Zwanger na lang traject ivf/icsi

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by m676, Jan 27, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MI87

MI87 VIP lid

Dec 21, 2012
    5,119
    1
    0
    Ja ook hier de gordijnen toen gewassen :D

2. zuuske

zuuske Fanatiek lid

Oct 9, 2010
    1,317
    0
    36
    Tilburg
    Wij hebben geen gordijnen ;)
    Maar mijn god, ik heb nu echt het gevoel dat ik achter loop.
    Ik moet mn lijst eigenlijk nog helemaal nakijken en nog best wel wat aanschaffen. Ach ja, heb tijd zat nu en moet toch alles in half tempo doen dus zal ik me niet vervelen ;)

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Spullen heb ik wel al, op verzorging na. En ik blijf maar kleren kopen :D
    Maar met het kamertje moeten we nog beginnen. Is leeg maar daar stopt het. Er moet nog een muurtje behangen worden en dan het kamertje erin en inruimen maar...

Zuuske, balen dat je al bent moeten stoppen. Maar goed dat je het ook gedaan hebt. Erg belangrijk.

Wat gaat het hard met ons ladies!!

4. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Leuk he, die nesteldrang?
    Vandaag een pakje gekocht dat ze als eerste gaat dragen. Mt 56, hopelijk is dat oké.
    Ben alle kleertjes aan t wassen en strijken in de eerste maten (ook al heb ik ze schoon weggelegd toen ze m'n oudste niet meer pasten).
    Iedere week krijgt een andere ruimte een supergrote beurt (met hulp).
    De echt nuttige dingen (lijstje checken wat je zo'n beetje in huis moet hebben), daar heb ik niet zo'n zin in ☺️

Ik heb nog niets vernomen van een kraampakket en kraamzorg. Geloof dat kraamzorg bij een tweede alleen telefonisch contact opneemt.

5. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Hihi jullie zijn lekker aan het nestelen zeg! Wc borstels en brillen vervangen, gordijnen wassen, goh nooit aan gedacht toen! Dus Zuuske geen stress hoor, het hoeft niet allemaal hoor ;). Maar je moet gewoon doen wat goed voelt. Mijn nesteldrang uitte zich meer in leuke dingetjes maken en kopen voor onze kleine man.

6. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    1,576
    209
    63
    Limburg
    Poetsdrang hoeft ook niet perse hoor ;)

Hoe gaat het met jullie en de hitte? Ik heb een minibadje voor de hobd staan en verder vertoef ik smorgens in de zon,smiddags onder het afdak met een ventilator wn ik heb 2 watermeloenen en veel ijsjes in huis!
    Merk wel dat ik al last van vocht heb helaas. Beentjes omhoog!

7. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Ik had ook watermeloen, helemaal op verheugd, is ie meelderig (of hoe moet ik t uitleggen...) 😢

Vandaag naar de vk geweest, verwachte grootte van ons kindje is 7,5 pond!! Suikerwaarde was iets verhoogd, dus deze week nog een x nuchter prikken.
    Ennn... Geen snelle suikers meer, dus ook geen ijsjes. 😓😉

8. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    1,576
    209
    63
    Limburg
    Bah, meloen hoort lekker sappig en zoet te zijn!
    Balen dat je ook geen ijsjes mag met dit weer! Morgen maar een nieuwe watermeloen halen ter compensatie!

Hier al 3 avonden menstruatie-achtige krampen in mijn onderbuik, herkent iemand dit?

9. fitty

fitty Bekend lid

Jun 9, 2014
    913
    0
    0
    Ja heb ik ook af en toe avonds de VK zei dat dit of voor weeën zijn of omdat de baby nu heel snel groeit soort samen trekken krampen vd baarmoeder.

Ijsje kan je ook zelf maken ; bevroren banaan in stukjes in de blender en beetje eiwitpoeder erbij en dan bijv aardbeien of bosbessen erbij : deze in Van die kinder ijsje diepvries vormpjes doen bijv vd xenox en een paar uur in de diepvries. Dan heb je toch ijs maar van fruit :)

10. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    1,576
    209
    63
    Limburg
    Klinkt lekker die fruitijsjes fitty!
    Ik had fruitijsjes bij de super gekocht, kijk ik op de ingrediënten lijst staan er 4 E-nummers op en het is al een behoorlijke waslijst aan ingrediënten. Als ze op zijn ga ik zelf maken!

