Fisher, lekker nog even gekampeerd! Leuk. Hoop dat je nog leuke dingen gaat doen komende weekjes. Gek gevoel, binnenkort gaat t écht beginnen... Hopelijk snel; m'n dochter gaat na volgende week weer naar school en ik zou het zo leuk vinden als ze samen met ons nog wat langer kan genieten van (en wennen aan) t kleintje.
Spannend M676 Herkenbaar Dilara is 4 dagen na het beginnen van Seyhan's school geboren. Heb hem wel ff thuis gehouden als dat nog kan met haar natuurlijk. Succes!
Ja het kan niet lang meer duren voor je! Ik duim voor je dat het deze week gaat beginnen en dan hopelijk zo snel mogelijk Duim ik ook voor mezelf...van mij mag het vanaf deze week ook komen...ow jeeej als ik overtijd ga lopen krijg ik het nog zwaar...
One, ms doen wij dat ook wel af en toe in t begin. Al hebben we een kind dat maar t beste in d'r ritme kan zitten. Fisher, haha, dat wordt dan nog wat! Ik duim hard met je mee ☺️
Spannend m676! Vandaag 1 dag overtijd zie ik! Fisher fijn een weekje weg geweest, en nig goed weer gehad ook. Die regen van dit weekend... bah bah!
Nou dat wordt dan toch echt een geplande keizersnede... de placenta ligt er vanaf 3 posities gezien, 1cm ervanaf, er tegenaan, er overheen. En dat gaat niet genoeg omhoog groeien de komende tijd... Morgen bellen om de datum vast te leggen, er stond al een datum in de computer (verrassing!!) Maar denk dat ik toch een paar dagen later wil gezien de ervaringen die ik op internet lees, de start van het kindje is dan beter.
Op zich fijn, een opluchting dat er duidelijkheid is. Wel jammer dat ik de 50 weken niet vol ga maken en niet mee zal maken wat een natuurlijke bevalling met weeen inhoudt. Gezondheid voor alles! De gyn vroeg ook al wat ik ervan vond, en eerlijk gezegd wil ik ook geen risico lopen.
Lelie: hihi 50 weken is ook niet aan te raden hoor . Maar ik snap wat je bedoelt, je hebt het anders voor ogen en je wilt het liefste alles zo normaal mogelijk. Maar ja ik zou ook geen risico's willen nemen in jou geval. Heb je inmiddels de datum? Lijkt me ook heel apart trouwens dat je een datum hebt, maar tijdens de zwangerschap had ik af en toe wel dat ik graag wilde weten wanneer het zou gaan gebeuren, dat onzekere vond ik af en toe best lastig. Je rekent er al een beetje op vanaf 37 weken en dan is het best lang wachten tot 41 weken en 4 dagen .
Haha Pien 50 weken door worstvingers!! Ik heb een datum maar ook werd gezegd dat ik bij iedere controle mijn tas mee moest nemen want als het niet goed was zou ons kindje die dag gehaald worden. Nu heb ik wel weer een datum maar dat zie ik nog hetzelfde als de mijlpalen: 32-34-37 weken. Ik merk dat ik er nu toch wel moeite mee heb dat niks normaal verloopt bij mij. Mijn hele gezondheid is abnormaal! Welk gezond mens heeft zeer trage botgroei? Zelf 45+ers herstellen sneller van een botbreuk dan ik (en dat zelfs 2x...) Endometriose, en er pas tijdens een kijkoperatie achter komen dat het toch heel wat uitgebreider is dan gedacht, ivf, beide keren geen cryo's, eindelijk zwanger en dan placenta praevia terwijl ik niet tot de risicogroep hoor en ipv dat hij zoals bij 90% van de vrouwen omhoog gaat blijftie laag, en wie reageert er op corticosteroïden? Ik dus.:x En het ergste is dan dat ik blijkbaar toch niet zo heel goed voor mijn kindje zorg want hij/zij is wat aan de kleine kant
