Zwanger na lang traject ivf/icsi

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door m676, 27 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Tsja koningsdroom is natuurlijk 1 jongen 1 meisje, maar nu het bij deze ene gaat blijven maakt het helemaaaal al niks uit. En het klinkt cliché, maar we hopen oprecht dat het gezond is, welk geslacht dan ook.
    Mn man maakt altijd grapjes dat hij het speelgoed van een jongetje leuker vindt om zelf ook mee te spelen, haha. En aan mijn kant vd familie wordt de eerste altijd een meisje.
    Maar toen we na de allereerste echo het zkh uitliepen zei ik; ik denk een jongetje (gewoon gevoelsmatig he? want was toen nog geen 8 wkn)
    Overigens heb ik het bij anderen altijd goed, daarom durf ik nu geen harde voorspelling te doen, zul je zien dat ik deze keer ernaast zit :p

2. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Ik dacht ook een jongetje omdat ik acht kilo ben aangekomen en alles voor op de buik draag ; iedereen zegt dan jongetje .. Maar heb ook ongave huid en m'n moeder dacht meisje ; zij heeft gelijk :) de vrouw van echo zei gelijk meisje en wou gelijk helemaal laten zien waarom maar ik zei kijk maar eerst of ze goed gegroeid en gezond is dan zie ik straks wel dat ze een meisje is :)

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik denk zelf ook jongetje maar dat is ook puur gevoelsmatig. Ik raad het bij anderen ook bijna altijd goed haha...

Ik ben nu 2 dagen utrogestan vrij. Ik weet dat het onderhand makkelijk kan... Maar toch vind ik het eng en loer ik weer heel wat af bij elk wc bezoek.

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik zie er echt naar uit dat ik met de utro kan stoppen. Vieze prut. Ik ga denk ik vanaf 10 weken afbouwen en dan stoppen met 12 weken. Vanochtend m'n laatste tabletje progynova genomen.
    Vrijdag was ik voor intake bij de vk. Zij vertelde dat ze een nieuw traject hebben met het UMCG. Bij een bevalling na een keizersnee en ook als een kindje in het vruchtwater heeft gepoept, mogen zij als vk de bevalling in het zkh blijven begeleiden. Ik hoef dus niet met 36 weken te worden overgedragen aan de gyn en ook niet bij de gyn te bevallen. Zo blijft dus bv een badbevalling in het zkh mogelijk. Fijn!!

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja met die zooi van de bolletjes ben ik ook wel klaar.
    Maar vind het eng. Heb ook best wat buikpijn vandaag en een gevoelige onderbuik.

6. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Dat kan ook groei en bandenpijn zijn :) dat begon bij mij ook rond twaalf / dertien weken

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja denk het wel... We stonden namelijk op een verjaardag en thuis na rustig even liggen zakte het snel weg. ;)
    Gisteren onze wagen en maxicosistoeltje al gekocht haha! Zat zoveel korting op nu... Was de moeite!

8. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Wat leuk , wat voor wagen ?
    Wij zijn bezig met voorbeelden voor muurschildering
    Baby kamer en waarschijnlijk gaat het zoiets worden;
    Maar dan met Rosa inplaats van blauw :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      9,4 KB
      Weergaven:
      5
  9. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk fitty! In ons nieuwe huis wil ik dat inderdaad ook.
    Afgelopen vrijdag super uitgebreide echo gehad en super goeie kwaliteit, we krijgen een meid! Was hele dag in de wolken haha

10. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    oww wat leuk gefeliciteerd :):):):):):):)

11. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    ik drukte per ongeluk op enter :D
    Fijn zo een uitgebreide echo he ? dat stelt zo gerust :)
    En jij word dus ook een meisjes mamma :) :) Handig om te weten met spulletjes kopen toch :D

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Leuk, fisher, een meisje!
    (Ik hoop stiekem ook weer op een meisje :$)

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Fischer wat leuk een meisje! Het is zo leuk om het te weten!

