Gisteren en vanmorgen 2 x positieve test gehad... Nog geen heel dikke lijn dus ben nog wat argwanend... Met name omdat ik enorm lastvan mn buik heb en afscheiding, denk ik bij elke nattigheid dat het tochnog doorzet.... Heb morgen mijn NOD pas.. We zijn nu in ronde 7 en begon wanhopig te worden ondanks je verhalen hoort dat het nog veel langer kan zijn! En een prachtige bijkomstigheid, uitgerekende datum zou dan op 4 januari zijn, de verjaardag van mijn moeder die anderhalf jaar geleden is overleden. Ik geloof nu dus in een lijntje naar boven! Maar ik blijf sceptisch en doe morgenochtend gewoon nog een test, omdat het kan!!
hier lukte het pas in ronde 8, dat is prima gemiddeld maar zo te zien is het gelukt! een voorzichtige gefeliciteerd!!
oei... spannend, zelf heb ik zo een test met letters gedaan, en had denk ik ook snel naar de winkel gerend bij twijfel over de streepjes... moeilijk te geloven he? maar als ik de reacties lees is het gelukt!!!! Heel pril nog dus is het dubbel spannend, hoop voor je dat het idd raak is, vooral ook om de ,ooie uitgerekende datum... Ben benieuwd naar het vervolg... zie dat het de eerste is... zoooo bijzonder, maar dat is ook bij de 2de enz... Zelf stond ik bij de 2de helemaal te trillen op mijn benen... het is dan zo geweldig als het dit keer JOU zwangerschap en kindje is...
Ja ik vind het zo spannend allemaal! Je denkt er wel steeds over maar hoe het dan zal zijn als het ook echt zover is! Kan het nog niet helemaal bevatten!! De laatste test was in t echt wel veel duidelijker dan de foto zie ik... Echt 2 gelijke lijnen! Hoe ver ben jij Harrinda?
Ik zou er toch maar in geloven hoor. Hartstikke positief haha! Duurde bij mij ook een hele tijd hoor voordat ik het ècht geloofde. Geniet er van.
Hey, Ik voel mij ook zo, ok ik test positief.. Supergelukkig natuurlijk.. Maar dan ook tegelijk zo het ongeloof of de bezorgdheid dat het niet echt is ) Mijn testjes lijken op die van jou qua intensiteit lijntjes.. In ieder geval proficiat!
Gefeliciteerd! Geniet er van! Ik snap dat je gevoel is dat 7 rondes erg lang is alleen is het in mijn ogen (en dat in de ogen van gynaecologen) heel normaal. Hier pas in ronde 52 zwanger geraakt.