Zonnebrandcrème moet ik nog gaan halen, maar gelukkig ben ik niet iwmand die uren in de zon kan bakken Wij zijn ook bezig met rommelen in huis, heerlijk zeg! De muren zijn spachtelputz gestuct in een hele lichte kleur, iets warm geel. Moeilijk uit te leggen maar een hele neutrale kleur. Het laminaat wat er al ligt laten we ook liggen. Kleur brengen we met accessoires, ik ben ook iemand die snel op kleur is uitgekeken en zo kan ik blijven varieren Pien ik snap dat je chagrijnig wordt. Dan denk je dat hij toch wéét wat er kan gebeuren en snapt dat je samen best wel iets kunt doen al is het iets makkelijks. Ik zou er ook van balen dat ik hem telkens moest vragen of iemand anders moet vragen. Eigenlijk zou ik vandaag even de stad in moeten, maar ben nog duf van het vrijgezellenfeest... misschien toch maar de gok nemen om dinsdag eerder klaar te zijn...
Haha Pien! Nee sorry dat is niet om te lachen. maar o-zo herkenbaar. Ik heb me er maar bij neergelegd dat als ik iets wil of vind ik het gewoon heel direct tegen meneer moet zeggen, want zelf heeft ie dat gewoon niet. Maar nog kan ik daar ook weleens erg vermoeid van worden. @Luana, dankje. Er is op het forum een gedeelte voor mmm (vruchtbaarheidsbehandelingen), misschien kun je daar beter je vragen laten beantwoorden en het is ook fijn om daar aansluiting te zoeken ipv bij een groep zwangere dames lijkt mij.
@pien: het wordt morgen baggerweer, toch? Laat ie het maar lekker koud hebben en natregenen van 4 tot 4 ... Mijn vriend heeft ook wel eens weinig inlevingsvermogen. Hij kan zich er niets bij voorstellen dat ik de afgelopen maanden vooral in de overleefstand heb gezeten ivm vermoeidheid. En dan ook nog durven klagen dat ik 'niets' zou doen. Nou, toen ben ik wel even uit m'n slof geschoten! Want wie maakt de wc schoon, stofzuigt, doet de was, de boodschappen, etcetera? GRRR.
Pien, grrrrr. Heb je intussen al iets te doen morgen? Stiertje, inlevingsvermogen en mannen... Mmmm, soms ver te zoeken Luana, ik geloof dat ze het best iets kunnen doen aan t probleem dat jij beschrijft. Ik wens je heel veel geluk en snel een mooie zwangerschap! En lelie, wat is het geworden? Ik lig de hele dag al moe te zijn. Net twee fitte dagen achter de rug, vandaag bijkomen denk ik. Ik lig nu al lekker in bed 😳
Oeh lekker m676. Doe ik ook vaak hoor, lekker vroeg dr in. Ik kan niet goed uitslapen ben een vroege vogel. Eindelijk begint het idee voor t kamertje echt vorm te krijgen, volgende week dus serieus aan de slag. Heel vervelend...shoppen!
Bedankt meiden voor het meeleven , ik ben dus niet de enige met zo'n kerel... Maar ja, we moeten het ermee doen he. Hihi Stiertje, das ook een lekker gemene gedachte . Zo jammer dat ze alleen maar zien wat ze zelf doen Lelie: leuk feestje gehad gister? M676: geef maar lekker toe aan die vermoeidheid nu, truste! Ik smeer ook factor 50 op mijn gezicht. 2 jaar terug voor mijn eerste ivf behandeling zat ik weer een tijdje aan de pil en heb toen in het voorjaar ook bruine vlekken op mijn voorhoofd gekregen. Dat is gelukkig inmiddels wat bij getrokken, maar ik weet dus wat hormonen icm zon met je gezicht kunnen doen (wel vreemd dat ik dat toen kreeg terwijl ik toch ook in mijn 'jonge' jaren lang genoeg de pil heb geslikt en nergens last van had...). Bij de Hema hebben ze speciale creme voor je gezicht om pigmentvlekken te voorkomen. Jammer genoeg zullen we die de komende dagen weer ff niet nodig hebben... Ik ben trouwens ook benieuwd naar jullie kamertjes, foto's zijn welkom .
