Prachtig pien! Je kamertje ook nog een x bekeken. Je zoontje boft maar met zo'n crea mama! Leuk om te doen ook (als je t kunt)
Mooi buikje Saskia! Mi ben benieuwd het is, leuk een gender reveal feestje. Ik weet pas tussen de 30 en 32 weken of ik een keizersnede krijg of op de natuurlijke manier kan bevallen. Nog ruim 10 weken wachten dus...
Mooi buikje, Saskia! @bevalling, daar houd ik me eerst nog maar even niet mee bezig. Eerst maar eens de 20-wekenecho afwachten, hoe de placenta ligt enzo. Ik heb me al wel aangemeld voor kraamzorg afgelopen week. Aanstaande maandag moeten we met ons meiske naar het ziekenhuis. Een jaar geleden is ze geopereerd aan een aangeboren nierafwijking (ontdekt bij de 20-wekenecho) en ze gaan nu 2 onderzoeken doen om te controleren of de operatie helemaal goed gelukt is. Een blaasfoto (waarvoor ze een katheter moet) en een nierfunctie-onderzoek (waarvoor ze een infuusje moet). Zal wel niet echt fijn voor haar worden. Ik denk zelf dat de operatie goed geslaagd is, want ze is al vanaf september zonder antibiotica en heeft nog geen enkele urineweginfectie gehad. Vóór de operatie had ze reflux van urine van de blaas naar de nier en heeft ze vanaf dag 2 tot en met 11 maanden preventief antibiotica gehad.
Spannend Stiertje, hopelijk heeft ze er maandag niet al te veel last van en blijkt dat de operatie goed gelukt was!
Succes maandag Stiertje. Geven ze je dochtertje geen roesje voor een katheter of doen ze dat niet. Nou, was heel gezellig. En wij krijgen er een zoontje bij! Helemaal verliefd!!!
Succes Stiertje, hopelijk is operatie gelukt en valt het allemaal een beetje mee voor jullie meisje. Mi, wat leuk Gefeliciteerd met nog meer blauw
Hallo Dames.. Na 3 jaar lang ziekenhuis in ziekenhuis uit.. 9 clomid behandelingen en 3 iui pogingen zal het dan eindelijk gelukt zijn... Hieronder mijn verhaal. 26 April mijn 3e iui gehad. 2 mooie eitjes van 17mm en 18 mm.. Zaad was ook goed na de bewerking 9.75 Miljoen Die week erna voelde ik duidelijk mijn baarmoeder met elke stap die ik zette. Dus ik ben weer heen geweest.. Natuurlijk nog niets te zien behalve een overvolle darm... Dus veel bonen eten .. 8 Mei kreeg ik smorgens een enorme steek ( net of dat een spier uit elkaar getrokken werd) Maar die pijn was ook gelijk weer over. Savonds toen ik terug kwam van mijn schoonvader zijn verjaardag had ik last van kramp.. Jaaa hoor ik dacht daar komt de menstuatie al.. Toch even testen zodat dan de menstruatie opgang kan komen ( geestelijk dingetje) En zo ineens een streepje in het test vak. Ongelovelijk kan het nog steeds niet echt bevatten. Ik ben wel blij natuurlijk maar het is net of ik het nog niet geloof. Gisteren ochtend nog 1 gedaan. Jaaa ook toen positief. Ik ben nog steeds een beetje de weg kwijt. Snap het niet. Morgen eerst maar eens het ziekenhuis bellen.... Maar zou ik dan nu echt moeten wachten op een echo van 7-8 weken? Dat hou ik echt niet vol....
Mi haha, hier idem dito Nutje, welkom en gefeliciteerd En ja... Het beste is om toch te wachten tot een week of 7. Vroegere echo's kunnen extra onzeker maken. We weten hier allemaal hoe vreselijk dat wachten is... Maar probeer vertrouwen te hebben in je lijf en dat wonder in je buik. Mama's in spe en mama's die al mama zijn... Hele fijne moederdag vandaag!!
M676: dankje Mi87: leuk weer een zoontje, gefeliciteerd ! Nutje: gefeliciteerd en welkom! De eerste weken zijn zenuwslopend, probeer positief te blijven, ik duim voor een mooie eerste echo! Fijne moederdag allemaal, heerlijk weertje erbij
MI: gefeliciteerd met nog een jongen! Dochter krijgt geen roesje voor de blaaskatheter. Maar het spannendst vind ik het nierfunctie-onderzoek. Daarvoor moet ze (stil) onder een scan-apparaat liggen. Nou, dat is niet heel erg haar ding. Dus ik hoop dat we/ze haar daar in bedwang kunnen houden. Anders daar misschien een heel klein roesje of iets rustgevends.
