IJs, blij dat jouw buikje ook bescheiden is! In het topic November buikjes 2012 voel ik me echt een buitenbeentje! Jouw buik is wel mooier dan die van mij vind ik. Maar het ligt er ook aan hoe je staat en welke kleding je aan hebt. Wij maken wekelijks een foto en dan doe ik steeds dezelfde trainingsbroek en hetzelfde hemdje aan, zodat je uiteindelijk het verschil goed kunt zien. Wat leuk dat je een kinderwagen hebt gekregen! Lief van je schoonmoeder. Suc6 met het kiezen van een kdv. Nien, jammer dat je je kindje nog niet voelt, maar dat had ik ook niet op die termijn hoor. Vanaf 18/19 weken heel af en toe 1 plopje en nu worden de bewegingen iets duidelijker en vaker. Tash en Nien, ben benieuwd hoe jullie buikjes eruit zien. Kraamzorg belde vanavond. Er komt hier vrijdag iemand langs voor een intakegesprek, ben benieuwd!
Het grappige is dat op die foto m'n buikje minder lijkt dan als ik mijn armen naar beneden doe. En als je me helemaal ziet is het ook wel duidelijker te zien. Maar ik vind het prima zoals het is. Merk nu wel dat m'n buik niet alleen aan het einde van elke dag gespannen en boller is, maar ook steeds meer de hele dag door. We vinden babydump een leuke zaak, veel keus en tot nu toe goed geholpen. En goede aanbiedingen, zoals de cabriofix en zo'n verzorgingstas gratis. We vonden het echt een hele mijlpaal hoor die kinderwagen, is echt het eerste grote iets wat we aanschaffen zeg maar. Ik voel trouwens zeker regelmatig plopjes en borrels, maar had dit voorheen ook regelmatig door m'n darmen, dus ik wacht gewoon nog rustig af. Het verschil zal ik vast wel een keer gaan voelen lijkt me Caro, spannend zeg deze week de 20 wkn echo!! Liefs!
Zal ik morgen maar even een fototje plaatsen dan? Wij maken elke twee weken een foto om de groei te zien en 'mooie' foto's voor in het 9 maanden dagboek. Maar dan maak ik morgen wel even eentje in mijn normale kloffie, hehe! En hier nog iets geweldigs: vanavond heeft papa de beeb voor het eerst gevoeld! Was ook echt een harde schop! Denk zomaar dat de placenta aan de achterkant ligt ofzo, want alles is zo duidelijk en snel te voelen.. Als die aan de voorkant ligt, ga je het meestal rond de 20 weken pas een beetje voelen. Dus hoop voor iedereen dat ie lekker aan de zij- of achterkant ligt!! Vannacht trouwens weer heel vreemd gedroomd, maar wel mooi.. Ik kon het gezichtje van de baby zien door mijn buik heen! Beetje eng maar ook heel bijzonder! Hopelijk vannacht een vervolg, haha! Liefs
Hej Tash, das gaaf zeg! Ik droom echt iedere dag nog steeds van alles en vreemds...ben er al een beetje aan gewend zelfs
@ Tash: Ben je nog niks aangekomen? Misschien ben je eerst afgevallen en kom je nu wel aan, maar heb je het nog niet in de gaten. Ik ben eerst 1,5 kg afgevallen. Wat fijn dat je man de baby nu ook gevoeld heeft, dat is bijzonder! @ Caro: Fijn toch dat je buikje bescheiden is. Ik keek in het topic dec buikjes, maar vind de buikjes daar best groot, dan valt het bij mij ook nog wel mee. @ IJs: babydump is zeker leuk, alleen jammer van de naam . Wij hebben daar ook een leuk kamertje gezien, maar misschien eerst nog eens naar babypark. Ik heb weer een paar dagen flinke hoofdpijn achter de rug, nu is het wat minder, dus hopelijk gaat het snel weg. Word er een beetje depri van, alles is dan zo vermoeiend.