In mijn dagcreme zit al een beschermingsfactor 15. En op het heetst van de dag ga ik niet pal in de zon zitten. Daar heb ik het de vorige zwangerschap mee gered zonder vlekken in m'n gezicht. Ik moet echt nog een beetje inspiratie opdoen voor de kamertjes hoor ... Eens even wat gaan neuzen op internet binnenkort.
Kan morgen wel de foto's van mn andere kindje zijn kamer laten zien Die was neutraal omdat we het toen een verrassing lieten. Pien, niet leuk nee. Had hij niet even kunnen overleggen inderdaad of je niet wat als stelletje wilde doen... Hmmm help mijn man heeft een hobby daar filmen ze niet meer voor he hahaha anders had je hem op kunnen geven
Slaap ze m676! Pien het was best leuk gisteren, ondanks de regen goed geslaagd. Wel vermoeiend zo'n lange dag door het vele staan. Is er een app waarmee je verschillende foto's in 1 plaatje kunt zetten? Dat zie ik wel vaker, ook bij het buikfoto-topic maar geen idee waarmee dat kan. Vanmiddag zijn we nog even naar de stad geweest, 4 jurkjes gepast maar stond niet leuk. Heb je een behoorlijke buik, of behoorlijke borsten voor nodig om een leuk model in te hebben of het was zwart. En laat ik nou net geen zwart naar rem lentebruiloft willen dragen... dan maar panty van Noppies gekocht. En hopen dat ze donderdag goed stoken daar. We zijn net terug van de bioscoop, was heel leuk! De kleine was erg druk en mijn man kon het voelen! Zo leuk de eerste keer!
MI: haha ja dat had ik dan kunnen doen . Ben wel benieuwd naar de foto's . Stiertje: misschien dat ook lang niet iedereen dat masker krijgt, maar ja ik had het dus al eens gehad, dus die creme leek me wel handig . Ik kan je pinterest aanbevelen voor kinderkamerinspiratie, kun je direct vastleggen wat je leuk vindt! Lelie: mooi zo, maar idd kan me voorstellen dat het ook vermoeiend was! Al eens op bellyfashion gekeken? Schijnen ze ook mooie feestjurken te hebben. Ik gebruik wel de app Pic collage om collages te maken. En anders ff zoeken op collage in de appstore of googlestore, dan zie je vanzelf wat er aan apps beschikbaar is. Super dat je man nu ook jullie kleintje gevoeld heeft !
Oh wat leuk Lelie dat je man het gevoeld heeft. Zelf voel ik het nu ook aan de buitenkant maar steeds als ik mn man laat voelen gebeurd er niks hahaha. Nog n beetje geduld dus voor hem. Maar goed na vijf jaar wachten op dit wonder zijn we in geduldig zijn getraind (of is het compleet op ). Fijne koningsdag allemaal!
Ja, sneeky is dat he, laat je iemand meevoelen en dan houden ze er weer mee op! Maar hij gaat het echt ooit voelen hoor. Op een gegeven moment lagen wij lepeltje lepeltje in bed, ik met mijn buik tegen zijn rug, zat ze gewoon in zijn rug te schoppen. Heel grappig.
Wat leuk stiertje! Dat lijkt me ook mooi om mee te maken Iedereen een leuke Koningsdag gehad? Wij zijn niet naar de vrijmarkt geweest, rustig dagje gehad.
Hihi mijn zoontje heeft mijn man eens vol in zn kanis geschopt. Hij lag met zijn oor te luisteren op mijn buik en toen...tjakka!!!
