Zwanger na lang traject ivf/icsi

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door m676, 27 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Zuuske gefeliciteerd!!
    Babyboom :D

2. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Zuuske! Inderdaad een babyboom :)

3. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb fotos in mn prive album gezet

4. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Wat een schatje! Mooie foto's ook!

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Fisher ben benieuwd naar je kleine meid, maar zie gek genoeg helemaal geen fotoalbum bij je staan... Maar we zijn wel vriendjes...

Ik ben gister weer voor het eerst aan het werk geweest! Omdat mijn man gewoon thuis was zag ik er niet zo tegenop. Heb eerlijk gezegd alleen maar wat gekletst met collega's, mijn mailbox geschoond en gekolfd. Goed te doen ;).
    Zoontjelief slaapt de laatste week echt heel lekker lang. Hij gaat 20 uur op bed, dan krijgt hij rond 22:00/22:30 nog een keer de borst en dan slaapt hij verder vanaf een uur of 23 tot 8 uur :). Veel langer moet eigenlijk ook niet want anders kom ik zo laat op het werk, want hij krijgt dan van mij eerst nog de borst ;). Gelukkig heb ik flexibele werktijden.
    Overdag blijft het nog wel wat zoeken hoor. Hij heeft in elk geval wel een vast middagslaapje van een uur of 2. Maar voor de rest slaapt hij overdag maar erg weinig en dan wordt hij op gegeven moment echt wel moe en dan wordt ie ook jengelig en soms echt boos. Best een driftig mannetje af en toe :):$

6. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Fisher, prachtige foto's!! Heerlijk genieten van zo'n kleintje nietwaar?

Pien, fijn dat je de nacht weer terug hebt. Maak je hem wakker voor de laatste voeding of komt hij zelf?
    Zielig soms om te zien dat ze zichzelf zo in de weg zitten he? Gaat hij overdag ook in z'n bedje of heb je hem beneden?
    Fijn dat je man thuis was op je eerste werkdag en fijn dat je goed/ rustig kon beginnen!

dank je voor jullie reacties!

Ons meisje spuugt nogal. Ik houd haar na de bv nog een half uur rechtop en kan haar dan wegleggen. In haar bedje slaapt ze onrustig, spuugt veel, op Voedingskussen slaapt ze oké, maar dit kan niet altijd. Ook nog even zoeken dus. s Avonds drinkt ze en dan nog 2x s nachts. Hopelijk maakt ze daar gauw 1x van 😉

7. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Pien wat fijn dat je flexibele werktijden hebt en dat je man de eerste dag thuis kon zijn.

M676 klinkt alsof je wel al een fijn ritme hebt!

Vandaag waren op de ctg harde buiken te zien. ons kindje heeft de groei-achterstand inmiddels ingehaald maar de doorbloeding van de navelstreng was niet zo goed (waardoor juist groei-achterstand kan ontstaan... eerder eas ons kindje te klein en waren de dopplerwaardes goed en nu net andersom). Nu om de dag ctg. Verder zag alles er prima uit, vruchtwater goed, beweeglijkheid goed, alles prima.
    Met de keizersnede kunnen ze een bestaand litteken van de endometriose operatie gebruiken, heel fijn!

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Fijn dat ze zo goed checken Lelie! En bestaand litteken is ook erg fijn.

Inderdaad fijn Pien van je flexibele tijden en man die eerste werkdag thuis was. En wat super van doorslapen zeg!

9. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Oh Pien fijn dat ie snachts zo lang doorslaapt al. Knap van m.

m676 wat lastig dat vele spugen. Maar klinkt alsof je er erg goed mee om kan gaan!

Lelie voor jou begint het ook dichterbij te komen nu he? Bijna 36 weken!

Fisher ik kan je fotos ook niet zien, maar wij zijn ook geen vriendjes en ik kan ff met mn suffe kop niet ontdekken hoe dat ook alweer moest.

Ook wij genieten met volle teugen van onze pracht! Alweer een week oud!
    Eerst paar daagjes zkh, vervolgens kraamhotel (heerlijk) en daarna naar huis.
    We hebben niet zo'n vliegende start gehad. Meisje in het begin ziekjes van zware bevalling en ik ook. Dus al snel achterstand met borstvoeding op gang laten komen. Maar dat heeft met hulp van een kanjer van een kraamhulp allemaal een weggetje gevonden en we zijn inmiddels helemaal tevreden. Mijn bekkenpijn is nog wel aanwezig maar niet zo dominant, dus ik moet goed opletten nog.
    Foto's enzo doe ik nog wel een keer, daar heb ik de puf nog niet voor ;)

Liefs

10. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Nee bijna 38 weken zuuske! :D

Wat fijn dat jullie zo een goede kraamhulp hebben! En fijn dat het met jullie beide al wat beter gaat, neem je tijd!

