Zwanger na lang traject ivf/icsi

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door m676, 27 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Fisher, blij iets van je te lezen. Gefeliciteerd met jullie dochter!! Snap dat je wat anders aan je hoofd hebt. Wat een heftige bevalling. Maar gelukkig is ze er nu... geniet!

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Babydump komt vanmiddag de beschadigde onderdelen vervangen. Maar ik moest stiekem best wel zoeken naar sommige beschadigingen. 2 planken zijn echt wel beschadigd maar de overige 3 zitten mini krasjes op. Oeps... Beetje overdreven gereageerd misschien. Nu alles op de plek staat valt het al helemaal niet meer op.

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Oh Fisher wat fijn wat van je te horen! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Melissa! Heftige bevalling zeg! En dan ook nog een operatie nadien. Bij mij duurde het ook een uur voordat de placenta losliet, maar gelukkig liet die op het nippertje wel los toen de gyn ging drukken. Anders had ik ook naar de ok gemoeten, dat had me echt heel vervelend geleken. Maar goed, je hebt het allemaal achter de rug en het gaat goed met jullie kleine, maar fijne dochtertje! Ik kan me voorstellen dat je heel druk bent nu :). Geniet van deze hele bijzondere periode!

Saskia: hihi, kwam vast door de hormonen dat je toen ieder krasje teveel vond ;). Maar een kras is een kras en dat hoort niet toch? Laat ze het maar mooi vervangen!

Hier net met Difrax gebeld. Ik heb een kolf van difrax en die deed gisteren al raar en zoog niet meer goed na een paar minuten. Kreeg 'm ook niet meer goed aan de praat. Vanochtend nog eens geprobeerd, maar nu stopte die al na een minuut met zuigen. Ik heb alles gecheckt, maar alles zit goed en ik kan geen defecten vinden. Maar super service van Difrax: ze sturen me vandaag een nieuwe op. De oude moet ik opsturen. Nou dat is toch wel heel fijn hoor! Ik weet dat als er spoed is ze het zelfs dezelfde dag nog laten bezorgen. Gelukkig is het nog geen spoed voor mij, maar maandag moet ik weer aan het werk dus dan wil ik wel een goed werkend apparaat hebben natuurlijk!

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wat een super service Pien!!!
    Maandag alweer werken... wat gaat dat snel zeg... Zie je er tegenop of juist niet?

5. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Saskia dat had ik ook, kwamen ze de beschadigde onderdelen vervangen moest ik eerst zoeken waar de krassen zaten... ik heb de foto's erbij gepakt en toen was het wel goed te zien maar idd als alles staat valt het nauwelijks op!
    Ze hebben toen bij ons alleen de echt opvallende schades vervangen en de rest als reserveonderdelen achter gelaten.

Pien fijne service van difrax!
    Bevalt de kolf verder wel goed? Ik heb me daar nog nietzo goed in durven te verdiepen, ben nog een beetje vang dat borstvoeding geven niet gaat lukken.
    Al zal het vast wel positief zijn als ik begin te lekken als ik een baby zie bij 'one born every minute' op tlc... kon vanmorgen weer bh en shirt wisselen ;)

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Saskia: en hebben ze alles vervangen?
    Ik heb ergens wel weer zin om te werken. Weer even wat anders dan de huismoeder uithangen zeg maar. Beetje dubbel gevoel is het. Je sluit ook echt even een periode af he. En het is zeker heel snel gegaan! Mijn gedachtes over na de zwangerschap gingen niet veel verder dan zo'n klein pasgeboren babytje en een vrij rozekleurig beeld van de verlofperiode, maar er zaten een paar hele pittige weken bij, de laatste 3 weken gaat het inmiddels zo goed dat ik veel meer kan genieten en dan is het verlof dus al bijna weer over! Eigenlijk wel veel te kort. En na 3 maanden is mijn zoontje ook al verdubbeld in omvang! Het is echt een dikkertje aan het worden, hij weegt nu denk ik wel zo'n 7 kilo. Niks pasgeborens meer aan ;). Kijken jullie ook naar 'van luizeleven naar luiers?'. Zo gek, maar als ik die hele kleine babytjes zie dan is dat voor mijn gevoel al weer zo lang geleden dat mijn zoontje zo klein was... Terwijl we nog maar 3 maanden verder zijn ;).

