Duurde even... zo druk steeds! Maar hierbij dan de fotootjes. Hierna komen er nog twee. Mooi hè? Achterkant van het hoofdje...
Beentje en voetje... Duimpje omhoog! Het bevalt nog goed daar binnen zo te zien! Zucht... I'm in love!!
Wat 'n ontzettend mooie en duidelijke foto's Caro! Jeetje, blijft bijzonder dat dit kan he. Vind je het leuk te weten wat het nu wordt? Ik ben zelf zo bang dat zodra ik het weet, ik ook weet dat het dan het andere gslacht uitsluit (omdat wij zeer waarschijnlijk niet voor een 2e gaan, in ieder geval niet meer de malle molen in).. Ik ben trouwens ook benieuwd of jij of de andere meiden een 3D pretecho laten maken. Ik twijfel nog, maar lijkt me toch ook wel leuk..
@nien, wij gaan trouwens naar babydump in spijkenisse, we wonen in vlaardingen, dus deze is het meest dichtbij. De dichtst bijzijnde babypark is gouda, beetje ver rijden, zeker omdat ik babydump al leuk genoeg vind eigenlijk.
Wauw!!! Wat een prachtig gezicht Caro! Zo duidelijk, zo mooi.. Echt al een baby!! (Ja, hehe..) Jullie hebben echt de ogen uitgekeken zeker tijdens de echo? Zo mooi!
Hey lieverds, weer veel geschreven hier, en dan loop ik meteen zo achter. Lief dat jullie aan me denken. Allereerst even reacties op jullie! @caro, wauw meis, mooi bescheiden buikje en wat een geweldige echo foto's. Heel mooi en duidelijk. Ik vind die met het duimpje ook super om weg te smelten. Ik ben zo blij voor je dat het allemaal zo goed met je gaat. Leuk hoor dat jullie het geslacht al weten. Ik kan niet wachten, wil het ook zo graag weten. Iedereen om me heen is ervan overtuigd dat het een meisje wordt. Ik dacht eerst jongen, maar neig ook naar meisje. Ach, ja, 50% kans. Geniet ervan meis! @tash, ach..smelt..smelt, die katjes. Zo lief en leuk. Ik ben een enorme kattenliefhebber (heb er zelf 2) maar 2 is toch wel genoeg, anders zou ik die witte zo komen halen,haha! En wat een mooi buikje heb jij al. En leuk om je gezicht erbij te zien. Je bent nog best jong toch? Hier blijf ik ook liever anoniem, maar heb evt wel facebook. Is net weer iets anders. Alhoewel daar ook geen foto's van mezelf op staan op dit moment. Ben ook stiekem wel benieuwd naar de gezichten achter de meiden. Misschien leuk om eens een meeting te doen in de toekomst. Ik gooi maar wat op. Ik vind het tegelijk ook prima zo. @nientje, meis, hoe is het nu met je? Hoofdpijn beetje weggebleven? Hoop het voor je, want zo is het ook niks. @ijs, hoe is het nu met je moeder? Heftig hoor allemaal. Hopelijk kan ze snel keertje met je mee naar een babywinkel. Wat gaaf een kinderwagen gekregen. Super is dat. En jij ook een mooi bescheiden buikje. @queenmeisje: hoe is het met jou en de kleine man?
