Weinig tot geen pijntjes. Heel af en toe een vlaagje in mijn rug. Ik ben vrij vandaag. Ik denk echt dat lang zitten het versterkt. Ik zie het ook als iets onschuldigs nu. Anders was het wel erger geworden denk ik.
Ja, dat is zeker waar! De hele dag in tieten knijpen om te checken of ze echt nog wel pijn doen haha... Vreselijk... waar zit de loslaatknop?
Wij zijn ook zwanger na 3,5 jaar MMM.. 4 x icsi was t eindelijk raar! Vrijdag zijn we 17 weekjes zwanger van een jongen!! Kan het soms nog niet geloven!
Mooi verhaal Nina! Bijzonder dat het dan toch opeens wel lukt! Bijna halverwege wanneer heb jij geslachtsbepaling laten doen?
Super Nina!! Hier ook van de vierde icsi na 3 jaar geleden gestopt te zijn met de mmm toch nog een keer de sprong gewaagd.
Wij gaan morgen nog naar het zh voor de combinatietest. Daarna aanmelden bij de vk. Ik vraag morgen nog even of we beter kunnen wachten tot de uitslag van die test er is. 20 weken echo weer in het zh, dan weer vk en met 30 weken ongeveer weer terug naar t zh ivm complicaties bij m'n eerste bevalling. Ik zie erg uit naar morgen. Vind het ook heel spannend wat er uit gaat komen. Ik heb erg last van m'n darmen. Zo'n opgezette buik, lijk wel 25 weken zwanger of zo! Zeker aan het einde van een werkdag. Ongelooflijk dat het toch mag lukken he Nina! Net als bij jou kaaat. Zomaar ineens spontaan! Wij ook. Wie had dat verwacht en hoe mooi is het! Mpo, wachten duurt zooooo lang! Moeilijk he?
Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd ! Trouwens mijn borsten hebben eigenlijk nooit pijn gedaan, hooguit een beetje gevoelig geweest en een klein tikkie voller dan anders. Maar echt niet noemenswaardig. Maakte mij ook erg onzeker . Ze lijken nog steeds niet echt anders dan anders moet ik zeggen, geen dikke aderen ofzo, of dat ze nou echt opvallend groter zijn en heb ook nog niet van die enorme tepels. Ben benieuwd of dat nog gaat komen uiteindelijk .
Dat hoor ik vaker Pien. Ik heb heel snel gevoelige borsten dus nu ik zwanger ben zijn ze gevoeliger dan ooit. Maar de ene dag ook weer meer dan de andere dag. Ook weer iets om onzeker van te worden dus
Geweldig he! Dat het toch mogelijk is.. terwijl je denkt echt kinderloos achter te blijven.. zo dankbaar voor dat!! Kwaaltjes zeggen gelukkig niks over t al dan wel of niet zwanger te zijn.. ik heb helemaal nergens last van gehad en t groeit toch even hard.. maar wat zijn die weken onzeker he!! vreselijk.. dagen lijken wel maanden!! Maar goed we zijn overal zo klein begonnen en gelukkig gaat heel veel gewoon goed! en iedere dag is er eentje!! Wij hebben trouwens afgelopen zaterdag een pretecho laten maken voor de geslachtsbepaling toen was ik 16 weken en 1 dag zwanger.. en t was echt zo duidelijk! Haha.. ik had dat zelf een beetje nodig om t toch allemaal wat echter te maken! Ben soms nog bang als ik ga slapen dat ik wakker word en alles een droom blijkt te zijn..
Goed idee Nina ik denk dat ik dat gerust ook wil maar ik moet eerst mijn man overtuigen zodat hij ook wil weten wat het word
Succes fisher! Hoop voor jou dat dat lukt. Vandaag combinatietest gehad, vrijdag uitslag. Maar tot nu toe ziet het er goed uit. Ze heeft al heel veel kunnen bekijken, super!!
Blij blij blij!! Kans op down is veel kleiner dan je op m'n leeftijd mag verwachten en de andere syndromen die ze testen zelfs een kans van maar 1 op 5000. Nu alle zorgen los en genieten!! (En moe zijn en hoofdpijn hebben en last van m'n darmen en zo, maar dat neem ik voor lief. Al is het wel fijn er even over te klagen ☺️ Hoe is het bij jullie allemaal?
Super!!! Nu achterover en genieten Hier alles goed. Vandaag 6 weken en vind het toch best al een mijlpaal haha... Steeds wat vaker hoofdpijn, wat sneller moe, wat vaker misselijk... Fijn die bevestiging!! Vannacht voelde ik borsten niet meer, meteen google op en angst Maar vanmorgen weer gevoeliger en nu ook. Wel minder dan eerst maar het gaat ontzettend op en af. Ga me er ook niet druk om maken. Er zijn elke dag weer dingen die ik dan voel en niet voel, en een dag later weer andersom.
Jeej goed nieuws m676! Wat een opluchting, nu kun je lekker genieten! Ik heb deze week de eerste echo gehad met 7 weken. Ons frummelke had zich wat verstopt dus het duurde even voor we goed beeld hadden en het hartje zagen kloppen. Over 3 weken terug en dan ook gesprek met de gyn. Inmiddels ben ik behoorlijk misselijk, ondanks het kleine beetjes eten. Fijne bevestiging, al kost het energie.
Lelie, wat fijn dat je t hartje zag! Saskia, dat het wisselt met wat je voelt ken ik heel goed! Ook nachten wakker gelegen dat ik m'n borsten niet meer voelde. Dat is eigenlijk ook maar miniem teruggekomen. goed dat je je er niet druk m maakt!
Fijn hoor m676! Kan me goed voorstellen dat er wat zorgen van je schouders afvallen . @Saskia: bij mij wisselen die symptomen ook zo erg. Vorige week zaterdag was ik echt doodmoe al in de middag. De dagen erna was het behoorlijk rustig vwb de symptomen, stiekem word je dan toch een beetje onzeker, tot aan gisteren! Vanaf 15 uur 's middags MOE!! Ik kwam thuis, heb nog wat gegeten rond 18 uur en daarna alleen maar geslapen tot vanmorgen 6 uur. En toen was ik nog moe . Nu is het sinds 15 uur weer drama dus ik heb vriendlief al een berichtje gestuurd dat ik vanavond weer niet zo gezellig ga zijn helaas. Ben blij dat ik toch weer wat meer merk, haha. Ow ja, mijn borsten liepen dinsdag bijna uit zichzelf weg, wat een getintel zeg!! Terwijl ze de dagen ervoor bijna niet aanwezig waren. @Lelie wat goed dat je een echo hebt gehad . Zal ook een hele geruststelling zijn dat je het hartje hebt gehoord!