Fijn dat jij het herkent van de krampen fitty. Helaas heeft het vannacht tot een bloeding geleid en dus lig ik weer in het ziekenhuis. Het bloeden is wel al gestopt, ik hoop morgen weer naar huis te mogen.
    Vanmorgen meer dan een uur aan de ctg gelegen omdat het druk was, toen kwamen de tranen toch even.

11. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

Jul 2, 2014
    1,298
    4
    38
    Mag ik me voorzichtig aansluiten bij jullie? Ik heb maandag positief getest. Na de eerste ICSI behandeling. Maar moet nog even blijken of alles wel goed is natuurlijk en goed gaat (spannend spannend). Jullie zijn al veel verder zie ik allemaal. Ik zocht al een topic als dit. Fijn! 20 juli heb ik een echo in het ziekenhuis of alles dus goed is. Daarna kan ik naar de verloskundige hier in mijn woonplaats. Wij waren ong. anderhalf jaar bezig.

12. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    1,576
    209
    63
    Limburg
    Gefeliciteerd StrayCat! Heel spannend, de komende weken tot 20 juli. Hoe voel je je tot nu toe?

13. MI87

MI87 VIP lid

Dec 21, 2012
    5,119
    1
    0
    Welkom StrayCat, en gefeliciteerd! Voel je, je goed?

14. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

Jul 2, 2014
    1,298
    4
    38
    Bedankt voor het welkom :D Ik ben echt zo moe (maar kan ook aan het warme weer liggen). En heb af en toe baarmoederkrampjes. Maar heb al alles zitten googelen schijnt normaal te zijn. De ustrogestan was ook wel heftig spul. Ik ben blij dat ik daar nu vanaf ben zeg.

15. MI87

MI87 VIP lid

Dec 21, 2012
    5,119
    1
    0
    Ja moe zijn. Pffff dan is het nu helemaal bikkelen ja. Hier ging dat pas met 16 weken een beetje over.

O en weer niet of je bewust nog even wacht maar ik mis bij jou nog een mooie banner in je handtekening ;)

16. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

Jul 2, 2014
    1,298
    4
    38
    Dat is een goede MI87. Ik zat er al aan te denken om er eentje te maken. Maar was het weer vergeten (oops). Ga het nu meteen even doen.

17. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Straycat, gefeliciteerd!! Mooie banner :D

Fitty, goed idee! Morgen meteen doen.

Lelie, he weer t zh in! Bah! Hoop dat je snel naar huis mag meid.

Mn man heeft vandaag t zwembad opgezet, kon er meteen in toen ik net thuiskwam. Heerlijk!

18. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje lelie dat is wel even schrikken, hoe is het nu met je?

Ik werk op kantoor dus gelukkig kan ik de warmte goed ontlopen en verder gewoon binnen zitten, dat is toch het lekkerst.

19. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    1,576
    209
    63
    Limburg
    Airco, heerlijk!
    Met mij gaat het goed Fisher, waarschijnlijk morgen weer maar huis. Was wel even schrikken vannacht...
    Mijn man heeft vandaag ook het zwembad opgezet, morgen en de komende dagen lekker afkoelen! Moet wel even vragen of ik er wel in mag dobberen, niet dat ik nu verhoogd infectiegevaar heb.

20. MI87

MI87 VIP lid

Dec 21, 2012
    5,119
    1
    0
    Lelie, heb je post gemist over de bloeding weer. Bah. Tis nou niet echt een zorgeloze zwangerschap voor jou. Maar straks word je beloond met het mooiste kindje van de wereld!

StrayCat, mooie banner hoor! Wist je trouwens dat je bij ICSI anders moet rekenen? Omdat ik zie staan 3 weken en 2 dagen. Lijkt mij niet kloppen toch?
    Maar denk dat je verder bent. Op de site van Freya bijvoorbeeld kun je, je uitgerekende datum uit laten rekenen aan de hand van ivf/icsi.

Bereken uitgerekende datum en zwangerschapsduur

Share This Page