@ijs, ik ga denk ik geen 3d echo laten maken. Hier: Het leek even iets beter te gaan, bleef wel flink beroerd, maar spugen was even weg. Kokhalsreflex wel sterk aanwezig. Afgelopen week was afzien en weer meer spugen, ondanks de medicijnen. Gisteren best een goede dag gehad, dus hopelijk komen daar meer van. Heb ook ontzettende hoofdpijnen. Tjee, wat hormonen allemaal wel niet met je doen. Afgelopen Donderdag nog een echo gehad, en ook mijn beebje stak zijn duim op. Zo leuk. Arts zei al, hij wil vast laten zien dat het goed met hem gaat. Maandag ga ik nog even langs de huisarts. Ik zie steeds andere gyn die allemaal andere meningen hebben. Hij controleerde niet eens mijn gewicht en urine. Hij zei dat ie wel vaker mensen zag die afvallen en veel spugen. Kindje maakt het vaak wel goed. Toen dacht ik wel, maar ik ben ook nog wel een beetje belangrijk, maar goed. De huisarts houdt me ook in de gaten, en als die iets nodig vind, zal hij er wel achteraan gaan. Van de gyn van afgelopen week mag ik naar de verloskundige. Volgende week heb ik nog een afspraak bij mijn eigen gyn in ander ziekenhuis. Maar daar ga ik het afsluiten, omdat ik dichter bij huis onder behandeling wil blijven. En ik ging destijds naar dat ziekenhuis ivm dat ze daar alleenstaanden wel helpen met IVF. Wel wil ik in de toekomst naar hem terug voor evt hele mikmak verwijderen. Omdat niet alle gyn daar mee eens zullen zijn, en hij liep ook niet te hard van stapel maar begreep me wel. Die dingen zal ik volgende week wel bespreken daar. (beetje warrig verhaal zo, sorry) Ondanks de misselijkheid e.d. en mijn dips daarbij, geniet ik wel steeds meer.Buikje begint ook wel te groeien. Zal kijken of ik zo even eentje upload (maar haal hem van de week wel weer weg) Ik denk, maar weet niet zeker dat ik mijn beebje 2 keer gevoeld heb. Was maar een vlaag en allebei de keren heel kort, maar ik ben ervan overtuigd. Gisteren met de angelsound het hartje nog eens duidelijk gehoord en opgenomen op de compie. Die dingen houden me steeds op de been. Want ik blijf op een of andere manier soms zo bang. Bang dat het toch ergens misgaat ofzo. Hebben jullie dat ook? Dat komt mede ook omdat ik iedere maand rondom menstr datum wat bloedverlies heb en dan maak ik me steeds zorgen, maar beebje lijkt er niets van te hebben. Gelukkig maar. Van de week heel even langs prenatal geweest. Geen eerste pakje gekocht maar wel wat andere dingetjes. Voor wbt kinderkamer had ik al dingen. Schommelwiegje (die had ik bij mijn 1e mk al gekocht), ledikantje van waarin ik zelf gelegen heb), kinderwagen van mijn zus, rijdt prima,ziet er goed uit, vind ik zonde om dan een nieuwe aan te schaffen (ook al zou ik die krijgen), commode = eigenlijk ladekast, maar die hebben we geschilderd en op wieltjes gezet, maxi cosi, box en een schommelstoeltje met afneembare wipstoel. Eigenlijk had ik al van alles, maar alleen de baby ontbrak,haha! Spullen staan overigens niet allemaal bij mij, maar bij ouders. En ik heb al ontzettend veel cadeautjes gekregen. Zo lief en leuk. Zelf heb ik weinig gekocht, maar dat komt vast nog wel. Bovendien krijg je vaak veel en eerste kleertjes e.d. groeien ze zo snel uit. Ik kijk eerst wel wat ik straks echt nodig heb. Pff.. heel verhaal weer. Ik vergeet jullie niet hoor meiden, maar omdat alles zoveel energie kost en ik steeds ziek ben zit ik minder op compie. Liefs en knuffies voor jullie allen.
Oke, vooruit, bij deze dan even. Maar de foto gaat er binnenkort wel weer af. xxx Foto is van vanmorgen.
Je krijgt al een mooi buikje mf!! Moet zeggen dat ik niet had verwacht dat er iets te zien zou zijn ivm het vele spugen.. Ben je al veel afgevallen?? Hoop nog steeds dat het een keertje over is en je in ieder geval weer wat binnen kan houden! En cool dat je de beeb gevoeld! Dat wordt steeds duidelijker en blijft bijzonder.. Zou het trouwens wel leuk vinden om een keer af te spreken hoor! Ga even snel afronden, sorry dat ik niet verder goed reageer.. Moet zo weg en nog eten en omkleden, haha.. (Oja, ben bijna 29..) Liefs
Thanks tash! Ik ben ook 29. Ik weet niet of ik verder ben afgevallen. Ik was in het ziekenhuis bijna 7 kilo kwijt vanaf begin zwangerschap. Denk nu ik iets meer binnenhou ik niet meer ben afgevallen, maar heb zelf geen weegschaal. Heb afgelopen week dus nog aardig wat gespuugd dus ben zelf ook wel benieuwd hoe gewicht is. Wordt binnenkort weer gemeten.
