeilijk!

16. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    De problemen met m'n schoonouders zijn echt cultuurverschillen denk ik, vanaf het moment dat ze weten dat ik zwanger ben doen ze raar omdat ze hun zoon liever met een Turkse vrouw hadden gezien maar nu zijn ze ook echt aan het stoken en verzinnen allerlei smoesjes om mijn vriend bij mij vandaan te houden ( ze gaan zelf zo ver dat ze ineens allerlei ziektes hebben waardoor ze nachts niet alleen kunnen blijven want stel de ze naar het ziekenhuis moeten) ik erger me er aan maar mijn vriend wil het niet echt zien. Ik heb het nu even van me afgezet want heb geen zin om m'n rosa wolk door hun te laten verpesten
    Ik ga volgende week beginnen met zwangerschap zwemmen en kijk er al naar uit :)

Zuuske helemaal geweldig het hartje te horen kloppen , dan voelt het zo dichtbij :)

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wat een lastige situatie Fitty... Zeker omdat he vriend het niet echt lijkt te zien. Maar goed dat je lekker op je roze wolk blijft zitten.

Vandaag voelde ik twee keer heel kort achter elkaar een trilling in mijn buik. Alsof je oog trilt maar dan in mijn buik :D
    Herken dat gevoel niet. Zou wel erg vroeg zijn als het de baby was maar ik denk er wel echt aan. Omdat ik het gevoel niet ken en omdat het echt ter hoogte van de baarmoeder was. Het voelde niet als darmen.
    Ach ja, maakt ook niet uit. Het voelde in ieder geval gek maar fijn :)

18. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Goh Fitty, wat kinderachtig van je schoonouders, cultuurverschillen zijn moeilijk te overbruggen vooral met een generatiekloof, maar hopelijk kan het ook anders. Laat je inderdaad niet gek maken en geniet ervan.

Saskia, dat zou heel vroeg zijn maar wie weet, zeg je over een maand wel dat gevoel was t al de hele tijd.

Zelf voel ik nog steeds niks, maar ik weet dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken. Nog vijf nachtjes slapen tot aan de GUO. Ook echt wel spannend hoor, hopelijk ziet het er medisch allemaal goed uit. En met een beetje mazzel weten we dan of het een jongetje of meisje is.

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    De GUO vind ik ook heel erg spannend!
    Het was maar twee keer een korte trilling/fladder achter elkaar. Kan nu best weken niks meer voelen en gewoon geluk hebben gehad qua ligging.

20. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ooo zuuske, wilde dat ik al zover was. Ben ook zoooo nieuwsgierig. Eerste natuurlijk de gezondheid van de beeb, maar bij Levi wist ik niet wat het werd...
    Nu wil ik het wel weten en ooooooo schiet op!!!! Ik ben ongeduldig.

Mijn gevoel...ik neig nog naar een meisje. Bij Levi had ik een super gave huid en deze zwangerschap droge rode plekken, ben bleek. Lelijk zwanger hahaha bij Levi straalde ik en voelde me zo mooi!

Maar aan de andere kant is er de familie van mijn man. Die maken alleen jongens. Dus de kans is zeer groot dat dit weer een ventje is.

Voor de jurkjes wil ik een meid hihi en het getut maar eerlijk zou het ook super zijn voor Levi om een broertje te krijgen.

Deel Deze Pagina