uitgerekend 16-31 december 2016

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by twins2009, Apr 8, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. twins2009

twins2009 Bekend lid

Nov 10, 2012
    563
    2
    0
    Volgens mij is er nog geen clubje voor de laatste 2 weken van december. Dus bij deze!

Ik ben Twins, 31 jaar en vandaag positief gestest. Ik ben 20 december uitgerekend als ik google moet geloven ;)

Ik ben eindelijk zwanger in ronde 16 en dit was een hele korte ronde want ik had op dag 8 van mijn cyclus al een ei. Een paasei dus! Hopelijk een plakker want ik heb al een miskraam gehad. Dit word mijn 3de kindje.

2. number4

number4 Nieuw lid

Apr 13, 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben number4 ben 30 jaar en waarschijnlijk 22 dec uitgerekend van mijn 4e kindje

3. myster

myster Actief lid

Apr 4, 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben myster, 27 jaar en pril zwanger van ons derde kindje. Uitgerekend op 17 december, 4mei eerste echo

4. Jenne85

Jenne85 Lid

Apr 14, 2016
    26
    0
    0
    NULL
    Hoi Allemaal

Mijn naam is Jenne ik ben 30 jaar mama van 2 jongens van 4 en 6 jaar en 22 december uitgerekend van mijn 3e kindje.

Vandaag dus 4 weken pfff spannend weer allemaal, vind die eerste helft altijd zo spannend en kan alles moeilijk los laten daarom vind ik het altijd wel fijn om mee te schrijven op een forum.

2 mei heb een vroege echo.

5. Mofantje

Mofantje Bekend lid

May 16, 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Hoi allemaal, ik ben 25 en na bijna 2 jaar ziekenhuis zwanger van iui. 3 mei heb ik een eerste echo. Vind het erg spannend en heb vooral veel angst dat t mis gaat. Alsof dat er nog extra bij moet komen in het hele verhaal ofzo. Weinig vertrouwen door alle teleurstellingen.

6. Kruimell

Kruimell Lid

Dec 9, 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, ik ben kruimell 27 jaar en we gaan voor ons eerste kindje, ik had afgelopen zaterdag een positieve test, volgens mijn eigen berekening ben ik 17dec uitgeteld!
    28 april eerste echo.

Ahh zo spannend allemaal, soms maak ik me druk dat het misschien mis gaat, of twijfel ik of het wel echt zo is.
    nu net nog een test gedaan en ook die was positief!
    Nu ik dit type merk ik dat ik het nog niet helemaal besef!

Geniet allemaal van jullie zwangerschap

7. Mofantje

Mofantje Bekend lid

May 16, 2014
    551
    13
    18
    Flevoland

Alsof ik mijn eigen tekst lees kruimell, het onzekere en het nog helemaal niet beseffen! Je hebt wel mooi optijd eerste echo!

8. Jenne85

Jenne85 Lid

Apr 14, 2016
    26
    0
    0
    NULL

Voor mij ook heel herkenbaar hoor dames zeker bij mijn eerste. Nu de derde komt heb ik zoiets van "en nu stoppen met aanstellen" hahaha. Dacht vanochtend ook zal ik nog eens testen? Heb me voor vandaag in kunnen houden ;)

9. Jenne85

Jenne85 Lid

Apr 14, 2016
    26
    0
    0
    NULL
    ik krijg dit niet verwijderd

10. Ukkepuks

Ukkepuks Nieuw lid

Apr 15, 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Ik heb eind 2014 een prachtig ventje op de wereld gezet na 8 jaar ziekenhuis onderzoek, 4 ivf trajecten, 5 miskramen en een lang rouwproces. Na een verbroken relatie kwam ik mijn huidige man tegen en bleek toch op natuurlijke wijze zwanger te kunnen worden.

Niet snel na de bevalling wilden we al een tweede kindje erbij. Echter helaas weer 2 miskramen voor de kiezen gehad.

