Klopt helemaal saskia, dat blijft ook altijd zo. Die zak word straks heel groot en je zult zien dat het zakje meer is gegroeid dan het vruchtje
Ok Ik moet ook gewoon eens geloven wat ze zeggen. En dat was dat het eruit zag als een goede zwangerschap met duidelijke hartactie. En van de meting mocht ik niet uit gaan want dat was niet betrouwbaar met het apparaat.
Dooierzakje verschrompelt wel langzaam, maar dat is pas later denk ik. Placenta neemt het pas in week 13 over.
Even bijlezen! Saskia, fijn dat je een mooie echo hebt gehad en dat je vrijdag nog een keer mag. Fisher, aan zo'n onderzoek zou ik ook mee doen, zoveel mogelijk echo's!
Fischer wat fijn een goede echo. En lekker zo een onderzoek!!! Waar kan ik mij inschrijven? Saskia fijn vrijdag weer echo Hier vanaf vandaag ook roze verlies 😁 en dus stress! Vk zei zolang geen buikpijn gewoon as maandag pas echo. Heb idd geen krampen en vanmiddag was t alweer weg maar vanavond weer een heel klein beetje! Ik heb vertrouwen in de beeb maar vind dit toch niet fijn.
Kaaat, snap het zo goed! Ik heb ook vertrouwen, maar zie inderdaad liever ook geen bloed of iets wat er op lijkt. Ik had net na wc tripje voor de grote boodschap ook een heel klein beetje beige door helder slijm heen. Erg weinig en heel licht. Ik maak me er geen zorgen meer over, maar zie het ook liever gewoon niet. Het zou eigenlijk gewoon verboden moeten worden
Nou echt een verbod erop!!! En hoe vaak je het wel niet hoort, zo oneerlijk!!! Stresserij voor niets!! Gaan we iig vanuit!
Fisher, wauw! Heerlijk dat je echo goed was! Gelukkig betekent wat rood of roze verlies niks geks, al schrik je er wel van. Ik ben ook voor een verbod.
Malika, gefeliciteerd dat het toch uiteindelijk is gelukt. Spontaan begrijp ik uit je verhaal? Nog maar een paar weken, voel je al dat het eraan gaat komen? MI87 wat een bijzonder verhaal zeg! Kan mij voorstellen dat je even moet schakelen als je nu opeens weer zwanger bent, liever zo dan andersom toch. Daar weet jij alles van! Gefeliciteerd! Maartje, hoe vind je het om in verwachting te zijn van een tweeling. Ik wil al heel mjin leven een tweeling onddanks de risico;s die eraan kleven. Gaan ze een keizersnee doen of ga je voor een natuurlijke bevalling, ik weet eigenlijk niet hoe ze dan doen met een tweeling. Fitty gefeliciteerd! Jij ook bijna op 12 weken, fijn he!
Kaaat, goed idee dat hebben wij op onze MMM forum ook. wel handig als je even wilt kijken waar iedereen staat. Ik geef wel even een voorzetje: Fisher - uitgerekend 07-09-15 3 ICSI behandelingen, 9 embryo tp, spontaan zwanger!
Fitty wat fijn dat je de spannendste weken hebt gehad. En dat het na 3 IVF's toch is gelukt. Gefeliciteerd! Fisher - uitgerekend 07-09-15 3 ICSI behandelingen, 9 embryo tp, spontaan zwanger! Kaaat - uitgerekend 29-09-15 2 ICSI behandelingen 7 tp, waaruit 2 keer een kindje, nu spontaan zwanger!