Spannend hoor stiertje! zit het bij jullie in de familie? Ik heb me een abbo op Ouders van Nu aan laten smeren, en nu krijg ik een rekening voor het welkomstcadeau... 0,50 is niks natuurlijk maar ik heb nog nooit meegemaakt dat ik voor een welkomstcadeau moest betalen! Iemand hier ervaring mee?
Ik heb overal van die gratis zwangerschap/baby pakketten aangevraagd en opgehaald maar die zijn echt gratis, ook met leuke cadeaus en magazines
Zuuuske. Jij was een dag eerder dan ik. Fijn dat alles goed was. Hier vandaag 20 weken echo! Kind lag geen moment stil T wordt een meisje!! Straks twee meiden in huis! Roze roze en roze haha
Oh stiertje zeker extra spannend. Maar bij eerste was nipt goed dus. En wat als dat niet is? Of is dat een te persoonllijke vraag? Lelie wat raar. Ik ben ook gebeld maar heb geen interesse aangegeven. M676, ook een meiske! Leuk, fijn dat het goed was.
Roze wolk hier!!! Gefeliciteerd met de goede 20-weken echo's. Die zijn toch extra spannend. Stiertje, wat spannend voor jullie! Maar jij schiet ook alweer op zeg. Lelie, leuk ook weer iets van jou te lezen. Morgen pretecho in Lommel. Ook meteen kijken of we geslacht kunnen zien
Bij de eerste geen nipt gehad, want dat kon toen nog niet in Nederland. Wij hebben toen geen vervolgonderzoek laten doen en het erop aan laten komen. Mocht er nu trisomie 13 of 18 uitkomen, Laren we de zws afbreken. Bij down wordt het lastig, daar zijn we nog niet helemaal over uit.
Zuuske en M676 wat leuk!! Zo leuk om het te weten! Lekker roze shoppen! Pien mag ik je ook toevoegen ben wel heel benieuw! Lelie leuk bijna een kamertje uitzoeken is ook wel leuk om met meer mensen te doen. Stiertje spannend de combinatie test enzo, als je NIPt vergoed krijgt snap ik heel goed dat je hem laat doen. Sas wel hier blauw of roze schreeuwen he. Ik hou het hier in de gaten Hier mega ongesteld, net alsof de miskraam nogmaals los komt en nu al 2 weken, eerste week wel heel ligt en nu al een week veel!! En drukte op werk dus veel werken! Chaos en vermoeidheid! Wel besloten pas na onze vakantie in mei terug te plaatsen, mede omdat ws volgende maand de tp hoogstwaarschijnlijk valt in de week dat we er niet zijn en het nu nog zo heftig is. Dus nu hard aan de sport om mooi in mijn bikini te kunnen paraderen in Ibiza
Stiertje, ik hoop dat het snel 17 april is en je goed nieuws krijgt!! Kaaat, vervelend dat t zo lang duurt meid! Fijn vooruitzicht die vakantie. Dik verdiend lijkt me! Saskia hoe was de echo? Goed idee die boxen aanvragen. Had er nog niet zo aan gedacht...
O Kaaat wat vervelend dat het zo heftig is en lang duurt. Heb je toen ook echo gehad om te checken of alles weg is? Hoop dat het snel over is. De echo was super. Ze keek echt naar alles en alles zag er goed uit voor zover zij dat kan zien natuurlijk. Kleine lag ook een keer te slapen haha... Moesten we mini wakker maken door te hoesten. Toen zat er beweging in Vorige keren zo druk, nu even rustig en mag mini niet eens even lekker slapen Placenta ligt aan de voorkant dus wat ik gevoeld heb kan eigenlijk de baby niet zijn geweest. Geen idee wat het dan was want het was zo'n specifiek gevoel. Morgen vertellen we ouders en zus wat het is en dan gooi ik het hier ook op Ik ben hier herkenbaar namelijk en niet echt anoniem Nog even dagje wachten dus.
Ja heb een echo gehad en ik was helemaal schoon. Maar de vk zei wel dat het vaker zo heftig is de eerste keer erna. Sinds vannacht is het een stuk minder dus hoop dat dat doorzet en het bijna afgelopen is. Wat fijn dat de echo helemaal goed was. Placenta aan de voorkant is wel jammer als het om voelen aan gaat ja, gelukkig ben je getraind in geduld hebben of eigenlijk helaas maar je snapt wat ik bedoel. Ik wacht nog (on)geduldig af tot morgen ! Snap natuurlijk heel goed dat je het eerst live aan je naaste wilt vertellen!!
m676 wat leuk een meisje ook fijn dat de echo zo goed is gegaan Saskia ook zo een goede echo dat stelt zo gerust en is zo mooi om te zien. Ik heb ook de placenta aan de voorkant en voel ook nog niks maar dat is normaal volgens VK kaat; na de miskraam heb ik de eerste menstruatie ook heel heftig gehad ook bijna 2 weken en zoveel bloedverlies echt met klonten (sorry dat ik het zo schrijf maar weet niet hoe ik het anders moet schrijven) dat ik zoveel bloedverlies had dat ik er soms duizelig van werd. Maar de keer erop was ik al weer zwanger terwijl we daarvoor al jaren bezig waren dus dat had ik echt niet verwacht. En vakantie ; lekker van genieten is alleen maar goed voor je. Even aan niks denken en alleen genieten en relaxen Dat is helemaal goed voor je Ik wil in juni op vakantie maar dat is hoogseizoen, maar later kan niet omdat ik eind augustus uitgerekend ben, en in juni is het denk ik al erg heet, dus we twijfelen om de vakantie uit te stellen. Het gaat nu weer iets beter , veel ruzie/spanningen laatste tijd door schoonouders maar op het moment is alles rustig, vooral omdat ik me er niet druk om maak. Kijk heel erg uit naar de echo dinsdag (20 weken echo) en wil daar ook vragen of gelijk mijn baarmoeder hals opgemeten kan worden omdat ik me daar nogal zorgen over maak. Ik ben zelf veel te vroeg geboren omdat m'n moeder een te korte baarmoederhals/ zwakke baarmoederhals had en volgens VK is dat niet erfelijk maar ik heb weer ergens gelezen dat dit wel erfelijk kan zijn.. Ik weet ik maak me weer zorgen waarschijnlijk om niks maar zo ben ik nu eenmaal dus stelt mij het meest gerust om het toch op te laten meten als dat kan..
He ladies, fijne paasdagen allemaal! Wij gaan vandaag naar schoonouders. Kom Komende weken weer wat meer meekletsen, want mijn velof is begonnen . Sas: ik heb de placenta ook voor liggen, en ik voelde voor het eerst iets rond 16 weken en dat is ook best vroeg schijnt. Ik heb zelf niet het idee dat ik het daardoor echt minder voel, maar goed kan het natuurlijk ook niet vergelijken . Ben wel slank, waardoor je weer meer en eerder schijnt te kunnen voelen.