Mooie duidelijke foto Fisher, prachtig! En rustig aan jij he (zeg ik ). Je hebt zeker nog een hoop tijd. Voor mij werkt het wel om een lijstje te hebben met dingen die ik moet doen en aanschaffen, anders wordt het chaos in mijn hoofd en ik onthoud al zo slecht .
Vandaag 21 weken en ik kan nog niet zeggen dat ik bewust iets gevoeld heb. Begin nu onderhand wel een beetje te balen. Ik weet wel dat niemand me precies kan uit leggen hoe het voelt en dat ik het moet ervaren, maar ik herken geen vlinders, plopjes, of wat dan ook. Nu moet ik zeggen dat ik altijd al wel heel onrustige darmen heb gehad dus ben gewend aan constant gedoe in mn buik. Ik heb niet het idee dat het nu anders is dan normaal. Het enige wat ik anders voel is dat ik soms steken heb, maar ik geloof niet dat ik dat echt kan vergelijken met wat andere dames zeggen over het voelen van de baby. Ik wil ook! Ik wil ook voelen! Ik heb geen zin meer om geduld op te brengen . Maar goed dat heel hard roepen helpt ook geen zak haha.
Fisher, super foto! Zusje, ja stom is t dat je nog niets voelt! Ik leef met je mee. Had t bij de eerste ook pas met week 23 of 24! En ook nog weinig.
snap dat je dat niet leuk vind! Ik heb het idee en ben er eigenlijk van overtuigd dat ik het al zeker twee weken heel goed voel en ainds begin deze week steeds beter, zelfs keer aan buitenkant toen mn hand op mn buik lag. Ben nu wel onzeker want voor mn geboel heb ik al twee dagen niets meer gevoeld...hebben andere dat in het begin ook gehad dat het de ene dag super actief was en andere misschien maar 1x een vaag plopje? Hoop echt dat ze vandaag weer druk gaat doen want heb er geen goed gevoel over.
Fisher, dat is heel normaal. De vk vroeg me afgelopen donderdag of ik m'n kleintje al iedere dag voelde (week21,5). Dat hoeft dus nog helemaal niet zei ze.
@ zuuske, maar het heel hard roepen kan wel opluchten mag dus best. @ fisher, zeker zo vroeg nog is het heel normaal om een paar dagen niets of amper iets te voelen. Al snap ik wel dat het je onzeker maakt.
Ja hoor zeker tot een week of 23_25 had ik een dagje veel dan drie dagen niks....uiteindelijk werd het twee dagen veel en een dag weinig. De derde dag was dan de dag dat mijn buik groeide. Nu ook hoor overdag niks alleen als ik op mn rug lig in de avond. En ook niet elke dag nog. Weet wel dat ik nooit wat voelde als de kleine gedraaid was. Dus met benen naar mn rug.
Wow mooi Fisher duidelijke echo Zuuske ik voel ook nog niks maar hoeft ook nog niet volgens VK en de ene dag wel en andere dag niet voelen is ook normaal las ik net Fisher. Ik zit op zo een app en krijg ik iedere week mailtjes over de zwangerschap. Deze week 20 zal ik even posten
Deze komt uit de nieuwsbrief van Mama enzo.nl kun je ook op de site lezen zulke feitjes stellen me altijd gerust We zijn druk bezig met de logeer kamer leeg te maken want dat word de baby kamer Volgende week komt er een nieuwe vloer in want we hadden daar vloerbedekking en laminaat vind ik fijner /frisser en dan die week erop gaan we de baby kamer ophalen dus schiet al op allemaal zo fijn om bezig te zijn
Thanks meiden! Gelukkig is ze vandaag wat drukker...heb ook een babyshow van mn beste vriendin. Ik ben iets van 2kg aangekomen nu
Mooie echo fisher! Zuuske ik meende dat ik afgelopen week wat gevoeld heb, echter na 2 dagen niets meer. vrijdag nog echo gehad en alles was prima! Ik ben vandaag 17 weken, hoop dat ik snel weer iets voel. Gewicht: ik ben nu 1.5 kg aangekomen, nog niet veel dus. Komt vast wel! Gisteren de babykamer en kinderwagen besteld, superleuk! Fitty fijn he om bezig te zijn! Wij zijn met de zolder bezig, alles uitzoeken, nog een stuk isoleren en opnieuw inrichten. De boekenkast die op de toekomstige kinderkamer staat gaat dan ook naar zolder. Jeetjewat hebben we veel bewaard zeg... we zijn al een aanhangwagen vol troep kwijt, 2 verhuisdozen papier opgestookt en 3 dozen spullen op mp/fb kwijtgeraakt.
Hier ook ca. +1,5 kg. Buikje is al niet echt meer te verbergen, mocht ik dat willen ... Morgen 11 weken!
Druk druk dus Ik al acht kilo eet gezond en sport nog steeds, Maar volgens VK is het prima omdat ik voor de zwangerschap nogal laag gewicht had voor m'n doen (was veel afgevallen )
Hier amper 1 kilo, maar das voor mij helemááál niet erg, ben behoorlijk zwaar vanmezelf. Denk dat ik nu toch dingetjes ga herkennen van bewegingen. Het lijkt echt heel veel op darmgerommel maar dan dus op de plek waar de baarmoeder zit. waarschijnlijk heb ik het eerder gewoon echt niet herkent als de baby. Tsja...als ik dr straks maar herken als ze er is toch? Haha