He nien, hopelijk voel je je alweer wat beter. Ik denk dat wij het op babydump houden, voor babypark moeten we veel verder rijden. Maar de naam dump is niet echt denderend inderdaad Caro, ik heb ook even de december buikjes topic bekeken, en val van verbasing bijna achterover. Zie zelfs enorme buiken met slechts 8 weken ?? Heb je de 20 wkn echo al gehad? Wij beginnen nu steeds benieuwder te worden, wij nog precies 2 weken wachten.. MF, hoe is het nu met jou? Tash, nog verder gedroomd?
Ijs, morgenvroeg hebben we de 20 weken echo. Spannend! Wel blij dat het zover is. Zit op de Ipad en dat typt voor geen meter, dus hou het even kort.
Caro veel plezier morgen!! En foto's showen hier natuurlijk! Nien, hoop dat je idd wat opgeknapt bent.. Die vervelende hoofdpijn steeds! Balen dat je nog zo'n tijd moet wachten voor je de mevr kan bellen.. Hier trouwens in begin niks afgevallen hoor. Gewicht is constant vanaf het begin. Denk soms dat die weegschaal me voor de gek houdt, hihi! Ijs, waar droom jij allemaal over dan? Hier wel vaker rare dromen, maar soms ook nachten achter elkaar 'rustig'. Heb jij het elke nacht? Dat lijktme nog vermoeiend werk, haha!! Heb helaas niet meer verder gedroomd na die bijzondere droom.. Ga nu maar weer proberen te slapen! Liefs
De hoofdpijn is weer over!!! Hehe voel me weer mens! @ IJs: Welke bd gaan jullie? Wij in Roosendaal. Weet ook nog niet zeker of we naar babypark gaan, is voor ons ook ver rijden. Hihi ja die buikjes, stond er ook verbaasd van! @ Caro: spannend! Ik ben benieuwd. Denk dat jullie een meisje krijgen. Vraag me niet waarom . @ Tash: wat er niet aankomt hoeft er ook niet af! . Maar best kans dat je straks opeens een paar kilo aankomt. Ik eet nu wel wat meer, dus zal wel meer aangekomen zijn. Dat wordt mooi lijnen in januari, want ben tijdens de ivf behandeling ook wel wat aangekomen (emotietaartjes gegeten).
Even een berichtje vanaf m'n werk. De echo was helemaal goed!!! We hebben een dik half uur kunnen genieten van ons kleintje, zo mooi!!!!!!!! Hij/zij was heel beweeglijk, maar lag er toch prachtig voor zodat alles goed bekeken kon worden. We weten nu dus ook wat het wordt... maar dat houden we nog even voor onszelf . We hebben hele mooie foto's meegekregen en de mooiste zal ik morgen even hier plaatsen. Ik ben zo blij dat alles er goed uit ziet! Het is en blijft een wonder. Nientje, wat fijn dat je hoofdpijn weer over is. Ja, dan voel je je weer mens, zoals je zegt. Over aankomen in gewicht: hier tot nu toe 2 kilo aangekomen. Sta nu alweer een week of 3 op dit gewicht, dus dat is wel netjes. Ik houd nog wel steeds vocht vast merk ik aan m'n handen. Nou meiden, alvast een fijn weekend! Liefs Caro
Wat fijn dat alles goed is!! Heerlijk! Ben benieuwd naar de echofoto! En lijkt me ook geweldig om zo'n tijd naar de baby te kijken.. Kan niet wachten! Nien, heel fijn dat je gee hoofdpijn meer hebt! Kan me voorstellen dat je je nu weer een beetje mens gaat voelen ja.. En ben idd wel 'bang' dat er straks in een keer zomaar een hoop kilotjes aankomen, hehe.. Zal hier ook maar even buikfoto spammen! Even snel gemaakt voor een ander topic, haha! Liefs
Vond dat mijn snoetje nu wel hier gezien mag worden.. In begin erg voorzichtig ivm eventuele bekenden, maar nu weet iedereen het toch al lang!