@ Caro: wauw wat een mooie foto's van jullie kleintje! Heb je ook bewegende beelden? Lijkt mij wel erg leuk, maar moet eens navragen of dat kan. @ Ijs: Wij gaan geen 3d echo laten maken. Wanneer heb jij 20 weken echo? @ MF: toch nog zo ziek dan, bah! Vind het zo vervelend voor je. Gelukkig houdt je kindje je wel op de been, maar zo duurt het lang he. Mooi buikje heb je hoor, had ook verwacht dat je nog niet veel kon zien omdat je zoveel moet spugen, maar is wel zo! @ Hier: gisteren vroeg iemand aan me of ik op zwgym zit. Ik was echt even verbaasd (zo stom), maar moet mezelf er steeds aan herinneren dat ik zwanger ben. Zit voor mijn gevoel nog in het traject, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo. Zie je toch hoeveel impact dat heeft en het duidelijk verwerkt moet worden. Maar wat een geluksgevoel als ik dan tegen mezelf zeg: je bent zwanger!!!
MF, fijn om weer wat van je te horen! Jammer dat je nog steeds ziek bent, maar zoals ik het begrijp zit er wel enige vooruitgang in gelukkig. Hopelijk zet die lijn door! Je hebt al best een mooi buikje zeg. Wat grappig dat jouw kleintje het duimpje ook omhoog deed hahaha. Nientje, moest wel even lachen om jouw stukje! Het blijft soms nog onwerkelijk he. Ik heb dat ook wel hoor. De tijd om zwanger te worden heeft zo lang geduurd en dan ineens ben je het! Voordat we het weten hebben we een kindje in onze armen. Een mens moet het allemaal maar even bevatten en verwerken... Als iemand van jullie vrienden wil worden op Facebook, dan zou ik dat leuk vinden! Ik las er net iets over bij MF. Ik geef mijn naam dan wel even door via een PB-tje. Ik ben nu op het werk, dus ga snel weer even verder!
He MF, tjee zeg, dat het toch nog blijft voortduren bij jou, lijkt me logisch dat het genieten alleen maar af en toe tussendoor bij goeie momenten is, maar je buikje is er al wel hoor, leuk! Nien, heel herkenbaar je verbaasde reactie! Het blijft voor ons allemaal verwerken, en wennen dat het "ineens" allemaal wel positief is nu.. Ik heb volgende week dinsdag de 20 weken echo, en de maandag ervoor standaard verloskunde afspraak. Ik merk dat ik het toch wel spannend vind..hoop dat alles okay is..ondanks dat ik me eigenlijk erg goed voel, ook mentaal gezien..tja, afwachten dus nog ff. Ondertussen ben ik nog bezig met een afspraak in het ikazia. Blijkt nog gedoe om m'n dossier daar te krijgen. Moet eerst formulier aanvragen, die moet dan door emc ondertekend worden en door mij, en dan kan het ikazia mijn document opvragen.. Verder gaat alles z'n gangetje, de babykamer is nu zo goed als leeg Met die regen deze week dus 's avonds en op onze vrije dag veel in huis kunnen doen en opruimen...wat 'n weer he :x Kdv hebben we even laten liggen, maar moeten inderdaad een keertje verder over nadenken en voorkeur bepalen.. Facebook zal ik ff over nadenken, is op zich een optie, maar ook op facebook ben ik veelal voor werk/sport bezig en prive over zwangerschap heel erg terughoudend. Ik zet er bijv geen echo 's op zoals ik wel eens voorbij zie komen. Maar zal er ff over nadenken. Xxx
Jaa Caro, lach maar . Maar blij dat jullie het toch ook nog wel hebben! @ Ijs: spannend de 20 weken echo. Dat vind ik ook. Wij hebben hem 2 dagen later, hoop zo dat alles goed is! Ik heb vanmiddag bericht gekregen dat ik een babykamer heb gewonnen t.w.v. 499 euro! Ik zei gisteren nog tegen mijn man dat ik nooit iets win, nu zeg ik niks meer haha. Hij komt van Babydump, niet onze eerst keus, maar leuk toch! Ledikant - Commode - Hanglegkast Ambiente | Interbaby | Baby-Dump Ik heb trouwens geen Facebook.