@ Lelie, hè bah meis toch... Niet leuk als je lijf zo tegenwerkt met zo ongeveer alles @ M676, hoe is het daar? Alles nog steeds rustig? @ Fisher, lekker nog even gekampeerd! Fijn! @ Pien, hoe is het met jullie? Hier vanaf nu verlof! Heerlijk! Echt enorm naar toegeleefd de afgelopen weken. En dan is het nu zover en voelt het toch "ineens". Haha, zo raar. Vorige week even een mindere dag. Ik had enorm veel pijn rechts boven in mijn buik, naast en bij mijn ribben. Ik kon niet rechtop staan en zitten. Het was zo'n pijn alsof je heel snel gelopen hebt, maar dan op een andere plek. Vk is op huisbezoek geweest. Ze was even bang dat lever in de verdrukking zou zitten of zwangerschapsvergiftiging. Na wat controles kon ze gelukkig niks zorgwekkends ontdekken en lijkt het er op dat door het slapen op links mijn buik enorm aan mijn banden heeft getrokken en het een soort verrekking is van de banden. Langzaam trok het ook wel weg. Het gekke was dat ik na een dag nergens last van had. Ik twijfel zelf toch wel of het niet toch iets anders was, maar het maakt verder eigenlijk ook niet uit. Alle controles zagen er goed uit en dat is het belangrijkste!
Lelie echt niet fijn dat het zo moeizaam gaat hele tijd, hopelijk gaat het wel stuk makkelijker zodra de kleine er is en heb je zoet kindje! Heb je wel verdient! Ennuh verder hier lichtelijke paniek haha..lag in bed..plop en mn vliezen zijn gebroken! Whaaa t was bruin dus er zit bloed in maar er was niet gepoept..een ding is zeker uiterlijk zondag zijn we papa en mama raar idee! Moet nu gewoon gaan slapen en wachten tot op gang komt en anders ziekenhuis maar dan moeten we nog kiezen welke want bij de ene zou ik zaterdag ingeleid worden en bij de andere waar ik eigenlijk heen wilde pas op zondag...hou jullie op de hoogte! Had super drukke dag vandaag echt van hot naar her gevlogen en heel weinig geslapen dus hoop dat ik nog kan rusten want vanavond appte ik nog naar vriendin dat ik kapot was en niet nu wilde bevallen, oepsie!
Waaah wat spannend fisher! Nu gaat het echt gebeuren! Had je het verwacht om tegen de 38 weken je kindje te krijgen of was je van 40 weken uitgegaan? Heel spannend, hou je ons een beetje op de hoogte? Succes meid!!! Saskia vervelend van die pijn. Heb je daar nog last van gehad? Ik merk dat op mijn zij liggen niet altijd fijn is, soms lig ik toch liever op mijn rug. Wat heb je gepland in je verlof? Je start in ieder geval met warm zomerweer!
Succes Fisher! Ben toch ietsiepietsie beetje jaloers hoor Hier vandaag nl 40 weken en nog niks te bekennen. Wat een geduld moet je hier voor hebben zeg haha.
Het was heel zwaar voor me, heb sinds 12:30 een ruggeprik en jeetje dat was een verlossing. Nu volledige ontsluiting en de ruggeprik is uit dus nu wachten totdat die uitgerwerkt is en dan mag ik persen...
Oh Fisher wat spannend! Waarschijnlijk ben je nu dan bezig . Ik kom later vanavond weer ff spieken. Saskia: heerlijk, verlof! Heb je de boel al op orde of moet je in je verlof nog veel regelen? In elk geval lekker rustig aan gaan doen nu en genieten van de laatste weekjes! Hopelijk kun je het allemaal wat volhouden! Zuuske: hoe gaat het nu? Trek je het nog een beetje? Zo te lezen zijn je laatste loodjes erg zwaar. Hopelijk komt ze snel! Hier gaat het goed, ik zal zo nog wat foto's in mijn album plaatsen.