Hier in mijn omgeving eigenlijk niemand met kinderen. Ja van 5-6 jaar. Schoentjes, ik heb aapies besteld. Ze zijn alleen voor buiten al kruipt zoon hier thuis ook gewoon met sokjes naar buiten. Of blote voeten inderdaad. Pien: Hiep hiep hoera!! Van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van S! Heel veel plezier! Zuuske ja klopt, zo bijzonder dat we na zoveel moeite zoiets moois hebben gekregen! Onvoorstelbaar ook dat hij in mijn buik heeft gezeten... en dan nu zo actief is en doet en leert, prachtig! M676 kleertjes! Ik heb de te kleine kleertjes per maat in een curverbox op zolder staan. Die eerste pakjes vooral daar heb ik fantastische herinneringen aan. De dankbaarheid en het geluk straalt er vanaf Emotioneel zal ik nog wel even blijven, hier komt geen 2e meer. Omdat het niet meer kan, helaas. Dat de beslissing definitief voor je gemaakt wordt ook al is het je eigen lichaam is voor de psyche toch lastig.
Gefeliciteerd Pien! Wat gaat het snel hè... Hier gaat ook alles goed. Joris zit lekker in zijn vel en ontwikkeld zich heel goed. Erg leuk al die stapjes zien elke keer. Het is een echte lekkerbek en dol op bijna alles wat ik hem voorschotel haha! Hij zit nog niet zelfstandig maar het wordt al minder wiebelig. Hij ligt graag op zijn buik en beweegt zich al rollend en tijgerend voort. Zo leuk! Hij slaapt heel erg goed. Overdag nog 2 slaapjes en 's avonds vaak van 19.30 tot 7 ongeveer.
Pien, hoe was de verjaardag????? Hier nu ook op 3 flessen, ging verrassend makkelijk! Geef er ook niets anders voor in de plaats. Ze slaapt nu iedere dag uit! Ik moet haar wakker maken s morgens!! Saskia, leuk om te zien hè? Ineens wordt de wereld een stuk groter. Lelie, moeilijk dat je niet zelf kunt beslissen of je nog verder wilt! Zeker emotioneel!