@nienntje, Wauw, een babykamer gewonnen. Da's nog eens leuk. Had je meegedaan aan een prijsvraag? En idd, ik kan het ook nog steeds niet geloven (al herinnert de misselijkheid /spugen e.d me er wel steeds aan,haha). Weet eigenlijk niet eens wanneer je begint met zw cursus, rondom welke week. Net als wanneer begin je met een babykamer inrichten? @tash, hoe is het met jou meis? @ijs, woehoe dinsdag de 20 weken echo. Spannend hoor! Logisch dat je het spannend blijft vinden ook. Elke keer als ik een echo heb, ben ik zo bang. En zeg ik steeds: hij doet het nog,haha! Klinkt zo stom, maar denk dat angst een killer is soms. Bij mij iig wel. Net zoals mijn moeder soms zegt: ik ben soms blij om te horen dat je toch nog misselijk bent. Dan heeft ze het gevoel dat beebje het goed blijft doen. Wat fijn dat jullie kamertje nu leeg is. Wanneer gaan jullie er verder mee beginnen? Ik hoop dat je dossier snel bij het andere ziekenhuis ligt. Is idd altijd een heel gedoe zoiets. Kinderdagverblijven stromen laatste tijd behoorlijk leeg, dus is volgens mij iets minder erg als je je later inschrijft. @caro, ik stuur je straks wel even een pb'tje. Fijn dat het zo goed met je gaat. Ik denk dat we allemaal beseffen hoeveel geluk we hebben dat het ons eindelijk gelukt is. En dat allemaal zo achter elkaar. Bij mezelf blijf ik het ook nog steeds zo bijzonder vinden dat het net voor aanvang IVF toch spontaan gelukt is. En idd, er zit gelukkig iets vooruitgang in (minder spugen), maar blijf enorm beroerd. Ik heb slechte dagen en iets betere dagen. En vooral aan de betere dagen trek ik me op. Het blijft soms moeilijk, maar wat ik al eerder schreef ik kan gelukkig wel iets meer genieten.
Hey meiden Kan iemand me helpen hoe ik de foto weer kan verwijderen. Ineens lukt het me niet meer. Tis al gelukt
He nien, das gaaf zeg een babykamer winner, en hij is best leuk hoor. Is altijd lastig qua keus, maar als je 'm wint is het ook weer niet zo heel erg. Hier nog even update; ik voel sinds een paar dagen echt duidelijke plopjes, die echt heel duidelijk geen darmrommelingen of zoiets zijn. Ik vind het heel leuk, maar denk wel dat als het straks duidelijker te merken is, het leuker zal worden. Wij zijn er trouwens nog steeds niet over uit of we naast een babykamer met ledikant, en complete kinderwagen set (incl. Kinderwagenbak) ook nog een aparte wieg kopen. Want dan moeten we daar ook weer een matras, dekbed, lakens en zo voor kopen. Hoe doen jullie dat? Vind het zo dubbelop, nog niet eens voor de kosten, maar meer omdat zo'n klein wiegje voor zo'n korte tijd te gebruiken is, en ik zeker weet dat ik de kinderwagenbak overdag en wellicht ook wel 's nachts zal gebruiken... Mf, fijn om weer wat van je te lezen, en dat het toch enigzins af en toe wat houdbaarder is. Knuf voor jou!