Stiertje, succes morgen! Hopelijk valt het allemaal mee. Krijg je meteen de uitslag? Nutje, gefeliciteerd! Fijn dat je zwanger bent. Nu de volgende wachtperiode! Ik had een echo met 5 weken, maar er was alleen een leeg zakje te zien, dat maakte me heel onzeker. Iets langer wachten loont dus de moeite. Mi, leuk zeg, nog een jongen.
Nutje, welkom en dikke gefeliciteerd! De eerste weken vond ik altijd zooooo spannend! Volgens mij mag je al met 6 weken een echo als je een traject hebt gehad. Maar dan kan het zijn dat het hartje nog niet klopt. Bij mij steeds wel maar dat hoeft nog niet dus beter tegen het eind van die 6e week. Ik snap dat het lang duurt. Vond het ook zo langzaam gaan. Lekker afleiding zoeken. Heb de eerste pakjes gekocht. Ik zal ff de link naar het oktober topic plaatsen want mijn bijlages zitten vol. Dan zou ik moeten gaan leeg maken maar dan kunnen de meiden hem daar niet meer zien hahaha. Dus maar ff zo. http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/557760-1-t-m-15-oktober-2015-mamas-401.html
Wat leuk mi! En stiertje, succes achteraf... maar hoop dat alles goed is gegaan! Nutje welkom! Ik kreeg met 7 weken een echo, hoewel het een eeuwigheid duurde door de onzekerheid ben ik blij dat ik toen zeker weten een hartje moest zien en dit ook zag. Eigenlijk ben ik heel lang onzeker geweest, pas met 18 weken durfde ik vol te genieten. En 2 weken later dan de placenta praevia bloedverlies... maargoed het kindje doet het prima! Wij hebben zaterdag ook wat kleertjes geshopt, heerlijk was het om samen te snuffelen en te kiezen! Ook hebben we ideeën voor het geboortekaartje opgedaan. En ik heb een leuke jurk en een mwah-kan-er-mee-door tshirt gekocht. Moest wel met dat shirt, mijn buik is weer flink gegroeid en ik kan bijna niks meer aan van mijn eigen kleren. En nu zit ik lekker in de zon!
Leuk geshopt MI ! Jij dus ook Lelie, leuk 'werk' he! Geen last van bloedingen meer gehad? Hier ook heerlijk in de zon gezeten vandaag. Vanochtend kwam een collega op bezoek, lekker in de tuin gezeten. Toen heb ik ff op bed gelegen en daarna nog weer even met vriendin op terras gezeten. Wat een zwaar leven he .
Nou, de onderzoeken zitten erop. Het blaasonderzoek was niet leuk: inbrengen katheter en dan met vloeistof de druk in de blaas opvoeren om te kijken of het ook terug gaat vloeien naar de nier. Dat ging heel lang goed, maar helaas zag ik op het laatst toch het rechter niertje zich vullen met de contrastvloeistof. Dat hadden we liever niet gezien. Ben dus benieuwd wat de arts daar volgende week over gaat zeggen. Toen moesten we een infuusje laten aanleggen voor het nieronderzoek. Dat was een drama. De ader op haar ene handje rolde telkens weg als ze 'm wilden aanprikken. Toen uiteindelijk het andere handje geprobeerd, dat lukte in 1 keer. Onder de scan ging het wonderwel goed. Ik denk dat ze toen zoiets had: zolang het geen pijn doet, laat ik het maar over me heen komen. Ik ben overigens toen ze eenmaal geïnstalleerd was, weer naar de wachtkamer gegaan, ivm de radioactiviteit. Volgende week op gesprek bij de uroloog voor de uitslagen!
Och arm meisje! Wat heeft ze het dan goed gedaan he? En vast moeilijk om ernaar te kijken en niets te doen! Hopelijk valt de uitslag mee en is het makkelijk te verhelpen. Nu flink verwend? Pien, klinkt vreselijk allemaal 😂 Hier lekker naar een speeltuin geweest. Leuk al die kleertjes!!
Stiertje: ach arm meisje toch! Maar ze heeft het dus moedig doorstaan! Hopelijk volgende week een goede uitslag, ondanks dat de urine toch op het laatst weer terug ging naar de nier. M676: hihi ja was echt een zware dag . zeker ook lekker weer voor de speeltuin ! Ben benieuwd naar wat je morgen van de havermout gaat vinden. Je moet wel een beetje van pap houden... .