Lelie: ik heb pas een kolf aangeschaft toen ik wist dat de borstvoeding goed ging, na een week of 5 geloof ik. Ik had van te voren de instelling: als het lukt is het mooi meegenomen, als het niet lukt dan is het jammer, maar dan maak ik daar geen drama van en krijgt ie de fles. Maar meneertje bleek een natuurtalent en ik hoefde hem alleen maar in de buurt van mijn tepel te houden ;). De eerste paar weken had ik er wel pijn van hoor, maar als ie dan even door zoog, ging het ook wel weer. Dus het is heel mooi dat dat zo goed gaat dus ik wil als het lukt dit nog wel eventjes volhouden. Ik heb ook al meerdere keren gekolft en hij heeft ook al van mijn man en mijn moeder de fles gehad. Ging prima! Het is alleen dat je nu ineens op de mililiters gaat letten terwijl dat bij je borsten helemaal geen issue is, hij neemt wat hij neemt ;). Mijn borsten hebben niet gelekt voor de geboorte dus ik betwijfelde ook of het zou gaan werken, heb ook maar kleine borsten van mezelf. Maar dat zegt dus allemaal niets :). Het meest lastige van borstvoeding vind ik dat jij altijd degene bent die paraat moet staan. Ook al ga je kolven, dan nog moet je als hij de fles krijgt, dus gaan kolven. Je moet er alles omheen plannen eigenlijk.

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ze hebben alles achtergelaten :)
    We gaan het zelf in orde maken.

Kan me wel voorstellen dat het heel dubbel is Pien. Ik ga na mijn verlof 16 uur werken verdeeld over 4 ochtenden. Benieuwd hoe dat gaat bevallen.

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Net trouwens de echo gehad.
    Hoofdje ligt 2 weken voor, buik 3 weken en de beentjes op termijn. Vruchtwater ruim maar binnen de grenzen. Het is een flinkerd maar binnen de marges. Hij wordt geschat op 3700 gram bij 40 weken. Was ik ook ;)
    Hij ligt met hoofdje naar beneden en in mijn bekken. Goed dus ;)

9. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Hallo allemaal,

Heb nog niets gelezen, benieuwd of er al meer kindjes geboren zijn.

Even kort over mezelf. Na een hele hele zware nasleep van de bevalling ben ik weer thuis met onze geweldige dochter.
    later meer.

10. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    *zwaai* m676!
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!
    Doe maar ruatig aan, eerst bijkomen van alles.

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Fijn wat van je te horen M676! Van harte gefeliciteerd met je dochter! Nu eerst maar rustig aan en genieten!

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    M676 gefeliciteerd met jullie dochter! Neem je rust.

13. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Wat is het toch fijn om hulp met poetsen te krijgen! Ramen boven zijn gewassen, gordijnen op 1 set na ook, zometeen beneden nog. Heerlijk fris!
    Bukken gaat moeilijker nu de kleine ingedaald is. Zo te voelen nog steeds stuit... voetjes in mijn ribben!

Mijn buik heeft een aardige groeispurt gemaakt, er staat geen groei-echo meer gepland maar ik ga bij de volgende dopplermeting (wordt gedaan met echo apparaat) of ze toch even de buikomvang wil meten.

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja heel fijn is dat Lelie! Mijn moeder komt volgende week om samen met mij de keuken een grote beurt te geven.

Zuuske is ook al een tijdje stil... ook aan het genieten? :)

15. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Dankjewel!

Ik heb foto's, naam en verhaal toegevoegd. Als je ze wil zien, verstuur dan een vriendschapsverzoekje.
    De naam aub niet hier noemen!

16. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Leuk!
    Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd!

17. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Hoi allemaal!

M676 en Fisher gefeliciteerd! !!!

Ik snap t helemaal want hier afgelopen woensdag (26e) bevallen, na inleiding ivm zw vergiftiging.
    Was pittig en ging eigenlijk allemaal te snel (6 uur), uiteindelijk ook vacuum en knip, een placenta die niet los ging (op het nippertje gelukkig wel) maar kijk toch terug op fijne bevalling mede door een super leuk team (vk, vp, co, gyn) en een fantastische man.

Maar onze prachtige meid is er en we zijn super zot op haar. Nu inderdaad druk met voeden, visite en niet slapen.
    Binnenkort snel meer.

Liefs X

18. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Hee zuuske!!
    Gefeliciteerd!

Jammer van de zwangerschapsvergiftiging maar fijn dat je er positief op terug kunt kijken!
    Jij nu ook lekker genieten van je kindje!!

19. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Zuuske, gefeliciteerd!

En lees nu dat jij ook bevallen bent fisher? Wauw, van harte!

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Zo Zuuske ook nog, van harte gefeliciteerd meid! Dat is zeker rap gegaan, maar fijn dat je er positief op terug kunt kijken! Rustig aan en geniet van jullie mooie meid!

M676: jeetje meid ik heb net je bevallingsverhaal gelezen, maar dat is wel erg heftig geweest zeg! Gelukkig dat alles goed is afgelopen, maar kan me voorstellen dat het wel erg zwaar was! Maar he wat een mooie meid heb je zeg! Hopelijk voel je je snel beter en kun je op en top genieten!

Echte babyboom hier! Leuk :).

Deel Deze Pagina