Gefeliciteerd en sterkte met deze verlengde wachtweken Butterfly! Hier eerst ook een mk gehad, tweede keer ging goed gelukkig. Hopelijk geldt dat ook voor jou!!
Toch wel spannend Pien, wel fijn dat ze je niet tot 42 weken door laten lopen. Denk je dat je wat kunt slapen of ben je veel aan het piekeren? Een geruststelling dat je hetbhartje gehoord hebt, je hem nog goed voelt en ook dat je morgen nog een echo krijgt! Dat geeft wel een wat fijner gevoel. Heel spannend allemaal! Praat je er net je man over? Is hij ook zenuwachtig?
Ik heb zo'n gevoel voor morgen Pien (of ja... Vandaag eigenlijk). Wel fijn dat vk langs is geweest en je gerust heeft gesteld en ook niet te lang door laat lopen. Hier ging het voor mijn gevoel de goede kant op. Maar lig sinds een uur wakker en na het plassen best wat harde buiken en steken in vagina en onderbuik. Erg pijnlijk. De harde buiken zelf zijn niet pijnlijk. Maar ik schiet hier wel enorm van in de stress. Morgen controle vk. Hoop dat het zo wat afzakt, bel liever niet 's nachts. Verdorie... Het ging zo goed
Bijna een uur geen harde buiken meer... Steken ook niet meer, op af en toe een kleine na. Ga maar weer proberen te slapen. O, wat word ik hier bang van
Hoe gaat het nu Saskia ? Als je veel last hebt van harde buiken moet je gewoon de VK bellen hoor. Rustig aan doen, ik weet dat het lastig is maar door de spanning kunnen de harde buiken ook erger worden. Pien fijn dat je vandaag een echo krijgt. Toch weer even gerustgesteld dan wat is strippen? Butterfly: gefeliciteerd toen ik net over tijd was had ik ook rosa afscheiding ik dacht dat ik niet zwanger was want dacht dat rosa afscheiding voorbode was op menstruatie , dat was dus niet zo en toen menstruatie niet kwam heb ik toch maar test gedaan en bleek ik zwanger rosa afscheiding werd steeds minder en trok na paar weken helemaal weg
Rust is het niet... Doe heel erg rustig aan. Ben ook vrij, en anders had ik me ziekgemeld. Wel nog wat geslapen, werd zeiknat van het zweet wakker. Voor de rest is buik weer redelijk rustig. Vanmiddag naar vk, alles eens goed bespreken. Ben best wel bang. Heb zelfs gedroomd dat mannetje al kwam
Hier word je ook gek van Saskia. Laat ze ook even goed kijken naar de lengte van de baarmoederhals... of jeweet wel wat ik bedoel daaraan kunnen ze ook zien of de bevalling te vroeg komt. Dednoods plaatsen ze een cerclage. Kunnen de harde buiken niet komen van de spanning op zich? maar goed die gaat pas weg als je weet wat er aan de hand is natuurlijk.
Harde buiken waren eigenlijk weg... Ik denk zelf ook de blaasontsteking. Ik moest plassen en kreeg steken. Toen kwamen de harde buiken. Spanning was eigenlijk net weg. Maar zou de antibiotica nu niet echt al moeten werken?
Heel vervelend Saskia en dan ook nog 's nachts. Laat de vk inderdaad ook maar even voelen van binnen. Als daar alles goed zit, weet je zeker dat de harde buiken in elk geval geen gekke dingen doen. En dan kun je uiteindelijk niets anders meer te doen dan rustig aan doen en dan hoef je er in elk geval niet meer bang van te worden. Ik heb tot aan het eind toe regelmatig harde buiken gehad, de ene dag wat meer dan de andere. Ze zijn nooit weggeweest en ik had er nog het meeste last van als ik 's avonds rustig op de bank zat en in bed. Deze laatste week ook weer meer .
Ben nu op de helft van de kuur. Buik nu wel rustig. Is het niet zo dat door check er juist geprikkeld wordt?
Lijkt me geen kwaad kunnen hoor Saskia, en anders weet de vk dat zelf wel. Ze hebben toen bij mij ook ff gecheckt en daar werd het niet erger van. De geruststelling was wel erg prettig!
Ik zal het in ieder geval goed bespreken en mijn angst uitspreken. En ik wil ook dat ze blaasontsteking goed volgen en dat er na de kuur kweek wordt gemaakt.
De lengte vd baarmoederhals kunnen ze ook met echo meten en dat stelt toch weer gerust. En antibiotica helpt niet altijd gelijk bij blaasontsteking ik heb zelfs een keer gehad dat het niet hielp en ik een ander soort antibiotica kreeg en die hielp toen wel. Toen was ik niet zwanger maar ik kan me voorstellen dat de harde buiken daardoor komen bij jou
Was fijn gesprek. Er is geen reden tot ongerustheid. Zeker niet omdat buik nu gewoon rustig is, en voelt ook normaal aan. Maar volgende keer als ze zo vaak komen moet ik wel even bellen, ook 's nachts. Volgende week urinecheck en moet op kweek. Ze was verbijsterd dat het niet al gebeurd was.
Mooi zo Saskia, hopelijk ben je nu wat gerustgesteld Ik ben vanmiddag gestript bij de vk. Viel me alles mee en ik had al 3 cm ontsluiting . Nog 7 te gaan! Kindje had nog genoeg vruchtwater was op de echo te zien. Mocht het nu nog niet doorzetten heb ik voor donderdag weer een afspraak staan. Ik merk nog niets eigenlijk... Wel harde buiken, maar die had ik ook al meer de laatste dagen. Maar dat zou binnen 24 ongeveer dan moeten, anders heef het waarschijnlijk niet geholpen.