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Fijn dat het nu beter gaat Zuuske. Heerlijk zo'n fijne kraamhulp!

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    M676: lastig he dat spugen, vooral als ze er wakker van wordt, dat is zielig. Behalve wat langer rechtop houden na het voeden kun je er jammer genoeg ook niet zoveel aan doen. Mijn zoontje spuugt ook best veel, maar volgens mij vooral als hij wat teveel heeft gedronken. Maar dat is met borstvoeding ook maar lastig te bepalen... Ze groeien er ooit over heen, hopelijk een beetje vlot!
    Mn zoontje gaat 's middags echt boven in zijn bedje, en voor de rest mag hij beneden in de kinderwagen slapen. Maar daarin slaapt hij nooit zo lang, maar of dat nu daar aan ligt weet ik niet, want heb ook wel eens geprobeerd hem 's ochtends boven in bed te laten slapen, mar dan duurt het niet veel langer. Ach hij wordt vanzelf ouder en kan zich dan ook langer vermaken hoop ik dan maar. Vandaag moest hij vlak voor zij middagslaapje nog voor een echo van zijn heupjes naar het ziekenhuis. Als je denkt dat het moeilijk gaat valt het meestal wel mee. Hij heeft helemaal niet gehuild ofzo, behalve dan in de auto ;). Afleiding doet wonderen ;).

Lelie: het komt nu snel dichterbij he! Fijn dat ze je kleintje zo goed in de gaten houden!

Zuuske: fijn dat het nu goed gaat en heerlijk als je een goede kraamhulp hebt! Zo'n kraamhotel had me ook wel wat geleken, maar hier in friesland zit niet zoiets. Foto's houden we je nog aan eerst maar ff goed herstellen!

Werkweek is goed gegaan :). Ben nu wel moe hoor.

13. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Pien wanneer krijg je de uitslag van de echo vd heupjes?
    Hoe bevalt het werken in combinatie met kind tot nu toe? Lijkt me toch wel pittig in het begin! Kan je man iedere week een dag thuis zijn voor jullie zoontje?

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lelie: ik kan volgende week belln voor de uitslag. Op het eerste gezicht leek het wel goed. Mijn zus heeft als baby in een spreidbroekje gelegen en daarom moet mijn zoontje ook onderzocht worden. Denk dat het wel mee zal vallen.
    Ja het is wel weer even wennen om aan het werk te zijn. Maar ik vind het ook wel weer leuk hoor! Ook vermoeiend, maar goed dat hoort er allemaal bij he ;). Mijn man is 2 dagen thuis en ik ook. We hebben allebei ouderschapsverlof opgenomen. De andere dag passen mijn ouders op. Fijn geregeld in elk geval!

15. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Dank je pien, met zo'n kleintje weer zoveel vragen 😊, ook al is het niet de eerste. Merk wel dat het iets relaxter is dan bij de eerste.
    Wel goed dat ze t testen met de heupjes. Ik heb er ook om gevraagd; had gehoord dat kindjes die lang in stuit liggen in de bm grotere kans hebben dat ze zo'n spreidbroekje moeten.

Dus voor de dames die stuit-baby's hebben: arts zegt het niet zelf, je moet er dan om vragen of het verstandig is om een controle te krijgen.

Zuuske, lekker genieten en uitrusten. Flink laten verwennen!

16. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Oke dan moet i daar ook maar eens naar informeren, onze kleine ligt al sinds 20 weken in stuit! Heeft zich wel een aantal keer gedraaid maar nooit voor lang, heeft een echt voorkeurshouding haha :)

17. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Lelie, jij krijgt toch een natuurlijke keizersnee, of haal ik nu dingen door elkaar? Kan dat als je kindje in stuit ligt?

18. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Klopt m676, en volgens de gyns kan dat evengoed.

Ik ben inmiddels heel benieuwd naar ons kindje!

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Alweer 38 weken Lelie! Toch weer mooi megenomen :).

20. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Fijn lelie! En idd 38 weken! Nog héél even wachten!

Deel Deze Pagina