Zuuske hier bij de eerste ook echt overtuigd van een jongen, zat er helemaal naast, moest na die tijd ook schakelen hoor. Vind het beide leuk en weet nu uit ervaring dat t beide echt leuk is, maar was overtuigd!! :)

Hier voor het eerst na de mk ongesteld. Eerst al een hele week roze zooi!!! En vanaf afgelopen vrijdag staan de sluizen open, met veel stolsels en alles, helaas! Hopen volgende ronde de cryo al ben ik bang als ik weer zo een mooie cyclus als nu heb dat ik op vakantie ben als ik een to zou moeten krijgen, dus dan zou het pas juni worden. Waar ik echt van baal, maar ook wel het gevoel dat het dan zo zou moeten zijn!

Geniet allemaal dames!!!

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Fisher, leuk!!! Roze wolk!!!
    @ Fitty, ziet er mooi uit. Leuk thema ook. Ik vind Bambi lief :)
    @ Kaaat, fijn om af en toe wat van je te lezen. In ieder geval fijn dat lijf het weer goed lijkt te doen. Hopelijk kan de cryo toch volgende cyclus teruggeplaatst worden.

Toch best wel wat steken en zeurpijntjes... Onderrug en buik. Ik hou het maar op groeipijnen. Het is niet dat ik dubbel lig van de pijn maar gewoon erg aanwezig.
    Morgen naar de vk. Ik zal het voor de zekerheid bespreken.

15. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Kaaat zo een vakantie kan wel goed doen hoor ook lichamelijk :) Dat weet ik uit ervaring.
    Saskia mijn zeurpijntjes zijn op het moment ook erger, ik word er beetje zenuwachtig van en heb al 2x VK gebeld maar volgens haar kan het geen kwaad

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Het wordt natuurlijk allemaal steeds groter dus op zich logischer dat je het steeds duidelijker voelt. Maar het maakt me ook onzeker. Blij als ik morgen hartje heb gehoord.

17. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
    Vandaag 26w ver al. En pas nu voel ik me echt zwanger. Nog mensen die dit hebben?
    Onze jongen was op 25w al 940g en 30cm groot (volgens de gyn eentje met lange benen).

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Pff, hier ook pijntjes vandaag. Niks aan. Blij dat ik morgen een echo heb.

19. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Saskia en stiertje ; Hoelaat vandaag ? Veel plezier :)
    Rozientje ; lekker ver al :) ik voel me nu wel echt zwanger maar
    kan niet wachten tot de dertig weken :) ze zeggen tweede trimester is het fijnste maar ik kijk uit naar derde trimester :)

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Succes meiden met echo's en controles vandaag, hopelijk weer goed nieuws!

Fisher: leuk een meisje!! Roze is mijn lievelingskleur ;). Maar kan er dus niet zoveel mee haha.

Rozientje: jij bent ook al een mooi eind op weg!

Ik merk dat, omdat ik verder dan de meeste hier ben, niet zoveel kom schrijven. Wel jammer, maar had de indruk dat er weinig gereageerd werd op mijn schrijfsels omdat jullie nog met die andere zorgen rondlopen, wat ik ook goed begrijp, want ik was minstens zo onzeker in de eerste weken. De zorgen voor een miskraam ben ik inmiddels gelukkig wel voorbij. Maar er komen toch andere zorgen voor in de plaats. Hoewel het wel steeds meer genieten is! Maar het tweede trimester is toch het fijnst qua hoe je je lichamelijk voelt. Ik ben inmiddels 33 weken en de kleine is levensvatbaar, dat is een fijn idee. Toch ben ik nog steeds wel eens bang dat het alsnog misgaat en oh wat zie ik dan toch vreselijke doemscenario's voor me... Ik probeer positief te blijven, maar soms lukt het ff niet. Gelukkig veel vaker wel dan niet hoor :). Nog 1 weekje en dan ga ik met verlof. Heerlijk! Kinderkamer is al bijna klaar, alleen nog gordijntjes uitzoeken. Hoewel ik dus niets met roze heb kunnen doen, vind ik het wel super mooi geworden! Ik ga wat foto's in mijn privé-album plaatsen. Dus wie het zien wil, mag me een vriendschapsverzoek sturen :).

Deel Deze Pagina