Toch wel schrikken! roze afscheiding... heeft iemand van jullie dit ook gehad? Morgen heb ik de 20 weken echo. Logisch gedacht zou het een gesprongen adertje kunnen zijn maar ben nu toch wel gespannen.
Lelie, bah, dat wil je niet en zeker niet als je nog zo lang niet gerustgesteld kunt worden! Het kan wat oud bloed zijn dat zich eerst heeft opgehoopt bij de baarmoedermond en dan naar buiten komt. (Naast de bmm is ruimte voor bloed om eben te blijven zitten voor t naar buiten komt. Vk heeft me uitgelegd dat dit goed kan. Het is dan idd een kleine bloeding aan de buitenkant en kan geen kwaad. Toevallig moeilijke ontlasting of recentelijk gezellig gemaakt met je man? Kan een hele goede verklaring zijn.
Niet leuk, Lelie, maar ik denk dat het niets ernstigs is. Hopelijk word je snel gerustgesteld! En dan morgen de 20-wekenecho! Ook een spannend moment.
Niet leuk Lelie! Heb je ze al kunnen bereiken? Hopelijk kun je snel terecht en blijkt er niets aan de hand! Succes!
Mijn vriendin heeft dat ook gehad 2x dat kwam bij haar door gesprongen adertje bij de baarmoeder 1e keer schrok ze heel erg maar tweede x was het na sex en wist ze waardoor het kwam. Ik hoop dat jij ook snel gerustgesteld bent
Het was een stukje moederkoek, ik heb nog beetje bloedverlies. Kan geen kwaad zolang het niet heel veel bloed wordt of als ik het kindje niet meer zou voelen. Het was teveel bloed voor een gesprongen adertje wat ik eerst dacht bij de roze afscheiding
Goh kan dat ook? Hopelijk blijft het hier dan bij! Morgen in elk geval weer een mooie uitgebreide echo, hopelijk dan ook alles goed met jullie kleine spruit! En zijn jullie er al over uit of het geslacht weten wilt?
O pfff zou me kapot schrikken! Stukje moederkoek...wist niet dat het kon. Veel succes morgen. Toch weer spannend of alles gezond is.
Fijne 20wk echo vandaag! Ben blij dat je bloedverlies niet ernstig was. Inderdaad wist niet dat er een stuk moederkoek los kon komen. Heb gisteren muurtjes behangen op het kamertje. Blijft altijd lastig met een patroon, haha, maar tis gelukt. Wel vermoeiend, was gesloopt op eind vd dag. Ook kwam er nog iemand vd kraamzorg op intake, dat was wel fijn, weten nu iig waar we aan toe zijn. Kleine meid trappelt en trappelt, het lijkt wel een breakdancevloer daarbinnen. Niet te geloven dat ik drie weken geleden nog zei dat ik niks voelde en dat ik onderhand wel wilde dat ik beweging voelde, hihi.
Ik ben benieuwd hoe het gaat! nu weer wat bloedverlies, niet veel. Zou die folder ook op internet staan? Lijkt me interessant maar bij de gyn hebben ze zoiets niet. Geboortefotografie wil ik niet, een zwangerachapsshoot lijkt me wel leuk.
Laat ze er straks nog maar even goed naar kijken Lelie! Veel plezier! Zuuske: en wat voor behangetje is het geworden? Heb je misschien een linkje naar een website van dat behang? Wat leuk dat je je meisje nu zo goed voelt ! Er is een gezegde: elke zwangerschap kost je een kies (oid). Nou bij mij dus letterlijk... Gisteren een kies getrokken. Eergisteren was ie nog gevuld, maar als dat de pijn niet zou verhelpen moest ik of 'm laten trekken of een wortelkanaalbehandeling... Nou na eergister had ik nog steeds pijn en toen gister weer naar de tandarts en daar besloten dat we 'm er maar beter uit konden halen . Een wortelkanaalbehandeling had gekund, maar dan was ik niet gegarandeerd van de pijn af en zou ik hoe dan ook binnen een paar weken nog 2 x 1,5 uur moeten terugkomen voor vervolgbehandelingen.... Nou dat leek me ook niets in mijn toestand en straks in de kraamtijd... Gelukkig is het een achterste kies boven, dus je ziet het niet en waarschijjnlijk mis ik 'm ook niet echt. Maar was wel weer een toestand hoor. Heb nu een dik gat in mijn kaak en het is natuurlijk nog wel gevoelig en kwetsbaar daar. Daarnaast heb ik in totaal 3 x een verdovingsspuit gehad waar ik dan ook weer niet echt blij van wordt t.a.v. die kleine, maar ja, niet verdoven zag ik ook niet echt zitten... Als het goed is, heb ik het nu weer allemaal achter de rug en kan ik me weer richten op de bevalling .
Hè bah Pien Hopelijk snel minder dik en pijnloos!! Die kleine man komt al bijna, gaat snel of niet? Spannend!!
Ohnee, wat een gedoe nu zo met je kies. Behangetje; AS Creation Kids Party 8563-26 Boomuilen | AS Creation Kids Party | www.behangwereld.nl Loop nu met een stuk behang in mn tas zodat ik accessoires kan kopen in ongeveer dezelfde kleuren
Leuk behangetje hoor! Ik verheug me ook op deze dingen straks. Maar eerst nog 6 weken wachten tot we weten wat het wordt ...