Gisteren na een lange tijd weer een positieve test. Volgens de berekening ben ik 20 december uitgerekend.
    Maar ben vooral onzeker. Ieder krampje vraag ik mij af of het weer misgaat.

11. Mofantje

Mofantje Bekend lid

May 16, 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Wauw ukkepuks wat een verhaal !
    Natuurlijk hoop ik voor je dat alles goed gaat!

12. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Hoi allemaal! Ik ben 35 jaar en zwanger van mijn derde (de 2e van mijn huidige man). Onze vorige is nu 4 en een halve maand... Ging iets sneller dan gedacht. Nu hopen dat het goed blijft gaan.. Morgen de vk bellen. Leuk dat er hier ook meer een derde krijgen! Ohja vooralsnog ben ik 22 dec uitgerekend maar ik verwacht dat deze datum nog veranderd. Ik had al vroeg n positieve test :)

13. Adya

Adya Actief lid

Apr 25, 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Ik mag me op het nippertje bij jullie voegen, want volgens de berekeningen op internet ben ik op 31 december uitgerekend.

Ik ben 31 jaar, getrouwd en mama van een zoon van bijna 2. Dit is mijn derde zwangerschap (1e keer een vroege miskraam). Tijdens de vorige zwangerschap heb ik zwangerschapsdiabetes gehad en ben ik uiteindelijk ingeleid, dus ik hoop deze keer op een minder gecompliceerd beloop.

Ik mag 23 mei voor de eerste echo. Nog even geduld, dus.

We hebben het nog aan niemand verteld, dus lijkt het me fijn om hier over de zwangerschap te kunnen praten.

Merken jullie er al veel van?

14. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

May 30, 2008
    1,625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Hoihoi, Ik sluit me graag bij jullie aan :) Ik ben zwanger van ons derde kindje. Een hebben twee zoontjes 06/09 en 03/13. Tussen hen in heb ik een miskraam gehad bij 13 weken, wat erg heftig was.

Mijn UD is 30/12

15. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Hoi Adya, nou ik ben behoorlijk misselijk. De hele dag.. Totdat ik honger heb en MOET eten. Om daar vervolgens weer misselijk van te worden.. En moeeeee... En dat met n kleintje van nu bijna 5 maanden... En jij?
    Hoi nrg50 wat heftig een miskraam zo laat nog... Vind je het nu extra spannend? Krijg je extra echo's?
    Ik mag 20mei pas voor n echo. Eerst op 6 mei maar ik kan geen vrij krijgen :(

16. Adya

Adya Actief lid

Apr 25, 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Meiske80, hier ook moe moe moe. De vorige keer bleef dat de hele zwangerschap (en daarna), dus ik vrees het ergste. Verder misselijk (maar hoef gelukkig niet over te geven) en snel licht in het hoofd. En ik kan om niets uit mijn slof schieten, wat voor mijn man niet zo leuk is (hij kon zich niet meer herinneren dat dat vorige keer ook zo was, arme ziel).

Gefeliciteerd Nrg50! We lopen ongeveer gelijk, zie ik. Ik duim voor je dat alles dit keer goed gaat.

17. Sonn

Sonn Lid

Apr 21, 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik zou hier ook graag mee schrijven. Ik ben 32 jaar. Heb een zoontje van 2,5. In januari een miskraam gehad. Nu zwanger en rond 30 dec uitgerekend. Ben zo bang dat het weer mis zal gaan. Mag 9 mei al voor een vroege echo.

18. Adya

Adya Actief lid

Apr 25, 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Sonn! Ik kan me je onzekerheid goed voorstellen. Na mijn miskraam had ik hetzelfde. Ik duim voor je dat je 9 mei gewoon een goede zwangerschap gaat zien!

19. Sonn

Sonn Lid

Apr 21, 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL

Lief dank je wel!

20. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Hoi meiden, ik kon niet wachten op Mn echo pas 20 mei dus vanmorgen n pretecho gehad. Mooi vruchtwater en dooierzakje en vruchtje gezien. Ook een kloppend hartje al was dat moeilijk te zien. Ben wel opgelucht!

Share This Page