Zwanger na malle molen/endometriose, onzeker...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ijsvogeltje, 1 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    IJsvogeltje, klinkt goed zo'n kraamhotel. Ik denk ook wel dat het rust geeft. Hoef je je verder niet druk te maken om je eigen huis of bezoek dat langskomt. Fijn dat de echo weer goed was! Is toch altijd weer een fijne bevestiging.

Queen, thanx!

Tash, wij houden de muren - zoals het er nu naar uitziet - gebroken wit. We willen kijken naar een groot kleurrijk schilderij. Zoiets als dit:

liz-schilderij-liz-koeien.jpg

Bekijk bijlage 255840

En heb jij al een idee?

Bijgevoegde bestanden:

2. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Deze schilderen zijn van Liz. Zie nu dat de koeien hun tong uitsteken, vind ik weer wat minder. Maar iets in deze trant bedoel ik dus. Ze heeft heel veel van dit soort schilderijen gemaakt, erg leuk.

3. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Dat zijn idd hele leuke schilderijen!! Lekker fleurig! Wij willen het kamertje grijs/wit doen om het unisex te houden. En daarna mag ik los op assecoires... Moeten nog even kijken hoe we het precies gaan doen, want we hebben een oudblauw plafond en een donkere vloer.. Wil niet dat het te donker of te chaotisch wordt. Maar moeten nog beginnen aan de wanden en andere grote klussen in die kamer, dus kan nog even denken!

4. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Mooie kamer, Caro! Wij gaan waarschijnlijk ook voor wit. De muur weet ik nog niet, want we moeten nog een nieuwe vloer leggen. Leuk zo'n fel schilderij. Ik wilde een muurschildering, maar omdat het huis nog te koop staat is dat niet zo slim (een nieuwe vloer eigenlijk ook niet).

@ IJs: zo'n kraamhotel is vast wel heel fijn. Dan heb je inderdaad meer rust en word je lekker verwend.
    En mooi dat alles goed is met jullie kindje!

@ Tash: je hebt nog even tijd om er over na te denken. Met een donker plafond kan je de muren idd beter niet te donker maken.

5. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Plafond is niet heel donker hoor. Is een beetje licht grijs/blauw. Dat is de originele kleur van 'vroeger'.. Maar niet wit, dus moeten de wanden daardoor iets rustiger houden.. Muurschilderen zijn ook gaaf!! Jammer dat het niet kan, maar zou het zelf in jullie geval ook niet doen denk ik..

6. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Wauw caro, mooi kamertje, en leuk idee zo;n schilderij.

@tash, mooi hoor die wagen. Nu wordt het steeds echter.

@ijs: Kraamhotel lijkt me ook best wat hebben. Dus ga ervoor als je daar een goed gevoel bij hebt.

@nientje, jij dus ook al een wagen geshopt! Leuk!

Volgende x reageer ik wat uitgebreider

7. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Ik hou het even kort, want ik voel me nog niet helemaal geweldig. Ik kom net uit het ziekenhuis. Heb daar vanaf Maandag gelegen. Ik was weer afgevallen en urine was weer niet goed. En ik bleef maar spugen. Was er zo klaar mee. Gelukkig waren ze heel lief in het z-huis voor me. Je hoort helaas weleens anders. Ze vonden ook dat ik het heel lang zelf zo heb uitgehouden. In het ziekenhuis knapte ik wel beetje op. Nu thuis had ik weer heel sterk kokhalsreflex, maar tot nu toe niet gespuugd. Het is even aankijken. Wel heb ik voor het eerst hartje gehoord van mijn beeb. Dat was wel even bijzonder. Over 2 wk controle. Hopelijk gaat het nu echt de goede kant op. Heb overigens nog niet geshopt. Doe ik voorlopig ook nog niet. Ik wacht wel tot de 20wk echo. Kan ik meteen gericht shoppen. Ik laat snel weer van me horen.

8. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Dus toch opgenomen geweest Musical... Hopelijk ben je een klein beetje aangesterkt nu en hoef je niet meer over te geven. Bah bah bah wat een ellende voor jou! Leuk om het hartje te horen hè... idd bijzonder.
    Sterkte meid, denk vaak aan je. Knuffel!

9. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hoe gaat het met iedereen verder?

Ik denk soms wat beweging te voelen in m'n buik, maar nog niet overduidelijk. Vrijdag weer voor controle en de week erop de 20-weken echo. Begin het nu wel spannend te vinden. Denk er eigenlijk helemaal niet aan dat we dan te horen krijgen of het een jongen of meisje is, maar meer... als alles maar goed is! Je leest soms zulke erge verhalen... Ik lees ook teveel op internet, helemaal niet goed!;)

Straks even de stad in, een paar nieuwe BH's kopen. Heb er nog maar 1 die goed zit... Mijn borsten zijn minimaal een cupmaat gegroeid! En sinds deze week zitten m'n spijkerbroeken niet goed meer, dus ook nog maar even kijken naar een broek.

Fijn weekend iedereen!

10. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Mf, hoop ook dat je wat aangesterkt bent.. En dat het wat beter zal worden! Al zou je om te beginnen maar eens niet meer hoer te spugen! En Caro, op naar nieuwe kleding?! Leuk hè? Hier nog geen kilo aangekomen, maar al wel (zo goed als) uit mijn eigen kleding geklapt.. En bh's... Heb gelukkig een lief nichtje dat bh's over had en nooit droeg. Die zaten roch heerlijk! Schrok er alleen wel van dat ik nu twee cups groter draag!! Whaaaa!! En nog twee weken tot de echo! Heb jij er ook zo'n zin in? En wat je zegt: niet te veel op i-net lezen grietje!! Laat je niet bang maken hoor! En jullie krijgen dan dus te horen wat het wordt? Wat denk je nu zelf? En je mannetje? Knuff voor iedereen

11. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @Mf: toch opgenomen geweest, maar zo te lezen wel goed geweest. Ik hoop dat het spugen nu stopt. Hebben ze er verder nog iets over gezegd over hoe lang het kan duren?

@ Caro: niet teveel lezen nee, ik doe het niet. Ook niet op dit forum, heb mezelf al gek genoeg gemaakt tijdens de mm.
    Toch een positiebroek, zit heerlijk.

@ Tash: 2 cupmaten groter, dan heb je wel nieuwe bh's nodig. Ik heb heel veel zin in de echo, hoop zo dat alles goed is met ons kindje. Jij over 2 weken al!

Ik heb weeral een aantal dagen zware koppijn, word er flink chagrijnig van. Zit te twijfelen om eens langs een natuurgeneeskundige te gaan of langs de osteopaat.

12. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Nien, Caro heeft over twee weken de echo, ik over vier weken pas.. Lekker om een positiebroek oid aan te hebben hè?! Hier af en toe nog de iets ruimere broeken van mezelf aan, maar 's avonds zit dat niet lekker meer..

13. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Tash, je hebt helemaal gelijk. Ik zoek ook niet bewust dingen op, maar het treft mijn oog zeg maar.;) Handig zo'n nichtje trouwens.

Nientje, wat vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt. Ik las hier laatst op ZP (ja ik lees nogal veel haha) dat fysiotherapie ook goed kan helpen. Er is hier een topic over migraine tijdens de zwangerschap. Zal inmiddels alweer een paar pagina's terug zijn. Dacht dat ik het daarin gelezen had. Misschien kun je er nog tips uithalen. Sterkte ermee!!

Ben niet naar de stad geweest. Het was hier zo lekker achter het huis in de zon, dat ik helemaal geen zin meer had. Morgen weer een dag.:D

14. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @ Tash: ja dacht al, je bent toch ong. net zo ver als ik. Maar je banner is verdwenen, waar is ie heen? ;)

@ Caro: ik heb pas nog gereageerd in een topic over migraine, ik zal het eens terug lezen, bedankt voor de tip.

15. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    De banners van die site zijn allemaal foetsie!! De site zelf doet't ook niet meer.. Laat't nog even zo in de hoop dat't weer goed komt, maar anders moet ik idd een andere maken! Ben nu 17+2

16. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Mijn banner is inderdaad ook ineens foetsie :(

17. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Ben 2 daagjes op stap geweest, naar concert red hot chilli peppers in nijmegen, was echt super en lekker weer! Heerlijk in hotel geslapen en gisteren lekker in nijmegen geshopt. Nog 2 leuke truitjes van noppies gescoord (50% sale) en een korte positie spijkerbroek bij de h&m voor een tientje! Das nog eens een koopje :p Wat dat betreft is het wel leuk shoppen nu met al die uitverkoop ook voor positiekleding :)

18. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Leuk IJsvogeltje! Lekker genoten dus!

Nieuw kwaaltje hier: vocht!! Rechterenkel is helemaal opgezet en rechterhand ook. Vanavond veel water gedronken en nu met de voetjes omhoog.

19. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Ai caro, das niet fijn. Ik heb vorige week veel last gehad van oprispingen na het avond eten, zo erg dat ik er wat voor bij de apotheek heb gehaald op advies vd verloskundige en prompt is het de volgende dag helemaal gestopt en niet meer terug gekomen ;)

Morgen gaan we op bezoek bij 2 kdv's, en volgende week bin de 3e, ben benieuwd..

20. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Een zwanger lijf zit maar raar in elkaar!:D Nou, gelukkig dat je er geen last meer van hebt, IJsvogeltje.

Vocht is wat afgenomen gelukkig. Mijn enkel ziet er wel weer normaal uit, maar mijn vingers zijn nog steeds wat opgezet. Had ik ook veel last van tijdens de IVF-behandelingen.

Hier vandaag een zeer chagrijnige dag gehad.:( Ik weet soms niet wat het is hoor... Gisteravond was ik vrolijk en zat ik lekker in m'n vel en vandaag gewoon een baaldag en niet te genieten. Het zullen de hormonen wel zijn!! Herkenbaar bij jullie die stemmingswisselingen?
    Over het algemeen gaat het wel goed en ben ik een gezellig en ontspannen mens, maar soms herken ik mezelf niet meer!!! :) Kan gewoon veel minder hebben dan 'normaal'. Moet zeggen dat ik de laatste nachten ook niet echt genoeg geslapen heb, dus door te weinig slaap ben ik waarschijnlijk extra gevoelig.

Deel Deze Pagina