Haha volgens mij checken we met zn alle elke dag vol spanning het forum en dan ff kijken of Pien heeft gereageerd hopelijk gaat het snel van zelf op gang komen! Mn vriendin is dinsdag uitgerekend, ook al zo spannend 😄
Nope, nog niets. Verrassend goed geslapen zelfs... Heb van ellende toch maar mijn moestuintjeproject weer opgepakt. De broccoli, sla en spinazie moesten nodig verpot worden, maar ik had er steeds geen zin in en had de plantjes al min of meer opgegeven. Heb het nu met mijn enorme pens toch maar gedaan. Dusssss .
Hihi ja, zou die daar op gewacht hebben denk je? Ben bang dat het juist begint als je heul slecht geslapen en volkomen uitgeput bent...
Mn beste vriendinnetje is nu aan het bevallen! Ik sta helemaal strak haha vind het zo spannend hoe het zal gaan! Ze is zo klein en smal en niet heel veel gewend, tot nu toe vond ze het goed te doen. Nu jij Pien!
Spannend Fisher Pien Je houd ons wel in spanning Ik betrap mezelf dat ik toch wat vaker inlog als normaal om even te checken @ Autostoeltjes ; wat voor autostoeltje gebruiken jullie voor de baby vanuit ziekenhuis naar huis te vervoeren?
Ben echt zo gespannen, gek he!? Maar ook super emo gewoon ook nog dat besef dat ze eerder gaan ervaren hoe het is om papa en mama te worden dan wij en ik had zo gedacht dat het andersom zou zijn, maakt me nog onzekerder dat ik echt wil dat ons meisje straks echt gaat komen. Naja 1000 gevoelens vandaag, haha emo! Jammer Pien ik zit ook elke keer te kijken of jij al bevallen bent. Wij hebben zo'n auto basis ding: easyfix of familyfix ik ben de naam kwijt, van maxicosi en daar kan je zo de maxicosi in klikken. Vind het super handig zodat je niet met gordels loopt te kloten. Je moet dan wel isofix in je auto hebben.
Wij hebben een maxicosi. Geen isofix, we kunnen dan straks ook ieder ander merk kinderstoeltje kopen.
Wij ook maxicosi. Kun je ook gewoon met de gordel vastmaken hoor, geen isofix nodig. TIP: oefen van tevoren even een paar keer met het vastmaken van de maxicosi met de gordel. Is niet moeilijk en even een handigheidje. Maar vrienden van mij hebben (in de stromende regen!) weet ik hoe lang staan klooien toen zij voor 't eerst naar huis gingen met hun kleine
Hallo dames. Ik besef me dat ik inbreek. Hoop dat jullie dat niet heel erg vinden. Maar ik heb een vraag. Misschien kunnen jullie me helpen? Ik heb een positieve test in handen van onze 2e icsi. Eerste icsi was ook gelukt maar werd helaas een miskraam. Officieel is mijn test dag woensdag maar hield t niet meer. Heb last van m'n darmen en ben met vlagen misselijk en erg moe. Nu heb ik sinds vanmorgen licht bloed verlies. Daar maak ik me zo'n zorgen om. Het is vooral bij afvegen en wat bruin in inleg kruisje. Hebben meer dit gehad? Kan dat door de behandeling komen? Ben gewoon zo bang dat het weer mis gaat. Maar de test liegt er niet om. Alvast bedankt!
Butterfly de wachtweken het ergste! Je kunt nu ook niks anders doen dan afwachten... Bloedverlies of bruinverlies heb ik niet gehad, wel moe en last van mijn darmen. Stiertje inderdaad van tevoren oefenen is wel aan te raden!
Butterfly: spannend!!! Zelf geen ervaring mee, maar je hoort het vaker. Afwachten tot de eerste echo is de enige remedie. Sterkte!
Vreselijk hè butterfly! Ik heb 2x een sliertje bruin gehad, met 6 en 9 weken. Het zou van innesteling kunnen zijn en schijnt bij behandelingen vaker voor te komen. Het zou ook begin van vmk kunnen zijn... Heel veel succes met wachten en de spanning.
Ik heb van week 5 t/m week 12 continu bloedverlies en/of bruinverlies gehad. Bleek nog wat rotzooi in mijn baarmoeder te zitten en dit werd er nog uitgewerkt. Bloed zat naast de baby dus kon er gewoon langs. Soms leek het net of ik ongesteld was. Dus het kan een goede oorzaak zijn. De vorige zwangerschap een poliepje op baarmoedermond die ook voor wat bloedverlies zorgde. Ging ook met 12 weken over. De allereerste keer had ik ook bloed/rotzooi in de baarmoeder maar die zat boven het vruchtje. Dit zorgde ervoor dat op een gegeven moment de baby ook mee 'spoelde' 3x ervaring dus met bloedverlies. Echt killing is het. Je wilt het gewoon niet zien. Hopelijk bij jou een onschuldige oorzaak. Kan inderdaad van utrogestan ook komen. Daar werd bij mij dat poliepje ook heel week van.
Wij hebben een maxicosi cabriofix, geen isofix, want onze auto is te oud. We hebben 'm gisteren alvast in de auto gezet, dus nu 1 x geoefend . Verder maak ik mezelf lekker gek hier. Bang dat het alsnog misgaat... Heb de vk gebeld en ze is nog even langsgeweest. Hartje klopte goed en ik voel 'm ook nog wel goed, maar ik vind het gewoon eng worden nu. Straks heeft ie het toch niet meer zo goed. Morgen krijg ik nog een echo om me wat gerust te stellen. Ook word ik gestript en gaan we kijken of we een datum voor evt. Inleiding kunnen bespreken als strippen niet werkt. Gezien mijn voorgeschiedenis en zorgen vond de vk dat het niet verstandig was om me door te laten lopen tot 42 weken. Daar ben ik wel blij om. Nu deze nacht nog even door zien te komen zonder al te veel zorgen...
Oké. Wat fijn dat je reageert. Al weet ik nog niks stelt het me toch iets gerust. Hoop zo dat het goed afloopt nu... Gefeliciteerd met je zwangerschap nog