haha dat was een leuke eerste kennismaking ik kreeg net trouwens een folder mee bij de VK over het bewegingspatroon van baby ga ik zo doorlezen Ik had vandaag een andere VK (is een grotere praktijk) en echt een klik met deze vrouw. Ze begreep mij goed en was oprecht geïnteresseerd. We hebben het hartje van de baby weer gehoord en ze was flink aan het bewegen. Ik krijg nog een extra echo rond de 30 weken omdat de kleine iets aan de grote kant is Ook heb ik eindelijk de doorverwijzing gekregen voor second opinion bij een andere gyn betreft mijn bekken en evt keizersnede. Dus helemaal blij vandaag M'n vriend kwam gister al op het leuke idee om nog een extra echo te maken volgende week nog een pretecho. In Ermelo is deze maar 35 euro en ik had er al een gepland voor juni maar die krijg ik dan ook goedkoper ik vind die echo's zo mooi en geweldig om de kleine te zien dus een mooier eerste moederdag cadeau kan ik niet krijgen We hebben trouwens de kinderkamer moeten afzeggen want we hadden m 2e hands gekocht en zouden eigenlijk aankomend weekend ophalen maar die mensen belde gister dat de nieuwe kamer van hun dochter een paar weken later kwam en vroegen of we het een probleem vonden om nog iets langer te wachten. Eigenlijk is dat geen probleem maar ik wil graag nog een muurschildering maken en nu ik nog fit ben doe ik het liever allemaal zsm dus hebben we een nieuwe kamer besteld die komen ze aankomende week brengen dus dat is wel handig deze week nog wat kleine dingetjes bij werken en als de kamer er is wil ik met de muurschildering beginnen heb er zo zin in wat hebben jullie in de planning ? fijne dag allemaal
Grappig Fitty ik kreeg gisteren precies dezelfde folder mee van de verloskundige, haha nog leuker was dat de kleine meid elke keer precies ging schoppen waar ze dat ding voor luisteren van de hartslag op mn buik deed. Fijn dat je extra echo krijgt ik kan er ook uren naar blijven kijken! Ik heb niets bijzonders aan de kinderkamer gedaan behalve de meubels erin gezet maar we hebben een nieuwbouw huis gekocht en dat is volgens jaar klaar daarom heb ik niet veel moeite genomen en het ziet er zo al schattig uit. Vanaf donderdag ga ik zwangerschapssporten doen....ben erg benieuwd en is echt iets voor mij, ben altijd best sportief dus dit past wel goed, ben niet het type voor een yoga. Qua voorbereiding op de bevalling dacht ik het aan te laten komen op mn natuurlijk instinct eigenlijk, de puncties waren altijd vrij heftig bij mij en daar ging ik automatisch al puffen om de pijn enigsinds beetje te verdragen. Ik ben erg benieuwd hoe de punctiepijn zich verhoudt met de weeen straks hebben jullie dat ook? Voor mij was het echt de meest helse pijn die ik ooit heb gevoeld dus vandaar dat ik benieuwd ben naar het vergelijk.
Dat Mom in Balance ziet er goed uit ; lekker in de buitenlucht en toch actief bezig zijn maar dan met andere zwangere vrouwen en programma om daarna weer in shape te komen ziet er ook goed uit Ik wandel nu ieder dag een klein uurtje en wil volgende week beginnen met zwemmen Trouwens ook een zwangerschaps fotoshoot gepland in Juni, Ik wil van de soort natuurfotos met lange jurk aan buiten in de natuur, maar ook een paar studio fotos, 1 zo een buikfoto met roze muisjes maar ben op zoek naar mooie lingerie niet te duur maar kan niks vinden wat past in zwangerschap. Ik schrok trouwens van de prijzen van geboorte fotografie. Die zijn echt hoog. Hoe gaan jullie dat doen met foto's ? Ook als de kleine er straks is een newborn shoot ? of heb je (hobby) fotografen in de kennissenkring ? dat is ook handig
Ik had een combi van buikfotografie (met 35 weken, in de studio) en newbornfotografie (toen dochter 3 weken was, ook in de studio) voor ik 185 euro. Daarvoor kreeg ik ook de foto's op een usb-stick. Vond ik wel een schappelijke prijs, en ik wil het graag deze keer weer doen. Voor het geboortekaartje heb ik zelf de foto's gemaakt. Fotografie is een hobby van mij, en we hebben heel veel leuke reacties op het kaartje gehad.
Ik heb wel wat vriendinnen die een mooie camera hebben en mooi foto's kunnen maken. Liefst wil ik een sexy zwangerschapsfoto..soort van naakt op de bank liggen met handen over mn borsten en benen opgetrokken en dan als de beeb geboren is dezelfde foto maar dat ze dan op mn buik ligt. Heb een keer een foto daarvan gezien vond ik heel gaaf! Heb nu eindelijk boobies dus wil dan wel sexy achtige foto haha! We weten de naam ook al dus ik laat een kleedje maken met haar naam erop en als ze dan geboren is leg ik haar daarop op haar buik als zo'n schattig propje mens en die foto wil ik dan gebruiken voor geboorte kaartje, volgens mij kan dat al in de slaapkamer met laken op achtergrond zolang je een goeie camera hebt komt het al snel mooi over . Ik zie op facebook weleens lily may voorbij komen en ik vind dat ze hele gave fotos maakt. Geen idee hoeveel dat kost