He caro, wow wat super goed nieuws, en wat lijkt het me ook raar om ineens te weten wat het zal worden. Ik sta nog steeds nie te popelen om het te weten, vind het juist nog leuk om het niet te weten. Mijn man wil het wel heel graag weten, en ik twijfelde, maar vind het niet erg om het te weten te komen, maar heb dus nog geen haast Fijn dat alles er goed uit ziet en dat jullie zo lang hebben kunnen kijken, daar kijk ik wel erg naar uit! Tash, wat een mooie buik heb jij zeg, echt een mooi bolletje, en zeker leuk om je gezicht er ook bij te zien. Ik doe dat liever niet, vooral vanwege m'n werk. Ik vind het ook wel zo fijn om anoniem te kunnen kletsen Hier weer voorzichtig gesport vanavond, was ook weer eens lekker. Doe ik niet veel meer, maar vanavond buiten was heerlijk!
Ja, echt geweldig hoor! We zijn beide helemaal hyper haha, zo leuk. Voor jou nog heel even wachten IJs. Lekker dat je gesport hebt, kun je helemaal van opknappen soms.
@ Caro: wat fijn dat de echo goed was! Lekker dat je nog niet veel aangekomen bent, eet je wel meer of hetzelfde als anders? @ Tash: mooi buikje, je kan goed zien dat je zwanger bent, dat is leuk! Leuk om je gezicht te zien. Ben je al geweest voor bekkenbodemtherapie? Ik ga maandag bellen, want merk nu al dat het nodig is. @ IJs: ben je normaal een fanatieke sporster? Ik hou helemaal niet van sporten, alleen van zwemmen dan. @ MF: weeral even geleden, gaat het beter met je? Ik plaats geen foto's van mezelf op het forum, wil graag anoniem blijven .      
Nien, nee nog niet.. Moet eigenlijk wel, maar wil niet.. Vanmiddag eerst weer bellen voor urinecontrole. En zit er aan te denken om voetzooltherapie te doen.. Dan heb ik ook geen gefrut in/aan mijn lijf en wie weet waar dat allemaal nog meer goed voor is! Welke klachten heb jij nu?? Echt bekkenklachten of juist blaas/darmen?? En denk je/denken jullie dat bepaalde klachten van ons ook door de endo kunnen komen? Mf, ben ook erg benieuwd hoe het met je gat lieverd!! Gelukkig voor jou dat het niet zo warm is. Dan droog je toch sneller uit natuurlijk... Caro, waar blijft je foto?! Zo benieuwd!! En jullie blijven lekker anoniem, is prima hoor!! Ik spam wel lekker verder, haha!!
Nee, geen over fanatieke sporter, maar wel af en toe in de buitenlucht en daar kan ik echt van opknappen en opladen om er weer een paar weken tegenaan te kunnen. Zeker nu er wat meer tijd tussen het sporten zit, is het des te fijner om weer even aan de slag te zijn geweest. Geen sportschool o.i.d. MF, hoe is het met jou, alweer een poosje geleden dat je wat hebt laten horen..
@ Tash: als voetzooltherapie helpt zou ik het zeker proberen. Maar je moet er wel tegen kunnen . Ik merkte na de 2 operaties elke keer aan mijn blaas dat de cystes terug waren, maar nu voelt/is het anders. Als ik geplast heb verlies ik net daarna een beetje urine en moet ik een paar minuten later weer plassen. De verloskundige gebeld en zij dacht dat het vanzelf over zou gaan, omdat de baarmoeder nu op een bepaalde manier op de blaas zit, maar ze vond het geen slecht idee om eens naar bbtherapie te gaan. Het lijkt of ik niet alles tegelijk uitplas.